Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Siedlce: Dostawa, montaż i instalacja sprzętu audiowizualnego
dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 225436 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Podlaska w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442095, fax 025 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i instalacja sprzętu audiowizualnego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Podlaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i instalacja sprzętu audiowizualnego dla poszczególnych jednostek Akademii Podlaskiej, wielkość poniżej progu 211 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy Oryginalny kod CPV: 33.45.34.00 - Ekrany projekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ); 3. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 4. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy, ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaję się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlega¬nia wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od¬roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego or¬ganu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a) wykaz wykonanych zamówień (minimum 3 dostaw) rozpoczętych i zakończonych w okresie ostatnich 3 lat, w tym min. 1 o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym w okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 3) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Firmy składającej ofertę (w przypadku osób niewymienionych: rejestrze handlowym lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 4) potencjalni oferenci z innych państw członkowskich UE mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; b) wypełniony i podpisany Formularz Cenowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a i/lub 2b do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; d) zaakceptowany Wzór Umowy, stanowiący Załącznik nr 4a i/lub 4b do SIWZ; e) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w przypadku osób nie wymienionych w rejestrze lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności gospodarczej); f) Spis dokumentów (załączników) załączonych do oferty, z podaniem strony w ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Siedlcach przy ul. 3 Maja 54, pok. 115 (Biuro Obsługi Projektu Europejskiego - Budynek Hali Sportowej), tel. (0-tel. (0-25) 643-11-46.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Akademia Podlaska, Sekretariat Ogólny, 08-11 Siedlce ul. Konarskiego 2, I piętro, Pałac Ogińskich..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.12.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 1: Zakup urządzeń opisanych w Formularzu Cenowym w pozycjach 21-26, jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regio-nalnego w ramach projektu Rewaloryzacja Pałacu Ogińskich w Siedlcach - Rozwój Instytutu Informatyki Akademii Podlaskiej Zadanie 2: Zakup urządzeń opisanych w Formularzu Cenowym w pozycjach 1-10, Załącznik nr 1 do umowy, jest objęty umową dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnospraw-nych w ramach realizacji programu pn. Pitagoras 2007 - pomoc osobom z uszkodzeniem słuchu
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, montaż i instalacja sprzętu audiowizualnego dla poszczególnych jednostek Akademii Podlaskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i instalacja sprzętu audiowizualnego dla poszczególnych jednostek Akademii Podlaskiej poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00-4, 30.19.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, montaż i instalacja sprzętu audiowizualnego dla poszczególnych jednostek Akademii Podlaskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i instalacja sprzętu audiowizualnego dla poszczególnych jednostek Akademii Podlaskiej, poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 33.45.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Systematyczna dostawa tlenu medycznego dla SPZOZ RM-MEDITRANS SPRiTS Siedlce
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywna dostawa posiłków regeneracyjnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa komputera przenośnego na potrzeby WGGiOŚ
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego do przedszkola gminnego "Kasztanowe Ludki" w Kowalach Pańskich w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
więcej: Rzutniki do przezroczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.