To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-24
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 225283 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193097 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 120 komputerów wraz z systemem operacyjnym bez monitorów dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami zamawianego sprzętu zawiera załącznik nr 7 pod nazwą - specyfikacja techniczna. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8. 3.2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W każdym przypadku, w którym opisu przedmiotu zamówienia dokonano przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia lub produkt równoważny. Produktem równoważnym jest produkt analogiczny (spełniający te same funkcje). 3.2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 3.2.3. Sprzęt komputerowy dostarczone będzie przez Wykonawcę do siedziby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław. 3.2.4. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia techniczne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą - Opis urządzeń technicznych podając: nazwę producenta, model-symbol urządzenia oraz opis minimalnych parametrów na podstawie załącznika nr 7. W załączniku nr 7 Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich wymaganych w tabeli pól, a dotyczących wymagań technicznych oferowanego sprzętu. 3.2.5. Wykonawca winien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku nr 7. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. 3.2.6. Zamawiający informuje, iż podane parametry techniczne w załączniku nr 7 są parametrami minimalnymi. W przypadku powołania się przez Zamawiającego w załączniku nr 7 na konkretnego producenta sprzętu jest to tylko i wyłącznie odniesienie do parametrów rządzenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie sprzętu o parametrach równoważnych. 3.2.7. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użycia, muszą być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. 3.2.8. Sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 3.2.9. Parametry oferowanego sprzętu muszą być zgodne z parametrami określonymi przez producenta tego sprzętu. 3.2.10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym, jakościowym, wszelkim wymaganym normom oraz posiadać wymagane certyfikaty. 3.2.11. Wykonawca na sprzęt udziela 36 miesięcznej gwarancji. 3.2.12. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi obejmować dostarczenie i fizyczne wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 3.2.13. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Potwierdzeniem odbioru/dostawy będzie protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3.2.14. W przypadku stwierdzenia w terminie 30 dni od dostarczenia sprzętu, że posiada wady Zamawiający sporządzi listę niesprawnego sprzętu, którą następnie przekaże Wykonawcy. Wykonawca w ramach umowy ma obowiązek wymiany tego sprzętu w ciągu 48 godzin od dnia przekazania listy. 3.2.15. Zamawiający wymaga, aby wraz z dostawą sprzętu Wykonawca dostarczył instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wystawione przez Wykonawcę. 3.2.16. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy był produkowany zgodnie z normą ISO 9001:2000. 3.2.17. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy posiadał deklarację zgodności z CE. 3.2.18. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy posiadał stosowne dokumenty dopuszczające użytkowanie w pomieszczeniach biurowych. 3.2.19. Zamawiający wymaga, aby wydajność procesora oferowanego sprzętu komputerowego mierzona była testem 3D Mark 06 CPU i wynosiła min. 4630 punktów. 3.2.20. Zamawiający wymaga możliwości ściągania, ze wskazaniem w ofercie stron internetowych, sterowników do oferowanego sprzętu komputerowego. 3.2.21. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy spełniał normy efektywności energetycznej Energy Star 5.0. 3.2.22. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt komputerowy spełniał wymogi normy EPEAT na poziomie min. GOLD dla Polski. 3.2.23. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt komputerowy posiadał certyfikat lub deklarację producenta, na potwierdzenie poziomu hałasu maksymalnie 32 dB w trybie jałowym wg normy PN-ISO 9296. 3.2.24. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wystąpienia awarii dysków twardych w okresie gwarancji, pozostały one u Zamawiającego bez dodatkowych odpłatności. 3.2.25. Zamawiający wymaga aby serwis był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowanego producenta. 3.2.26. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.2.27. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2.28. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.2.29. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.2.30. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 3.2.31. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTEGRIT S.A., ul. Tyniecka 1, 52-407 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 218890,80
Oferta z najniższą ceną: 218890,80 / Oferta z najwyższą ceną: 328410,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Dostawa komputerów, oprogramowania i sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.