To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-07
Bytom: Bieżące utrzyamnie czystości i konserwacja zieleni na terenie miasta Bytomia w Rejonie II
Numer ogłoszenia: 225472 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134476 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzyamnie czystości i konserwacja zieleni na terenie miasta Bytomia w Rejonie II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest letnie oczyszczanie i utrzymanie w czystości nawierzchni jezdni ulic, placów, parkingów, ciągów pieszych (w tym chodników, alejek, schodów terenowych, kładek i przejść podziemnych), przystanków komunikacji autobusowej i tramwajowej, terenów zieleni miejskiej, skarp, opróżnianie koszy na odpady, a także konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Bytomia w 2009 r. w Rejonie II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykonywania prac oraz wymaganych przez Zamawiającego standardów) znajduje się w Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru prac w zakresie oczyszczania i konserwacji zieleni, stanowiących odpowiednio załączniki nr 1 i nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obmiary w zakresie oczyszczania są podane w załączniku nr 3, a w zakresie konserwacji zieleni wynikają z formularza ofertowego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia podanego zakresu i ilości prac na terenach objętych zamówieniem, m.in w przypadku sprzedaży, dzierżawy, użyczenia, zamiany, uwłaszczenia, lub zmiany zarządcy któregoś z terenów, rozpoczęcia prac budowlanych bądź prac związanych z zakładaniem zieleni. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obliczone na podstawie skorygowanego obmiaru wg cen jednostkowych (ryczałtowych) podanych w ofercie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania własnymi siłami dodatkowych prac związanych z przedmiotem niniejszej umowy, co nie zwalnia Wykonawcy od wykonywania całego zleconego zakresu prac wg wymaganego standardu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac zamiennych, przy czym przez prace zamiennie rozumie się wykonywanie tego samego rodzaju prac lecz na innym terenie, bądź wykonywanie innego rodzaju prac, wycenionych w formularzu ofertowym. 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac obowiązują przy przygotowaniu oferty, wykonawstwie prac, i ich odbiorze. Prace prowadzone będą w oparciu o wskazane technologie, wg standardów wymaganych przez Zamawiającego, w terminach wynikających z harmonogramu wykonywania prac lub zlecenia. 7. Wykonawca jest zobowiązany na koszt własny, zutylizować wszelkie odpady pochodzące z oczyszczania lub powstałe w wyniku wykonywania prac, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami).Wykonawca zobowiązany jest do miesięcznego przedkładania Zamawiającemu (wraz z protokołem odbioru) dokumentu potwierdzającego utylizację tych odpadów. 8. Wykonawca winien w oparciu o Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac wskazany zakres, doświadczenie własne i wizję w terenie (dokonaną we własnym zakresie) dokonać wyceny prac ujmując wszelkie koszty ich wykonania takie jak : koszt robocizny, koszt pracy sprzętu i maszyn, koszt zakupu - magazynowania, koszt wszystkich wymaganych przez zamawiającego urządzeń, licencji i szkolenia pracowników Zamawiającego (dot. GPS) oraz koszt wywozu i utylizacji odpadów. Ceny jednostkowe brutto bądź ryczałtowe brutto ( zależnie od wskazania Zamawiającego) skalkulowane przez Wykonawcę i podane przez niego w ofercie, powinny uwzględniać wszystkie w wskazane koszty. 9. W ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca obowiązkowo wyposaży wszystkie pracujące w Rejonie zamiatarki uliczne w system GPS (zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ), w celu prowadzenia automatycznej rejestracji czasu pracy i przebytej drogi w/w sprzętu z rzeczywistym wykorzystaniem osprzętu (czujniki muszą sygnalizować pracę szczotek do zamiatania oraz zraszaczy wody ! ). Urządzenie GPS będzie wyposażone w tzw. czarną skrzynkę tj. urządzenie rejestrujące, zamontowane w zamiatarce. Urządzenie ma rejestrować następujące dane związane z pracą pojazdów: - aktualne położenie pojazdu na e-mapie (aktualizacja położenia winna być zarejestrowana z częstotliwością do 5 sekund), - pracę zamiatarki i urządzeń montowanych na niej, tj. czas pracy, przebytą drogę, sygnalizację pracy wszystkich szczotek do zamiatania i zraszaczy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu niewyłącznych licencji na 2 stanowiska, na korzystanie z oprogramowania do obsługi systemu rejestrującego pracę zamiatarek przez okres trwania umowy oraz przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego dla jego max. 5-ciu pracowników. Wykonawca dostarczy i zainstaluje oprogramowanie Zamawiającemu w ciągu 7 dni od zawarcia umowy wraz e-mapą miasta Bytom zawierającą sieć dróg. Program winien umożliwić Zamawiającemu pozyskiwanie na bieżąco i historycznie - min. 30 dni wstecz - (on line) informacji dotyczących pracy pojazdów w zakresie podanym wyżej. Program winien również umożliwić: - sporządzanie raportów dotyczących pracy zamiatarki ulicznej, - wizualizację pokonanych tras na e-mapie, - sporządzanie raportów określających długość pokonanych tras przez zamiatarki, prędkość poruszania się oraz ich czas pracy. 10. Każda jednostka sprzętowo-transportowa, a także pracownicy wykonujący czynności w pasie drogowym, winni być oznakowani emblematem (nadrukiem) zawierającym logo firmy Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 167877.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH I TERENÓW ZIELONYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI.
- Zakład Robót Drogowych i Terenów Zielonych Sp z o.o., ul. Zabrzańska 21, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 167877.50
- Oferta z najniższą ceną: 167877.50 oferta z najwyższą ceną: 349281.32
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- "Wykonanie napraw i remontów: silników elektrycznych, maszyn elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń ( Cz I, II i III)
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 54 im.Wacława Kuchara w Bytomiu w roku 2025
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2025 r. z podziałem na zadania z możliwością zastosowania opcji.
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Mircze
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.