Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Przemyśl: Dostawa i montaż windy osobowej
dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Przemyślu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej ul. Sportowa 6, 37-700 Przemyśl
Numer ogłoszenia: 225430 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Przemyślu SPZOZ , ul. Sportowa 6, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6751136, fax. 0-16 6751138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://olkprzemysl.netstrefa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż windy osobowej dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Przemyślu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej ul. Sportowa 6, 37-700 Przemyśl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zamówienia należy wykonać wymianę, dostawę i montaż windy osobowej o napędzie elektrycznym w budynku Przychodni z sześcioma przystankami oraz sześcioma dojściami. Wykonawca zobowiązany jest również w ramach podanej ceny oferty do wykonania: 1. Opracowanie dokumentacji projektowo- montażowej. 2. Odmalowanie szybu windy /odświeżenie/. 3. Dostarczenie kompletnych zestawów elementów dźwigowych. 4. Transport na miejsce instalacji 5. Demontaż dotychczasowego dźwigu z wywiezieniem na składowisko złomu . 6. Montaż windy. 7. Wykończenie szpaletów obok windy dostosować do stanu istniejącego. 8. Sporządzenie dokumentacji rejestracyjnej dźwigu i jej zatwierdzenie w Urzędzie Dozoru Technicznego. 9. Dopuszczenie windy do eksploatacji. 10. Nowe urządzenia należy dostosować do istniejącego szybu. 11. Zaoferowana winda ,która odpowiada wymogom określonym w normach UE dla urządzeń dźwigowych - do oferty należy oświadczenie wykonawcy dotyczące zgodności oferty z normą europejską EN 81.1 i 2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.10 - 29.22.16.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia warunku - dostarczenie dokumentów wymienionych w Pkt. VII. (siwz). 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przez wykonawcę wiodącego lub wykonawcę wiodącego i wskazanych przez niego podwykonawców: co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150. 000,00 zł wymaga się dołączenia polisy na etapie podpisaniu umowy. Do oferty należy złożyć oświadczenie potwierdzające przedłożenie polisy w wyboru oferty przypadku zawarcia umowy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24.ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 5)Posiadają decyzję wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego dopuszczającą do wytwarzania urządzeń dźwigowych Spełnienie warunku- załączenie do oferty kserokopii decyzji. 6) Udzielą gwarancji i rękojmi w zakresie realizacji zamówienia w tym użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata i zapewnią w okresie gwarancji usunięcie awarii w ciągu 12 godzin a usterek w ciągu 2 dni od chwili zgłoszenia . Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o okresie udzielonej gwarancji i rękojmi. 7) Zaakceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. 8) Wykonają kompletną dokumentację projektowo- techniczną wraz z dopuszczeniem do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o wykonaniu dokumentacji projektowo - technicznej wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami. Zamawiający dopuszcza udział w zamówieniu podwykonawców do wykonania części zamówienia. W stosunku do tych podwykonawców Zamawiający stosował będzie postanowienia Art. 647 prim kodeksu cywilnego. Wykonawca w ofercie winien wskazać jaka część zamówienia zostanie wykonana przez podwykonawcę oraz dołączyć do oferty potwierdzenie wymaganych uprawnień dla realizowanej części zamówienia, którą zrealizuje podwykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 3. Koncesję, zezwolenie, decyzję lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie - Załącznik nr 5 do siwz o : -o posiadaniu podstawowego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia; -o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; -zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; -zapoznaniu się oferenta z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy. -terminie wykonania zamówienia; 7. Oświadczenie złożone w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 8. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wyszczególnieniem zakresu i wartości robót, jaki wykonawca będzie realizował z ich pomocą oraz załączeniem: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności w zakresie robót wykonywanych przez podwykonawcę, -oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 4 do siwz. - oświadczenie w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 ustawy pzp 9. Potwierdzenie wykonania co najmniej trzech zamówień o podobnym zakresie i wartości- potwierdzenie warunku: dołączenie minimum 3- ch referencji. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 10. Dokument potwierdzający iż Firma - Wykonawca posiada dopuszczenie przez Urząd Dozoru Technicznego do realizacji zamówień w zakresie urządzeń dźwigowych. 13. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zgodności oferty z normą europejską EN 81.1 i 2 ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olkprzemysl.netstrefa.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://olkprzemysl.netstrefa.com.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Przemyślu Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sportowa 6, 37-700 Przemyśl pok. 416 IV piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich okulistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych
- Dostawa i dzierżawa zadaszenia lodowiska mobilnego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- WDROŻENIE USŁUG W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PODNIESIENIA POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W UM PRZEMYŚL
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.