eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Postępowanie dotyczące budowy boksu na pojazdy PJN w Placówkach Straży Granicznej w m. Dubicze Cerkiewne, Michałowo i Narewka ( sprawa nr 59/ZP/BiON/07)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Białystok: Postępowanie dotyczące budowy boksu na pojazdy PJN w Placówkach Straży Granicznej w m. Dubicze Cerkiewne, Michałowo i Narewka ( sprawa nr 59/ZP/BiON/07)
Numer ogłoszenia: 225398 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza, ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7145171, fax 085 7484517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie dotyczące budowy boksu na pojazdy PJN w Placówkach Straży Granicznej w m. Dubicze Cerkiewne, Michałowo i Narewka ( sprawa nr 59/ZP/BiON/07).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I : Budowa boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce SG w m.Dubicze Cerkiewne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. Część II : Budowa boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce SG w m. Michałowo.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ. Część III : Budowa boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce SG w m.Narewka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia w zakresie części I lub część II lub część III.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 45.21.61.26 - Obiekty budowlane straży granicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.26 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży przybrzeżnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1.2.1 zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto . Za roboty budowlane odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie roboty o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością, wystawione przez inwestora lub użytkownika obiektu. 1.2.2 osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierowniczych przy realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych : a) muszą być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , c) pełnili, co najmniej na jednej budowie, funkcję kierownika budowy lub kierownik robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 ) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3) wypełniony i podpisany wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji - zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 3 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do kierowania robotami budowlanymi przy realizacji przedmiotowego zamówienia: a)są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego . b)posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , c)pełniły funkcję kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , 1.4) dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 5 . Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością, wystawione przez inwestorów lub użytkowników obiektu. W przypadku referencji zagranicznych, muszą być one przetłumaczone na język polski przez tłumacza. 1.5) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej ul. Bema 100, 15-370 Białystok Sekcja Zamówień Publicznych - budynek nr 8 pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Jawnej Wydziału Prezydialnego POSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 100A (kod pocztowy 15-370).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: m. Dubicze Cerkiewne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie - Budowa boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Dubicze Cerkiewne. Zakres robót obejmuje: - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót, uzyskaniem pozwolenia na budowę i budowę boksu garażowego, wykonanie zieleni, podjazdu do boksu garażowego, rozbiórka i budowa nowego stanowiska na kontener na odpadki stałe, przesunięcie lampy oświetleniowej, sieci elektryczne NN oraz obsługa geodezyjna i geologiczna zgodnie z: - programem funkcjonalno-użytkowym budowy boksu garażowego na pojazd PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Dubicze Cerkiewne (będącym integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia ). I. Zgodnie z ww. programem funkcjonalno-użytkowym w skład budowy boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Dubicze Cerkiewne wchodzą następujące obiekty: 1.Budowa boksu garażowego na pojazdy PJN w m. Dubicze Cerkiewne wyposażonego w instalacje: a)elektryczne, oświetlenia (wewnętrzną), odgromową, ochrony ppoż., przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej, wentylacyjną grawitacyjną. wraz z: -robotami wykończeniowymi -podjazdem do boksu garażowego -placem gospodarczym na kontener na odpadki stałe -odnowieniem zieleni wokół budynku -rozbiórkę placu gospodarczego na kontener na odpadki stałe -uzupełnienie uzbrojenia terenu - ułożenie linii kablowej elektrycznej nn 2.Obiekty małej architektury wchodzące w skład zagospodarowania terenu: przeniesienie lampy oświetleniowej 3.Zieleń - wchodząca w skład zagospodarowania terenu. 4.Sieci elektryczne. II. Zestawienie dokumentacji wg której należy wykonać ww. zadanie rzeczowe. 1.Program funkcjonalno-użytkowy na budowę boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Dubicze Cerkiewne. 2.Uchwała Nr XXXI - 175/98 Rady Gminy w Dubiczach Cerkiewnych z dnia 18 czerwca 1998r. w sprawie zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Dubicze Cerkiewne dotyczącej lokalizacji strażnicy Straży Granicznej we wsi Dubicze Cerkiewne. (w tym wykonane dokumentacje projektowe wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót) III. Szczegółowy zakres robót. 1.Szczegółowy zakres robót należy odczytać z: programu funkcjonalno-użytkowego budowy boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Dubicze Cerkiewne. UWAGA: Przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, iż rodzaj i ilość robót ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca ujmie w cenie całego zadania w tym między innymi np. koszty związane : z obsługą geodezyjną i geologiczną, z opracowaniem Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia z zużyciem energii elektrycznej i wody, z wykonaniem dokumentacji, inwentaryzacji powykonawczej, z zagospodarowaniem placu budowy pod względem p.poż., sanitarnym, bhp, łącznie z ogrodzeniem i jego ochroną oraz wykonaniem tablic informacyjnych, z pomiarami, próbami, badaniami, zgłoszeniami, odbiorami, kontrolami, uruchomieniem instalacji i przeprowadzeniem instruktażu obsługi, z zagospodarowaniem placu budowy ( zasilenie w media), z transportem i utylizacją odpadów budowlanych, z rekultywacją zieleni, chodników, dojść i dróg dojazdowych w przypadku ich uszkodzenia, z przygotowaniem instrukcji obsługi i schematów instalacji, z uzyskaniem warunków podłączenia, wykonania i eksploatacji (na czas budowy) do sieci wod-kan. oraz sieci elektrycznych, 2. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia mają być: a)zakupione i dostarczone przez Wykonawcę, b)fabrycznie nowe, c)odpowiadać obowiązującym normom, posiadać atesty, wymagane aprobaty techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Na czas trwania budowy Wykonawca (na swój koszt) ustawi tablicę informacyjną zgodnie z art.45 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki oraz tablicy informacyjnej. IV. Warunki gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się na wykonane przez siebie roboty oraz na dostarczone urządzenia i jego instalację udzielić gwarancji na okres 36 miesięcy i rękojmi na okres 36 miesięcy (licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 74.22.20.00-1, 45.21.61.26-3, 45.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: m. Michałowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie - Budowa boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Michałowo. Zakres robót obejmuje: - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót, uzyskaniem pozwolenia na budowę i budowę boksu garażowego, wykonanie zieleni, podjazdu do boksu garażowego, rozbiórka i budowa nowego stanowiska na kontener na odpadki stałe, sieć elektryczna NN oraz obsługa geodezyjna i geologiczna. - zgodnie z: - programem funkcjonalno-użytkowym budowy boksu garażowego na pojazd PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Michałowo (będącym integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia ). I. Zgodnie z w/w programem funkcjonalno-użytkowym w skład budowy boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Michałowo wchodzą następujące obiekty: 1.Budowa boksu garażowego na pojazdy PJN w m. Michałowo wyposażonego w instalacje: a)elektryczne, oświetlenia (wewnętrzną), odgromową, ochrony ppoż., przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej, wentylacyjną grawitacyjną. wraz z: - robotami wykończeniowymi - podjazdem do boksu garażowego - placem gospodarczym na kontener na odpadki stałe - odnowieniem zieleni wokół budynku - rozbiórkę placu gospodarczego na kontener na odpadki stałe - uzupełnienie uzbrojenia terenu - ułożenie linii kablowej elektrycznej nn 2.Obiekty małej architektury wchodzące w skład zagospodarowania terenu. 3.Zieleń - wchodząca w skład zagospodarowania terenu. 4.Sieci elektryczne. II. Zestawienie dokumentacji wg której należy wykonać w/w zadania rzeczowe. 1.Program funkcjonalno-użytkowy na budowę boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m.Michałowo. 2.Uchwała Nr XXXIV/234/05 Rady Gminy Michałowo z dnia 17 listopada 2005r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Michałowo.( w tym wykonane dokumentacje projektowe wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót) III. Szczegółowy zakres robót. 1.Szczegółowy zakres robót należy odczytać z: a) programu funkcjonalno-użytkowego budowy boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m.Michałowo. UWAGA: Przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, iż rodzaj i ilość robót ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca ujmie w cenie całego zadania w tym między innymi np. koszty związane : z obsługą geodezyjną i geologiczną, z opracowaniem Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, z zużyciem energii elektrycznej i wody, z wykonaniem dokumentacji, inwentaryzacji powykonawczej, z zagospodarowaniem placu budowy pod względem p.poż., sanitarnym, bhp, łącznie z ogrodzeniem i jego ochroną oraz wykonaniem tablic informacyjnych, z pomiarami, próbami, badaniami, zgłoszeniami, odbiorami, kontrolami, uruchomieniem instalacji i przeprowadzeniem instruktażu obsługi, z zagospodarowaniem placu budowy ( zasilenie w media), z transportem i utylizacją odpadów budowlanych, z rekultywacją zieleni, chodników, dojść i dróg dojazdowych w przypadku ich uszkodzenia, z przygotowaniem instrukcji obsługi i schematów instalacji, z uzyskaniem warunków podłączenia, wykonania i eksploatacji (na czas budowy) do sieci wod-kan. oraz sieci elektrycznych, 2. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia mają być: a)zakupione i dostarczone przez Wykonawcę, b)fabrycznie nowe, c)odpowiadać obowiązującym normom, posiadać atesty, wymagane aprobaty techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Na czas trwania budowy Wykonawca (na swój koszt) ustawi tablicę informacyjną zgodnie z art.45 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki oraz tablicy informacyjnej. IV. Warunki gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się na wykonane przez siebie roboty oraz na dostarczone urządzenia i jego instalację udzielić gwarancji na okres 36 miesięcy i rękojmi na okres 36 miesięcy (licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 74.22.20.00-1, 45.21.61.26-3, 45.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: m. Narewka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie - Budowa boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Narewka. Zakres robót obejmuje: - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, uzyskaniem pozwolenia na budowę i budowę boksu garażowego, wykonanie zieleni, ogrodzenia, podjazdu do boksu garażowego, instalacji elektrycznej nn, sieci teletechnicznej, sieci wodociągowej oraz obsługa geodezyjna i geologiczna. - zgodnie z: - programem funkcjonalno-użytkowym budowy boksu garażowego na pojazd PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Narewka ( będącym integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia ). I. Zgodnie z w/w programem funkcjonalno-użytkowym w skład budowy boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m.Narewce wchodzą następujące obiekty: 1.Budowa boksu garażowego na pojazdy PJN w m.Narewka wyposażonego w instalacje: a)elektryczne, oświetlenia (wewnętrzną), odgromową, ochrony ppoż., przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej, wentylacyjną grawitacyjną. wraz z: - robotami wykończeniowymi - podjazdem do boksu garażowego - odnowieniem zieleni wokół budynku - rozbiórka ciągu pieszego i części ogrodzenia z furtką przy budynku garażowym oraz budowa części nowego ogrodzenia i dojścia od budynku mieszkalnego wraz z furtką. - uzupełnienie uzbrojenia terenu - przebudowa sieci teletechnicznej linii kabla telefonicznego oraz sieci wodociągowej. 2.Obiekty małej architektury wchodzące w skład zagospodarowania terenu: - ogrodzenie 3.Zieleń - wchodząca w skład zagospodarowania terenu. 4.Sieć teletechniczna- przebudowa linii kabla telefonicznego. 5.Sieć wodociągowa - przebudowa. 6.Istniejący budynek garażowy placówki: a)Dostosowanie dachu istniejącego budynku garażowego wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem do gabarytów nowo projektowanego budynku boksu garażowego na pojazdy PJN. b)Przeniesienie okien oraz okratowania okien z istniejącego pomieszczenia magazynu MPS (magazyn produktów koncesjonowanych) w budynku garażowym z boku na tył budynku, zamurowanie 2 otworów okiennych i otworów po okratowaniu oraz wykucie 1 nowego otworu okiennego, zamontowanie nowego okna i okratowania zewnętrznego okna na tylnej ścianie garażu. c)Ułożenie wewnątrz istniejącego budynku garażowego instalacji elektrycznej z rozdzielni do nowo budowanego boksu garażowego na pojazdy PJN. II. Zestawienie dokumentacji wg której należy wykonać w/w zadania rzeczowe. 1.Program funkcjonalno-użytkowy na budowę boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m.Narewka. 2. Decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak BGK.7331-1/3/07 z dnia 27 września 2007r. ( w tym wykonane dokumentacje projektowe wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót) III. Szczegółowy zakres robót. 1. Szczegółowy zakres robót należy odczytać z: a) programu funkcjonalno-użytkowego budowy boksu garażowego na pojazdy PJN w Placówce Straży Granicznej w m. Narewka. UWAGA: Przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, iż rodzaj i ilość robót ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca ujmie w cenie całego zadania w tym między innymi np. koszty związane : z obsługą geodezyjną i geologiczną, z opracowaniem Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, z zużyciem energii elektrycznej i wody, z wykonaniem dokumentacji, inwentaryzacji powykonawczej, z zagospodarowaniem placu budowy pod względem p.poż., sanitarnym, bhp, łącznie z ogrodzeniem i jego ochroną oraz wykonaniem tablic informacyjnych, z pomiarami, próbami, badaniami, zgłoszeniami, odbiorami, kontrolami, uruchomieniem instalacji i przeprowadzeniem instruktażu obsługi, z zagospodarowaniem placu budowy ( zasilenie w media), z transportem i utylizacją odpadów budowlanych, z rekultywacją zieleni, chodników, dojść i dróg dojazdowych w przypadku ich uszkodzenia, z przygotowaniem instrukcji obsługi i schematów instalacji, z uzyskaniem warunków podłączenia, wykonania i eksploatacji (na czas budowy) do sieci wod-kan. oraz sieci elektrycznych, 2. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia mają być: a) zakupione i dostarczone przez Wykonawcę, b) fabrycznie nowe, c) odpowiadać obowiązującym normom, posiadać atesty, wymagane aprobaty techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Na czas trwania budowy Wykonawca (na swój koszt) ustawi tablicę informacyjną zgodnie z art.45 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane z późn.. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki oraz tablicy informacyjnej. IV. Warunki gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się na wykonane przez siebie roboty oraz na dostarczone urządzenia i jego instalację udzielić gwarancji na okres 36 miesięcy i rękojmi na okres 36 miesięcy (licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 74.22.20.00-1, 45.21.61.26-3, 45.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.