Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Zabrze: Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 225370 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi utrzymanie cmentarza o pow. 2,02 ha, konserwacja zieleni cmentarnej, utrzymanie domu przedpogrzebowego i prowadzenie ewidencji grobów. Utrzymanie cmentarza i ewidencję grobów należy prowadzić zgodnie z: a) Ustawą z dnia 31 stycznia 1959r o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( t.j. Dz. U. z 2000r Nr 23, poz. 295), b) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów ( Dz. U. z 2001r. Nr 90, poz.1013 ) c) Regulaminem cmentarza komunalnego w Zabrzu zatwierdzonym Uchwałą Nr 97/2000 Zarządu Miasta Zabrze z dnia 21 luty 2000r ( do wglądu w Wydziale Infrastruktury Komunalnej tut. Urzędu). W ramach utrzymania cmentarza i domu przedpogrzebowego do obowiązków Wykonawcy należy: - prowadzenie dokumentacji cmentarnej, - aktualizacja i wprowadzanie danych do programu komputerowego CERBER, wspomagającego ewidencję cmentarza, który jest w posiadaniu Zamawiającego i przekazany zostanie po podpisaniu umowy, - ustalanie i przestrzeganie systematycznego lokalizowania miejsc pochówku, - pobieranie opłat za kopanie grobów, korzystanie z cmentarza i urządzeń cmentarnych w wysokości ustalonej Zarządzeniem Prezydenta Miasta, - konserwacja urządzeń wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych, - konserwacja chłodni na zwłoki, - utrzymanie porządku i czystości w domu przedpogrzebowym oraz przygotowanie sali eksportacyjnej do ceremonii pogrzebowych, - utrzymanie na bieżąco porządku i czystości na terenie cmentarza polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu liści i zamiataniu alejek, - całoroczne utrzymanie przyległego do cmentarza chodnika, - wywóz śmieci, - utrzymanie zieleni cmentarnej zgodnie z załączonym przedmiarem i harmonogramem na rok 2008 i 2009, - udostępnianie cmentarza dla odwiedzających w godzinach od 800 do 1800 a w okresie zimowym do zmroku, - opłata za zużytą wodę oraz energię elektryczną. Informacje uzupełniające dla przedmiotu zamówienia: a) Dom przedpogrzebowy wyposażony jest w : - salę eksportacyjną - przechowalnię zwłok - chłodnię - 6 zwłok - magazyn i pomieszczenia socjalne - WC damskie i WC męskie oraz w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną. b) Dane dot. obiektów do utrzymania: - całkowita powierzchnia cmentarza - 20.244 m2 - drogi z płyt betonowych - 1.605 m2 - drogi żużlowe - 1.740 m2 - chodnik przyuliczny - 497 m2 - dom przedpogrzebowy - 126 m2 c) Elementy zieleni cmentarnej: - siedem kwater grzebalnych o powierzchni - 10.250 m2 - skupiny krzewów - 2.713 m2 - trawniki - 1.871 m2 - drzewa - 1.765 m2 / 485 szt. - kwietniki trwałe - 174 m2 - żywopłoty z żywotnika w obrębie kwater - 485 m2 Wykonawca zobowiązany jest posiadać lokal / obiekt służący do organizacji obsługi administracyjnej cmentarza i przyjmowania interesantów oraz przechowywania dokumentacji cmentarnej. Lokal / obiekt musi być zlokalizowany w granicach administracyjnych Gminy Zabrze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.11.00 - Usługi cmentarne Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.10 - Usługi cmentarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz zawierający minimum 1 wykonaną / wykonywaną usługę w zakresie utrzymania cmentarza wraz z konserwacją zieleni cmentarnej, utrzymaniem domu przedpogrzebowego i prowadzeniem ewidencji grobów, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, obejmujący nie mniej niż: - ciągnik kołowy - kosiarkę - zestaw komputerowy o parametrach umożliwiających pracę w programie CERBER wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) Kierownik zadania - kwalifikacje zawodowe: co najmniej 2 letni staż pracy w zakresie utrzymania i zarządzania cmentarzami - wykształcenie: wyższe - zakres wykonywanych czynności: nadzór nad całością prac związanych z przedmiotem zamówienia 2) Pracownik - min 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: · technik / inżynier ogrodnictwa lub terenów zielonych lub ukończony kurs III stopnia NOT SITO w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych - zakres wykonywanych czynności: prace związane z utrzymaniem zieleni cmentarnej 3) Pracownik - min 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: ukończony kurs komputerowy umożliwiający obsługę programu komputerowego CERBER - zakres wykonywanych czynności: obsługa administracyjna cmentarza, przyjmowanie interesantów W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze Wydział Infrastrukury Komunalnej, IV piętro, pok. 407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze Biuro Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 305.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Świadczenie usług pogrzebowych obejmujących pochówek osób, w szczególności: bezdomnych, nieznanych, samotnych, dzieci martwo urodzonych i szczątków ludzkich - cz. II
- "Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy."
więcej: Usługi cmentarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.