eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Legionowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/
Numer ogłoszenia: 225371 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie , ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 784 83 33, faks 22 784 83 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pcpr.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów/warsztatów zawodowych w zakresie: 1) zadanie nr 1 - Masaż klasyczny I i II stopnia, 2) zadanie nr 2 - Kasy fiskalne, 3) zadanie nr 3 - Księgowość, 4) zadanie nr 4 - Prawo jazdy (w zakresie Kat. B, C, D, szkolenie okresowe dla posiadaczy kat. C), 5) zadanie nr 5 - Wózki widłowe, 6) zadanie nr 6 - Florystyka i bukieciarstwo, 7) zadanie nr 7 - Kosmetyka z elementami wizażu, na potrzeby uczestników projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/ realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 7.1. /Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji/, poddziałania 7.1.2. /Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie/ i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku uczestniczenia w szkoleniu mniejszej, niż określona w SIWZ, liczby uczestników szkolenia, wysokość wynagrodzenia określonego w par. 5 ust. 1 wzoru umowy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu o cenę brutto za udział jednego uczestnika w szkoleniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy w przypadkach: 1) zmiany ilości uczestników szkolenia, 2) zmiany terminu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pcpr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, pokój 205 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, w pok. nr 204..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki projekt /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: masaż klasyczny I i II stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masaż klasyczny - I stopnia - 80 godz. (teoretycznych i praktycznych), II stopnia - 100 godz. (teoretycznych i praktycznych), I stopień - 5 osób, II stopień - 2 osoby W zakresie szkolenia z zakresu masażu I stopnia uczestnicy powinni zostać zapoznani z wiedzą z zakresu anatomii i fizjologii człowieka, wskazań i przeciwwskazań do masażu, teorii i praktyki masażu klasycznego. Zajęcia mogą zostać rozszerzone o zagadnienia z zakresu masażu sportowego, kontrlateralnego, izometrycznego, relaksacyjnego. W zakresie szkolenia z zakresu masażu II stopnia uczestnicy powinni zostać zapoznani, poza zajęciami praktycznymi, z wiedzą z zakresu wybranych zagadnień z anatomii i fizjologii, masażu izometrycznego, kontralateralnego, segmemtarnego, drenażu limfatycznego, a także wybranych zagadnień z patologii, kinezyterapii oraz terapii manualnej. z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: Wykwalifikowaną kadrę trenerską; Komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i/lub elektronicznej (w tym materiały piśmiennicze) oznakowanych logotypami unijnymi, udostępnionymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; Opłacenie i wykonanie niezbędnych badań lekarskich umożliwiających uczestnictwo w kursie/szkoleniu/warsztatach a także umożliwiających podejście do egzaminu wewnętrznego/państwowego (tam gdzie wymagane); Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia certyfikatów/świadectw/zaświadczeń dla uczestników szkolenia o odbyciu kursu/szkolenia/warsztatu. Zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania zajęć wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na zajęciach z każdego dnia. Zaświadczenia/świadectwa/certyfikaty oraz listy obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa i sporządzonych list obecności Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: Przeprowadzenia szkoleń w ośrodkach położonych na terenie powiatu legionowskiego lub w blisko położonych dzielnicach Warszawy; Z pełnym węzłem sanitarnym w budynku, Organizacji jednej (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć nie przekracza 4 godzin) lub dwóch (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć przekracza 4 godziny) przerw kawowych dla uczestników: kawa, herbata, woda, ciastka, owoce. Opłacenia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika, na czas trwania zajęć szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka/sali celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Ośrodek/sala przyjmujący uczestników projektu musi być dopuszczony/a do prowadzenia usług szkoleniowych. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania szkolenia przez jego uczestnika. Wystawienie po zakończeniu szkolenia faktury nie później niż do 20 grudnia 2012 r. Dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tegoż szkolenia. Ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kasy fiskalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasy fiskalne - 40 godz. (teoretycznych i praktycznych), z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20%, 4 osoby, Podczas szkolenia uczestnicy powinni nabyć wiedzę z zakresu obsługi kasy fiskalnej i uzyskać możliwość podjęcia pracy w sklepach, centrach handlowych itp. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: Wykwalifikowaną kadrę trenerską; Komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i/lub elektronicznej (w tym materiały piśmiennicze) oznakowanych logotypami unijnymi, udostępnionymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; Opłacenie i wykonanie niezbędnych badań lekarskich umożliwiających uczestnictwo w kursie/szkoleniu/warsztatach a także umożliwiających podejście do egzaminu wewnętrznego/państwowego (tam gdzie wymagane); Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia certyfikatów/świadectw/zaświadczeń dla uczestników szkolenia o odbyciu kursu/szkolenia/warsztatu. Zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania zajęć wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na zajęciach z każdego dnia. Zaświadczenia/świadectwa/certyfikaty oraz listy obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa i sporządzonych list obecności Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: Przeprowadzenia szkoleń w ośrodkach położonych na terenie powiatu legionowskiego lub w blisko położonych dzielnicach Warszawy; Z pełnym węzłem sanitarnym w budynku, Organizacji jednej (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć nie przekracza 4 godzin) lub dwóch (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć przekracza 4 godziny) przerw kawowych dla uczestników: kawa, herbata, woda, ciastka, owoce. Opłacenia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika, na czas trwania zajęć szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka/sali celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Ośrodek/sala przyjmujący uczestników projektu musi być dopuszczony/a do prowadzenia usług szkoleniowych. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania szkolenia przez jego uczestnika. Wystawienie po zakończeniu szkolenia faktury nie później niż do 20 grudnia 2012 r. Dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tegoż szkolenia. Ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: księgowość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: księgowość - 120 godz. (teoretycznych i praktycznych), 9 osób, z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% Cele szkolenia: przygotowanie słuchaczy do pracy w księgowości w różnych podmiotach gospodarczych Zakres tematyczny szkolenia obejmuje: podstawowe zasady prowadzenia rachunkowości, rzeczowy majątek trwały i obrotowy, ewidencję środków pieniężnych, materiałów i towarów, rachunek kosztów, podatki, ewidencję przychodów ze sprzedaży, wynik finansowy i sprawozdawczość, budowę i działanie komputera, środowisko Windows, edytor tekstów Word, arkusz kalkulacyjny Excel, program PŁATNIK, program finansowo - księgowy SYMFONIA Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: Wykwalifikowaną kadrę trenerską; Komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i/lub elektronicznej (w tym materiały piśmiennicze) oznakowanych logotypami unijnymi, udostępnionymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; Opłacenie i wykonanie niezbędnych badań lekarskich umożliwiających uczestnictwo w kursie/szkoleniu/warsztatach a także umożliwiających podejście do egzaminu wewnętrznego/państwowego (tam gdzie wymagane); Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia certyfikatów/świadectw/zaświadczeń dla uczestników szkolenia o odbyciu kursu/szkolenia/warsztatu. Zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania zajęć wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na zajęciach z każdego dnia. Zaświadczenia/świadectwa/certyfikaty oraz listy obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa i sporządzonych list obecności Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: Przeprowadzenia szkoleń w ośrodkach położonych na terenie powiatu legionowskiego lub w blisko położonych dzielnicach Warszawy; Z pełnym węzłem sanitarnym w budynku, Organizacji jednej (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć nie przekracza 4 godzin) lub dwóch (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć przekracza 4 godziny) przerw kawowych dla uczestników: kawa, herbata, woda, ciastka, owoce. Opłacenia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika, na czas trwania zajęć szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka/sali celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Ośrodek/sala przyjmujący uczestników projektu musi być dopuszczony/a do prowadzenia usług szkoleniowych. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania szkolenia przez jego uczestnika. Wystawienie po zakończeniu szkolenia faktury nie później niż do 20 grudnia 2012 r. Dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tegoż szkolenia. Ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: prawo jazdy (w zakresie kat. B, C, D, szkolenie okresowe dla posiadaczy kat. C).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w przypadku kursu Prawo jazdy (Kat. B, C, D, szkolenie okresowe dla posiadaczy kat. C) - zgodnie z normami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005, Nr 108, poz. 908 z póź. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, (24 osób - w tym jedna osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim, wymagająca szkolenia na przystosowanym pojeździe), Kat. C (2 osoby), Kat. D. (2 osoby), szkolenie okresowe dla posiadaczy kat. C (2 osoby). Szkolenie powinno obejmować przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu prowadzenia pojazdów, zgodnie z zapisami przywoływanych wcześniej przepisów. Szkolenie powinno rozpocząć się od kwalifikacji formalnej oraz zdrowotnej skierowanych uczestników. Zamawiający pokryje koszty przeprowadzonej kwalifikacji wszystkich skierowanych uczestników, natomiast koszty pełnego kursu zamawiający pokrywa jedynie w stosunku do osób zakwalifikowanych przez wykonawcę (kwalifikacja formalna i zdrowotna). Szkolenie powinno przygotowywać do egzaminu państwowego i być poprzedzone egzaminem wewnętrznym. W przypadku szkolenia okresowego dla posiadaczy kat. C szkolenie powinno obejmować także badanie psychologiczne, o którym mowa w art. 39 k i 39 m ust. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874) oraz lekarskie wydane na podstawie art. 43 pkt. 2 oraz 229 § 4 Kodeksu Pracy wraz z wydaniem stosownych zaświadczeń i orzeczeń. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: Wykwalifikowaną kadrę trenerską; Komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i/lub elektronicznej (w tym materiały piśmiennicze) oznakowanych logotypami unijnymi, udostępnionymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; Opłacenie i wykonanie niezbędnych badań lekarskich umożliwiających uczestnictwo w kursie/szkoleniu/warsztatach a także umożliwiających podejście do egzaminu wewnętrznego/państwowego (tam gdzie wymagane); Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia certyfikatów/świadectw/zaświadczeń dla uczestników szkolenia o odbyciu kursu/szkolenia/warsztatu. Zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania zajęć wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na zajęciach z każdego dnia. Zaświadczenia/świadectwa/certyfikaty oraz listy obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa i sporządzonych list obecności Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: Przeprowadzenia szkoleń w ośrodkach położonych na terenie powiatu legionowskiego lub w blisko położonych dzielnicach Warszawy; Z pełnym węzłem sanitarnym w budynku, Organizacji jednej (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć nie przekracza 4 godzin) lub dwóch (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć przekracza 4 godziny) przerw kawowych dla uczestników: kawa, herbata, woda, ciastka, owoce. Opłacenia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika, na czas trwania zajęć szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka/sali celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Ośrodek/sala przyjmujący uczestników projektu musi być dopuszczony/a do prowadzenia usług szkoleniowych. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania szkolenia przez jego uczestnika. Wystawienie po zakończeniu szkolenia faktury nie później niż do 20 grudnia 2012 r. Dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tegoż szkolenia. Ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wózki widłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózki widłowe -67 godz. (teoretycznych i praktycznych), 6 osób, z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20%, Szkolenia dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym Zakres tematyczny: rodzaje i typy stosowanych wózków jezdniowych budowa i zasady eksploatacji wózków jezdniowych napędzanych wykonywane czynności operatora przy obsłudze wózków wiadomości z zakresu rozmieszczania ładunków oraz typy opakowań zagadnienia związane  bhp i p. poż i pierwszą pomocą praktyczna nauka jazdy wózkami  i nuka  manewrowania wyposażeniem. wymiana butli gazowych propan -  butan Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem dokumentów potwierdzających nabycie odpowiednich uprawnień.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: Wykwalifikowaną kadrę trenerską; Komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i/lub elektronicznej (w tym materiały piśmiennicze) oznakowanych logotypami unijnymi, udostępnionymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; Opłacenie i wykonanie niezbędnych badań lekarskich umożliwiających uczestnictwo w kursie/szkoleniu/warsztatach a także umożliwiających podejście do egzaminu wewnętrznego/państwowego (tam gdzie wymagane); Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia certyfikatów/świadectw/zaświadczeń dla uczestników szkolenia o odbyciu kursu/szkolenia/warsztatu. Zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania zajęć wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na zajęciach z każdego dnia. Zaświadczenia/świadectwa/certyfikaty oraz listy obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa i sporządzonych list obecności Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: Przeprowadzenia szkoleń w ośrodkach położonych na terenie powiatu legionowskiego lub w blisko położonych dzielnicach Warszawy; Z pełnym węzłem sanitarnym w budynku, Organizacji jednej (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć nie przekracza 4 godzin) lub dwóch (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć przekracza 4 godziny) przerw kawowych dla uczestników: kawa, herbata, woda, ciastka, owoce. Opłacenia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika, na czas trwania zajęć szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka/sali celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Ośrodek/sala przyjmujący uczestników projektu musi być dopuszczony/a do prowadzenia usług szkoleniowych. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania szkolenia przez jego uczestnika. Wystawienie po zakończeniu szkolenia faktury nie później niż do 20 grudnia 2012 r. Dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tegoż szkolenia. Ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: florystyka i bukieciarstwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: florystyka i bukieciarstwo - 50 godz. (teoretycznych i praktycznych), 7 osób, z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20%. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności tworzenie różnego rodzaju kompozycji roślinnych - począwszy od bukietów i wiązanek, po większe, całościowe projekty. W jego trakcie uczestnicy winni uzyskać wiedzę praktyczną i teoretyczną z zakresu teorii barw i kompozycji, florystycznych zasad kompozycyjnych, materiałoznawstwa, wprowadzenia do botaniki, florystyki okolicznościowej, sztuki układania kwiatów w naczyniach, dekoracji kwiatów doniczkowych, artystycznego pakowania prezentów, dekorowania stołów oraz florystyki żałobnej. Wykonawca zapewni uczestnikom wszelkie materiały florystyczne. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: Wykwalifikowaną kadrę trenerską; Komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i/lub elektronicznej (w tym materiały piśmiennicze) oznakowanych logotypami unijnymi, udostępnionymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; Opłacenie i wykonanie niezbędnych badań lekarskich umożliwiających uczestnictwo w kursie/szkoleniu/warsztatach a także umożliwiających podejście do egzaminu wewnętrznego/państwowego (tam gdzie wymagane); Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia certyfikatów/świadectw/zaświadczeń dla uczestników szkolenia o odbyciu kursu/szkolenia/warsztatu. Zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania zajęć wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na zajęciach z każdego dnia. Zaświadczenia/świadectwa/certyfikaty oraz listy obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa i sporządzonych list obecności Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: Przeprowadzenia szkoleń w ośrodkach położonych na terenie powiatu legionowskiego lub w blisko położonych dzielnicach Warszawy; Z pełnym węzłem sanitarnym w budynku, Organizacji jednej (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć nie przekracza 4 godzin) lub dwóch (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć przekracza 4 godziny) przerw kawowych dla uczestników: kawa, herbata, woda, ciastka, owoce. Opłacenia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika, na czas trwania zajęć szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka/sali celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Ośrodek/sala przyjmujący uczestników projektu musi być dopuszczony/a do prowadzenia usług szkoleniowych. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania szkolenia przez jego uczestnika. Wystawienie po zakończeniu szkolenia faktury nie później niż do 20 grudnia 2012 r. Dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tegoż szkolenia. Ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kosmetyka z elementami wizażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kosmetyka z elementami wizażu - 50 godz. (teoretycznych i praktycznych), 5 osób, z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami z zakresu: diagnostyki kosmetycznej z wywiadem, manicure z zabiegami pielęgnacyjnymi dłoni, pedicure kosmetyczny z wykorzystaniem profesjonalnej aparatury, farbowania brwi i rzęs, regulację masażu klasycznego twarzy, szyi i dekoltu , podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych, dostosowane zabiegu do rodzaju cery, wykonywania zabiegów przy użyciu aparatów: galwanizacja, jonoforeza, peeling   kawitacyjny, sonoforeza, d arsonvalizacja, depilacja woskiem makijaż dzienny i okolicznościowy analiza kolorystyczna Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: Wykwalifikowaną kadrę trenerską; Komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i/lub elektronicznej (w tym materiały piśmiennicze) oznakowanych logotypami unijnymi, udostępnionymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; Opłacenie i wykonanie niezbędnych badań lekarskich umożliwiających uczestnictwo w kursie/szkoleniu/warsztatach a także umożliwiających podejście do egzaminu wewnętrznego/państwowego (tam gdzie wymagane); Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia certyfikatów/świadectw/zaświadczeń dla uczestników szkolenia o odbyciu kursu/szkolenia/warsztatu. Zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania zajęć wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na zajęciach z każdego dnia. Zaświadczenia/świadectwa/certyfikaty oraz listy obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa i sporządzonych list obecności Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: Przeprowadzenia szkoleń w ośrodkach położonych na terenie powiatu legionowskiego lub w blisko położonych dzielnicach Warszawy; Z pełnym węzłem sanitarnym w budynku, Organizacji jednej (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć nie przekracza 4 godzin) lub dwóch (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć przekracza 4 godziny) przerw kawowych dla uczestników: kawa, herbata, woda, ciastka, owoce. Opłacenia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika, na czas trwania zajęć szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka/sali celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Ośrodek/sala przyjmujący uczestników projektu musi być dopuszczony/a do prowadzenia usług szkoleniowych. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania szkolenia przez jego uczestnika. Wystawienie po zakończeniu szkolenia faktury nie później niż do 20 grudnia 2012 r. Dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tegoż szkolenia. Ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.