To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-04
Zawada: Nr sprawy: ZP. 271 - 4/14. Sieć wodociągowa w Suchej
Numer ogłoszenia: 225454 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169302 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie, ul. Szkolna 18, 66-001 Zawada, woj. lubuskie, tel. 68 3211279, faks 68 3212213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: ZP. 271 - 4/14. Sieć wodociągowa w Suchej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane, polegające na wykonaniu odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej z odnogami do przyłączy wodociągowych do granic nieruchomości, celem umożliwienia w przyszłości zaopatrzenia w wodę nowobudowanych budynków mieszkalnych w miejscowości Sucha w gminie Zielona Góra. 2. Zakres wykonania obejmuje doprowadzenie wody pitnej i dla celów ppoż. do wszystkich nieruchomości znajdujących się na terenie inwestycji. Podłączenie wodociągu zaplanowano do istniejącej sieci wodociągowej dz=90 mm w miejscowości Sucha w węzłach określonych w projekcie budowlanym jako węzły 1 i 4. 3. W ramach inwestycji należy wybudować: a. rurociąg z rur PE 100 PN SDR 17 PN 10 dz. 90 mm o długości około L=342 mb; b. rurociąg z rur PE 100 PN SDR 11 PN 16 dz. 32 mm o długości około L=76,5 mb. 4. Dokładny opis zakresu prac i technologii wykonania znajduje się w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków wydanych przez zarządców drogi w uzgodnieniu przebiegu trasy sieci wodociągowej i w zakresie odtworzenia nawierzchni drogowych. 5. Przerwa w dostawie wody w trakcie włączania budowach rurociągów do istniejącej sieci wodociągowej nie powinna być dłuższa niż 6 godzin i winna być uzgodniona z Zamawiającym na co najmniej 3 dni przed przerwą w dostawie w wodzie. Na jeden dzień przed przerwą w dostawie wody Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie wszystkich odbiorców wody. 6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca wykona dokumentację zdjęciową nawierzchni drogowych w terenie wykonywanych robót, wykonując zdjęcia nie rzadziej niż 1 zdjęcie na 25 mb drogi. Odtworzenie nawierzchni dróg, w których prowadzone będą roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia, należy wykonać z gruntu rodzimego. Po wykonaniu robót należy wyrównać drogę na całej szerokości i zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia gruntu Is większe bądź równe 1,0. Wykonawca zobowiązany jest to przedłożenia co najmniej jednego badania na każde 50 mb odtwarzanej nawierzchni. 7. Koszty organizacji ruchu, w tym: w tym projekt organizacji ruchu i zabezpieczeń, organizacje ruchu zastępczego, ogłoszenia związane ze zmianą organizacji ruchu i zabezpieczeń, montaż i demontaż urządzeń związanych z organizacja ruchu ponosi Wykonawca i jest on zobowiązany uwzględnić je w cenie ofertowej. 8. Zamontowane hydranty Wykonawca winien ponumerować w sposób czytelny i trwały zgodnie z numeracją prowadzoną przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Instalacji Sanitarnych ,,HYDROGAZ,, s.j. Henryk KOŁTKO, Marta MARKO-KOŁTKO, NIEDORADZ, ul. Juliana Tuwima 11, 67-106 Otyń, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63577,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46877,58
Oferta z najniższą ceną: 46877,58 / Oferta z najwyższą ceną: 96311,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZAWADA
więcej: przetargi ZAWADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - II etap
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.