To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Częstochowa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DLA
JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 225216 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68799 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części- zadania, opisane poniżej: Zadanie nr 1. Szafy kartotekowe szt. 5 + stół biurowy prostokątny szt. 1+ stół biurowy trapezowy szt. 2 dla Wydziału Zarządzania. Zadanie nr 2. Regały na segregatory do pokoi dydaktycznych szt. 8 dla Wydziału Zarządzania. Zadanie nr 3. Jednodrzwiowa szafa ubraniowa do laboratorium 033 dla Instytutu Modelowania i Automatyzacji Procesów Przeróbki Plastycznej- Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej. Zadanie nr 4. Dostawa 40 szt. Stolików do komputera dla Wydziału Zarządzania z przeznaczeniem dla pracowni komputerowych w salach: 508 (19 szt.) oraz 406 (21 szt.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.13.10.00 - Regały biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Szafy kartotekowe szt. 5 + stół biurowy prostokątny szt. 1+ stół biurowy trapezowy szt. 2 dla Wydziału Zarządzania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POZMEBEL MATEUSZ GAWROŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POZMEBEL MATEUSZ GAWROŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
- POZMEBEL Mateusz Gawroński S.J., ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4337,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3847,44
Oferta z najniższą ceną: 3847,44 / Oferta z najwyższą ceną: 6691,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Regały na segregatory do pokoi dydaktycznych szt. 8 dla Wydziału Zarządzania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STOLMAC Sp. z o.o., ul. Stawiszyńska 92, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1983,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1741,68
Oferta z najniższą ceną: 550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4452,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa 40 szt. Stolików do komputera dla Wydziału Zarządzania z przeznaczeniem dla pracowni komputerowych w salach: 508 (19 szt.) oraz 406 (21 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Salon Meblowy EFEKT, ul. Krakowska 19/21, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4400,00
Oferta z najniższą ceną: 149,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Budowa kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej do ulicy Długiej w Częstochowie - IL.
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont drogi powiatowej nr 1082S na odc. Koniecpol - Radoszewnica, dł. 775m, gmina Koniecpol.
- Utrzymanie bieżące dróg w granicach miasta Częstochowy w latach 2025-2026 w rejonie II i III
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu okablowania strukturalnego w Domu Studenta "Skrzat" Uniwersytet Jan Długosza w Częstochowie, przy ul. Dąbrowskiego 76/78
- Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania oraz drobnego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowości.
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętach
- Przystosowanie budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.