Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Załuski: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Załuski w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 225214 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Załuski , Załuski 67/4, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 023 6619096, faks 023 6619503.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Załuski w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i odwóz) uczniów (bez opiekuna) do szkół na terenie Gminy Załuski w roku szkolnym 2009/2010. Zakres usług podzielony jest na dwie części: Zadanie I: - dowożenie uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie, Szkoły Podstawowej w Kamienicy, Szkoły Podstawowej w Stróżowie oraz odwożenie po zakończonych zajęciach. Dzienna trasa przejazdu ok. 120 km Zadanie II: - dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Stróżowie, Szkoły Podstawowej w Karolinowie, Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szczytnie oraz odwożenie po zakończonych zajęciach. Dzienna trasa przejazdu ok. 62 km Przedmiot zamówienia łącznie obejmuje przejazd 182 km dziennie. Szczegółowy zakres tras i ich długość określone są w załącznikach do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. wykażą, iż posiadają: a) aktualną na dzień upływu terminu składania ofert licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym b) aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej zgodny z charakterem zamówienia. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp) tj.: a) zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, realizują w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie transportu osób, odpowiadające swoją wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie. b) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: - dla części I zamówienia min. 2 autobusy (1 do codziennej jazdy + 1 rezerwowy) - dla części II zamówienia min. 2 autobusy (1 do codziennej jazdy + 1 rezerwowy) - dla całości zamówienia min. 3 autobusy (2 do codziennej jazdy + 1 rezerwowy) Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje autobusami nie starszymi niż 5 - letnie lub po odbudowie z drzwiami pneumatycznie zamykanymi oraz o liczbie miejsc siedzących co najmniej 49 każdy. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp) tj.: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ubezpieczenie pojazdów OC i NW. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodną z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1. Licencja na wykonywanie transportu drogowego osób. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 1.3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 1.4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie transportu osób, odpowiadające swoją wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów (wg załącznika nr 4) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że co najmniej dwie z usług w zakresie transportu osób zostały wykonane należycie, (tj. referencje, protokół odbioru końcowego itp.). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. 2.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca (wg załącznika nr 5) Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzie i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów. 2.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu (wg załącznika nr 3). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. 2.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - prawa jazdy kierowców. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - aktualne ubezpieczenie pojazdów OC, NW. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Ponadto Wykonawca składa: 1) wypełniony formularz ofertowy. 2) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 3) upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 4) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 6. 5. Oferta wspólna 5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5.2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela partnera wiodącego. 5.3. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty. 5.4. Przedstawiciel wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. 5.5. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 5.6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale winny być składane w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 8. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania, jest karalne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Załuski,
Załuski67,
09-142 Załuski,
pok. nr 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Załuski, Załuski67, 09-142 Załuski, pok. nr 8 - biuro obsługi interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Załuski w roku szkolnym 2009/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i odwóz) uczniów (bez opiekuna) do szkół na terenie Gminy Załuski w roku szkolnym 2009/2010. Zadanie I: - dowożenie uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie, Szkoły Podstawowej w Kamienicy, Szkoły Podstawowej w Stróżowie oraz odwożenie po zakończonych zajęciach. Dzienna trasa przejazdu ok. 120 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Załuski w roku szkolnym 2009/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i odwóz) uczniów (bez opiekuna) do szkół na terenie Gminy Załuski w roku szkolnym 2009/2010. Zadanie II: - dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Stróżowie, Szkoły Podstawowej w Karolinowie, Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szczytnie oraz odwożenie po zakończonych zajęciach. Dzienna trasa przejazdu ok. 62 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola od I.2025 r. do VI.2025 r.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.