Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Warszawa: Sukcesywne dostawy odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów do przychodni lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 225351 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów do przychodni lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części - 3. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego został zawarty w Załączniku nr 2 - 6 do niniejszej SIWZ. 4. Dostawy muszą być sukcesywne, terminowe, realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego ponosi Wykonawca. 5. Kod przedmiotu zamówienia: CPV 33696500-0 6. Płatności, po dostawie, będą dokonywane przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (jeśli dotyczy). Pakiet nr 1 1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo cenowym Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określony w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowyo cenowym (Załącznik nr 2) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 1.6. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca. Pakiet nr 2 1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo cenowym Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowyo cenowym (Załącznik nr 4) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 1.6. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca. Pakiet nr 3 1). Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do chemii klinicznej wraz z aplikacjami na posiadane przez zamawiającego analizatory: Konelab 30 i oraz Konelab Prime 30 ISE w tym: 2). kalibratorów (muszą pochodzić od tego samego producenta co odczynniki) 3). mianowanych materiałów kontrolnych 4). płynów płuczących 5). materiałów zużywalnych 6). zestawów konserwujących niezbędnych do półrocznych i rocznych przeglądów technicznych aparatu Konelab 30 i Konelab Prime 30 ISE oraz wykonanie rocznego i półrocznego przeglądu - konserwacji aparatu Konelab 30 i Konelab Prime ISE. 1.1 Szczegółowe zestawienie rodzaju i ilość badań, asortymentu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy 1.2. Jakość oferowanych odczynników nie może być gorsza niż jakość odczynników oryginalnych tzn. stosowanych odczynników nie może powodować konieczności kalibracji aparatu częściej niż przy stosowaniu odczynników oryginalnych. 1.3. W przypadku awarii analizatorów, wynikającej ze stosowania odczynników złej jakości, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wymiany oryginalnych części i naprawy urządzeń 1.4 Wykonawca musi w dokumentach dostawy zaznaczyć symbol i opis substancji oraz preparatów niebezpiecznych. 1.5. Dostawy wymienione w załączniku 6 stanowią jedną niepodzielną całość pakietu. 1.6. Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych o daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego 1.7. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca 1.8. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 1.9. Odczynniki, kontrole, kalibratory, elektrody, płyny płuczące i kuwety mają być kompatybilne do obu analizatorów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy muszą 1.A. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 1; 1.B. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 2; 1.C. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 3;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: a) Autoryzowane przez producenta analizatorów Konelab aplikacje na analizator Konelab 30i oraz Konelab Prime 30 ISE dla wszystkich wymaganych w SIWZ testów. Dopuszcza się złożenie tych dokumentów osobno zbindowanych w formie książkowej, podpisanych tylko na pierwszej stronie. b) Metodyki techniczne w jeżyku polskim dla wszystkich wymaganych w SIWZ odczynników. Dopuszcza się złożenie tych dokumentów osobno zbindowanych - w formie książkowej, podpisanych tylko na pierwszej stronie. c) Autoryzację producenta na sprzedaż w Polsce dla wszystkich odczynników i materiałów eksploatacyjnych. d) Zaoferowany serwis techniczny musi być autoryzowany przez producenta aparatu certyfikat, oświadczenie. 4. Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: a) deklaracja zgodności CE na oferowany analizator oraz oferowane odczynniki, b) karty charakterystyki substancji/preparatów niebezpiecznych dla wszystkich odczynników 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. 6. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z wymogami Unii Europejskiej (Deklaracja zgodności CE) oraz oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawa z dnia 20.05.2010r.o Wyrobach Medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 17.06.2010r. Każda Deklaracja Zgodności CE powinna być podpisana w sposób wskazujący na odczynniki, których dotyczą 7. Wykonawca oferując odczynniki chemiczne będące zamiennikami dołączy do oferty oświadczenia, w których: 1) wskaże szczegółowo właściwości i skład oferowanych odczynników, 2) stwierdzi, że oferowane odczynniki posiadają pożądane przez Zamawiającego właściwości fizykochemiczne, 3) oświadczenie o autoryzacji serwisu technicznego przez producenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy (dotyczy dostaw) w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową b) wygaśnięcia rejestracji, - zmiana o której mowa w pkt. a) będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym; c) zmiana, o której mowa powyżej może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu w wielkości opakowania; d) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniające dane firmy; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych; 3) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. 4) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania łącznej kwoty brutto zobowiązania tj. jej przedłużenie. * Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok 204 II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego ul. Ciołka 11 pok. 306 III piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników do chemii klinicznej wraz z aplikacjami na posiadane przez zamawiającego analizatory: Konelab 30 i oraz Konelab Prime 30 ISE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do chemii klinicznej wraz z aplikacjami na posiadane przez zamawiającego analizatory: Konelab 30 i oraz Konelab Prime 30 ISE w tym: 2). kalibratorów (muszą pochodzić od tego samego producenta co odczynniki) 3). mianowanych materiałów kontrolnych 4). płynów płuczących 5). materiałów zużywalnych 6). zestawów konserwujących niezbędnych do półrocznych i rocznych przeglądów technicznych aparatu Konelab 30 i Konelab Prime 30 ISE oraz wykonanie rocznego i półrocznego przeglądu - konserwacji aparatu Konelab 30 i Konelab Prime ISE..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.