eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówRoboty ogólnobudowlane w internacieCzęść 1. Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1 w Dzierżoniowie polegające na wykonaniu klap oddymiających klatki schodowej oraz ścianek działowych o odporności ogniowej EI 60 i drzwiami EI 30 parteru, I i II piętra w ramach realizacji zaleceń Państwowej Straży Pożarnej. Część 2. Modernizacja toalety na parterze w budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1. polegająca na dostosowaniu jej dla osób niepełnosprawnych zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Dzierżoniów: Roboty ogólnobudowlane w internacie: Część 1. Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1 w Dzierżoniowie polegające na wykonaniu klap oddymiających klatki schodowej oraz ścianek działowych o odporności ogniowej EI 60 i drzwiami EI 30 parteru, I i II piętra w ramach realizacji zaleceń Państwowej Straży Pożarnej. Część 2. Modernizacja toalety na parterze w budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1. polegająca na dostosowaniu jej dla osób niepełnosprawnych zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę.
Numer ogłoszenia: 225314 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego , ul. J. Piłsudskiego 24, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8315260, faks 074 8315260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.dzierzoniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ogólnobudowlane w internacie: Część 1. Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1 w Dzierżoniowie polegające na wykonaniu klap oddymiających klatki schodowej oraz ścianek działowych o odporności ogniowej EI 60 i drzwiami EI 30 parteru, I i II piętra w ramach realizacji zaleceń Państwowej Straży Pożarnej. Część 2. Modernizacja toalety na parterze w budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1. polegająca na dostosowaniu jej dla osób niepełnosprawnych zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych- ilość części 2: I. Część 1. Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1 w Dzierżoniowie polegające na wykonaniu klap oddymiających klatki schodowej oraz ścianek działowych o odporności ogniowej EI 60 i drzwiami EI 30 parteru, I i II piętra w ramach realizacji zaleceń Państwowej Straży Pożarnej. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące: a) wykonania klap oddymiających klatki schodowej, b) wykonania ścianek działowych o odporności ogniowej EI60 i drzwiami EI 30 parteru, I i II piętra w budynku internatu Zespołu Szkół Nr 2 ul. Mickiewicza 1 w Dzierżoniowie, w ramach realizacji zaleceń Państwowej Straży Pożarnej. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: a) Projektem budowlanym przebudowy zabezpieczającej przeciwpożarowo budynek internatu szkoły, przy ulicy A. Mickiewicza w Dzierżoniowie, b) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. I.1, zobowiązuje się do: 1) urządzenia i likwidacji placu budowy, 2) urządzenia i dysponowania urządzeniami zaplecza budowy oraz ich likwidacji, 3) wykonania wszelkich zabezpieczeń bhp, 4) zabezpieczenia robót przed wpływami atmosferycznymi, 5) przygotowania przedmiotu umowy do odbioru, 6) ubezpieczenia robót i budowy od zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, 7) pozyskania certyfikatów i innych dokumentów, świadczących o jakości wbudowanych materiałów i zainstalowanych urządzeń, 8) dozoru placu budowy i zaplecza, 9) zakupu i dostawy urządzeń wymagających montażu, a przewidzianych w dokumentacji, 10) uporządkowania placu budowy i zaplecza po likwidacji, 11) jednorazowego przerzutu sprzętu, 12) dzierżawy placu pod zaplecze, 13) sporządzenia operatu powykonawczego, 14) prac i czynności, wynikających z warunków technicznej specyfikacji wykonania i odbioru robót. II. Część 2. Modernizacja toalety na parterze w budynku internatu przy ul. Mickiewicza 1. polegająca na dostosowaniu jej dla osób niepełnosprawnych zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące: a) remontu toalety polegającego na dostosowaniu jej dla potrzeb osób niepełnosprawnych, remont polegający na wykonaniu w miejscu dwóch istniejących wc jednej łazienki dla potrzeb niepełnosprawnych. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: a) Projektem budowlanym Modernizacji zaplecza kuchennego oraz poziomu parteru w części dotyczącej modernizacji toalety, b) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych- Modernizacji zaplecza kuchennego oraz poziomu parteru w części dotyczącej modernizacji toalety 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt.II. 1, zobowiązuje się do: 1) urządzenia i likwidacji placu budowy, 2) urządzenia i dysponowania urządzeniami zaplecza budowy oraz ich likwidacji, 3) wykonania wszelkich zabezpieczeń bhp, 4) zabezpieczenia robót przed wpływami atmosferycznymi, 5) przygotowania przedmiotu umowy do odbioru, 6) ubezpieczenia robót i budowy od zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, 7) pozyskania certyfikatów i innych dokumentów, świadczących o jakości wbudowanych materiałów i zainstalowanych urządzeń, 8) dozoru placu budowy i zaplecza, 9) zakupu i dostawy urządzeń wymagających montażu, a przewidzianych w dokumentacji, 10) uporządkowania placu budowy i zaplecza po likwidacji, 11) jednorazowego przerzutu sprzętu, 12) dzierżawy placu pod zaplecze, 13) sporządzenia operatu powykonawczego, 14) prac i czynności, wynikających z warunków technicznej specyfikacji wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cześć I 1.dokument: wykazać w załączniku nr 6 do SIWZ roboty budowlane w zakresie remontu lub odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, lub przebudowy budynków kubaturowych, wykazanie min. 2 robót o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda z robót, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Części II 1 dokument wykazać w załączniku nr 13 do SIWZ roboty budowlane w zakresie remontu lub odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, lub przebudowy budynków kubaturowych, wykazanie min. 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cześć I 2 dokument wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z podaniem informacji na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania ta osoba oraz złożenie oświadczenia, że osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi w tej branży, posiada wymagane uprawnienia -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Części II 2 dokument wykazać w załączniku nr 12 do SIWZ osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z podaniem informacji na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tą osobą oraz złożenie oświadczenia, że osoba, które będzie kierować robotami budowlanymi w tej branży, posiada wymagane uprawnienia -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 12 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy-dotyczy wszystkich części: 1) W zakresie terminu i wynagrodzenia: a) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, c) z powodu niewykonania na wniosek Zamawiającego części robót. 2) W zakresie organizacyjnym- zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zostały wymienione w załączniku nr 5 lub 12 do SIWZ pod warunkiem spełniania przez osoby zastępujące wymagań określonych dla osób wskazanych w załączniku nr 5 lub 12 do SIWZ. 3) W zakresie terminu - w przypadku złożenia odwołania przez Wykonawców jeżeli konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie, ulica J. Piłsudskiego 24- Sekretariat I Pietro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.