eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Sprawa znak 141.2711.94.2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-09

Ogłoszenie nr 22545 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.

Kraków: Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Sprawa znak 141.2711.94.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313511-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 315309 -2016;317264-2016;318615-2016; 319875-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Sprawa znak 141.2711.94.2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

141.2711.94.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. 1.1.Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2.Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę wyposażenia medycznego, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, montaż, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. 1.3.Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe wyposażenie medyczne, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia: 1.3.1.Aparaty do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi z manometrem 10 szt.,Aparaty elektroniczne do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi 2 szt.,Ciśnieniomierz elektroniczny 4 szt.,Ciśnieniomierz sprężynowy 4 szt.,Deska ortopedyczna 2 szt. Elektroniczna waga kolumnowa ze wzrostomierzem 5 szt.,Elektroniczna waga niemowlęca ze wzrostomierzem 6 szt.Lampa zabiegowa mobilna 5 szt., Łyżka Bumma 2 szt.Mata z materiału do stołka porodowego 2 szt., Materac próżniowy 1 szt., Narzędzia chirurgiczne - imadło 10sz., Pas do stabilizacji miednicy 4 szt. Pedi-pac 2szt., Plecak ratowniczy + drobny sprzęt (standard PSP-R1 + intubacja) 2 szt., Poduszka do karmienia piersią 2szt., Pozycjonery pacjenta 1 szt.,Pulsoksymetr 2szt.,Reduktor do tlenu 4 szt., Stojak na płyny infuzyjne 10szt., Szyna wyciągowa na udo 2 szt., Szyny próżniowe 2 szt., Termometr elektroniczny zbliżeniowy 4 szt.,Zestaw do profilaktyki przeciwodleżynowej 1szt Zestaw do profilaktyki przeciwodleżynowej II 1 szt.,Zestaw do przemieszczania chodzik 2szt., Zestaw do przemieszczania łatwoślizgi 2 szt., Zgrzewarka do rękawów sterylizacyjnych 3 szt.1.4Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do Formularza oferty, który stanowi integralną część SIWZ. 1.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.6Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany w 2016r. lub 2015r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności). 1.8Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.8.1Dostawę wraz z transportem do pomieszczeń (w ramach wymienionych poniżej Zakładów i Pracowni), wskazanych przez Zamawiającego: 1.8.1.1 Zakład Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków 1.8.1.2 Pracownia Podstaw Opieki Położniczej ul. Zamoyskiego 58, 30-526 Kraków 1.8.1.3 Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków.1.8.2 Opakowanie, wyładunek, wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, ustawienie, instalację, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 1.8.3 Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). 1.8.4 Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy w języku polskim, w razie sprzeczności zapisów karty pierwszeństwo mają postanowienia umowy. 1.8.5 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia. 1.8.6 Świadczenie przeglądów gwarancyjnych o ile producent wymaga przeglądów dla zachowania ważności gwarancji, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 1.8.7 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, jeśli producent wymaga przeglądów dla zachowania ważności gwarancji. 1.9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane wyposażenie i jego elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego wyposażenia i jego elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego wyposażenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33192310-8
Dodatkowe kody CPV: 38412000-6, 38423000-6, 35110000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT140748.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HAS-MED,Sp. z o.o.,  ,  ul. Młyńska 20,  43-300,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107679.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107679.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124386.42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.