Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Dzierżoniów: Roboty ogólnobudowlane w internacie:
Część 1. Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1
w Dzierżoniowie polegające na wykonaniu klap oddymiających klatki schodowej oraz ścianek działowych o odporności ogniowej EI 60 i drzwiami EI 30 parteru, I i II piętra w ramach realizacji zaleceń Państwowej Straży Pożarnej.
Część 2. Modernizacja toalety na parterze w budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1. polegająca na dostosowaniu jej dla osób niepełnosprawnych zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę.
Numer ogłoszenia: 225314 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego , ul. J. Piłsudskiego 24, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8315260, faks 074 8315260.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.dzierzoniow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ogólnobudowlane w internacie: Część 1. Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1 w Dzierżoniowie polegające na wykonaniu klap oddymiających klatki schodowej oraz ścianek działowych o odporności ogniowej EI 60 i drzwiami EI 30 parteru, I i II piętra w ramach realizacji zaleceń Państwowej Straży Pożarnej. Część 2. Modernizacja toalety na parterze w budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1. polegająca na dostosowaniu jej dla osób niepełnosprawnych zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych- ilość części 2: I. Część 1. Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1 w Dzierżoniowie polegające na wykonaniu klap oddymiających klatki schodowej oraz ścianek działowych o odporności ogniowej EI 60 i drzwiami EI 30 parteru, I i II piętra w ramach realizacji zaleceń Państwowej Straży Pożarnej. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące: a) wykonania klap oddymiających klatki schodowej, b) wykonania ścianek działowych o odporności ogniowej EI60 i drzwiami EI 30 parteru, I i II piętra w budynku internatu Zespołu Szkół Nr 2 ul. Mickiewicza 1 w Dzierżoniowie, w ramach realizacji zaleceń Państwowej Straży Pożarnej. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: a) Projektem budowlanym przebudowy zabezpieczającej przeciwpożarowo budynek internatu szkoły, przy ulicy A. Mickiewicza w Dzierżoniowie, b) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. I.1, zobowiązuje się do: 1) urządzenia i likwidacji placu budowy, 2) urządzenia i dysponowania urządzeniami zaplecza budowy oraz ich likwidacji, 3) wykonania wszelkich zabezpieczeń bhp, 4) zabezpieczenia robót przed wpływami atmosferycznymi, 5) przygotowania przedmiotu umowy do odbioru, 6) ubezpieczenia robót i budowy od zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, 7) pozyskania certyfikatów i innych dokumentów, świadczących o jakości wbudowanych materiałów i zainstalowanych urządzeń, 8) dozoru placu budowy i zaplecza, 9) zakupu i dostawy urządzeń wymagających montażu, a przewidzianych w dokumentacji, 10) uporządkowania placu budowy i zaplecza po likwidacji, 11) jednorazowego przerzutu sprzętu, 12) dzierżawy placu pod zaplecze, 13) sporządzenia operatu powykonawczego, 14) prac i czynności, wynikających z warunków technicznej specyfikacji wykonania i odbioru robót. II. Część 2. Modernizacja toalety na parterze w budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1. polegająca na dostosowaniu jej dla osób niepełnosprawnych zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące: a) remontu toalety polegającego na dostosowaniu jej dla potrzeb osób niepełnosprawnych, remont polegający na wykonaniu w miejscu dwóch istniejących wc jednej łazienki dla potrzeb niepełnosprawnych. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: a) Projektem budowlanym Modernizacji zaplecza kuchennego oraz poziomu parteru w części dotyczącej modernizacji toalety, b) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych- Modernizacji zaplecza kuchennego oraz poziomu parteru w części dotyczącej modernizacji toalety 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt.II. 1, zobowiązuje się do: 1) urządzenia i likwidacji placu budowy, 2) urządzenia i dysponowania urządzeniami zaplecza budowy oraz ich likwidacji, 3) wykonania wszelkich zabezpieczeń bhp, 4) zabezpieczenia robót przed wpływami atmosferycznymi, 5) przygotowania przedmiotu umowy do odbioru, 6) ubezpieczenia robót i budowy od zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, 7) pozyskania certyfikatów i innych dokumentów, świadczących o jakości wbudowanych materiałów i zainstalowanych urządzeń, 8) dozoru placu budowy i zaplecza, 9) zakupu i dostawy urządzeń wymagających montażu, a przewidzianych w dokumentacji, 10) uporządkowania placu budowy i zaplecza po likwidacji, 11) jednorazowego przerzutu sprzętu, 12) dzierżawy placu pod zaplecze, 13) sporządzenia operatu powykonawczego, 14) prac i czynności, wynikających z warunków technicznej specyfikacji wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cześć I 1.dokument: wykazać w załączniku nr 6 do SIWZ roboty budowlane w zakresie remontu lub odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, lub przebudowy budynków kubaturowych, wykazanie min. 2 robót o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda z robót, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Części II 1 dokument wykazać w załączniku nr 13 do SIWZ roboty budowlane w zakresie remontu lub odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, lub przebudowy budynków kubaturowych, wykazanie min. 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cześć I 2 dokument wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z podaniem informacji na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania ta osoba oraz złożenie oświadczenia, że osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi w tej branży, posiada wymagane uprawnienia -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Części II 2 dokument wykazać w załączniku nr 12 do SIWZ osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z podaniem informacji na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tą osobą oraz złożenie oświadczenia, że osoba, które będzie kierować robotami budowlanymi w tej branży, posiada wymagane uprawnienia -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 12 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy-dotyczy wszystkich części: 1) W zakresie terminu i wynagrodzenia: a) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, c) z powodu niewykonania na wniosek Zamawiającego części robót. 2) W zakresie organizacyjnym- zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zostały wymienione w załączniku nr 5 lub 12 do SIWZ pod warunkiem spełniania przez osoby zastępujące wymagań określonych dla osób wskazanych w załączniku nr 5 lub 12 do SIWZ. 3) W zakresie terminu - w przypadku złożenia odwołania przez Wykonawców jeżeli konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie, ulica J. Piłsudskiego 24- Sekretariat I Pietro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Wyk.rb polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego na terenie cmentarza Komunalnego w ramach realizacji zadania inwest.pn.:"Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem(...)"
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.