To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Katowice: ROPS.PSO.3321.38.2013 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 225483 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193563 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.PSO.3321.38.2013 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi następujących szkoleń, podzielonych na 8 części: Część I - Doskonalenie metodyki pracy asystenta rodziny Termin realizacji szkolenia: 6-8 listopada 2013 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 23 osób. Część II - Praca metodą projektową Termin realizacji szkolenia: 12-14 listopada 2013 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 23 osób. Część III - Praca metodą projektową Termin realizacji szkolenia: 19-21 listopada 2013 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 23 osób. Część IV - Praca metodą projektową Termin realizacji szkolenia: 26-28 listopada 2013 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 23 osób. Część V - Obsługa niżej wymienionych szkoleń: a). Trening radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym w pracy Termin realizacji szkolenia: 18-20 listopada 2013 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 23 osób. b). Superwizja pracy asystenta rodziny Termin realizacji szkolenia: 18-20 listopada 2013 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 23 osób. Część VI - Budowanie prawidłowych relacji z klientem pomocy społecznej Termin realizacji szkolenia: 7-8 listopada 2013 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 23 osób. Część VII - Negocjacje w interwencji kryzysowej - część II Termin realizacji szkolenia: 12-13 listopada 2013 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 23 osób. Część VIII - Budowanie prawidłowych relacji z klientem pomocy społecznej Termin realizacji szkolenia: 21-22 listopada 2013 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 23 osób. 2. Świadczenie usługi polega na zapewnieniu noclegów, wyżywienia oraz udostępnieniu zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkoleń w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdek. Obiekt powinien być o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** (trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. 3. Wykonawca zapewni realizację szkoleń na terenie województwa śląskiego. 4. Wykonawca i obiekt muszą spełnić następujące warunki szczegółowe: a) baza noclegowa, żywieniowa oraz sale konferencyjne muszą znajdować się w tym samym budynku. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach, b) wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną) i telewizorem, c) zapewnić bezpłatny parking dla uczestników szkoleń, d) zakwaterować uczestników w pokojach dwuosobowych uwzględniając płeć uczestników a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewnić pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zagwarantował oddzielne łóżko dla każdego uczestnika, e) zapewnić zakwaterowanie uczestników i organizatorów w pokojach przed rozpoczęciem zajęć w dzień przyjazdu, f) zapewnić wodę mineralną przez cały okres trwania szkoleń na sali szkoleniowej, g) po wykwaterowaniu zapewnić wydzielone pomieszczenie w celu przechowania bagażu od wymeldowania do zakończenia zajęć, h) zaplecze konferencyjne - klimatyzowane sale (wyposażone w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowane do wielkości grup i rodzaju zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego. Muszą posiadać odpowiednie oświetlenie i właściwą temperaturę oraz być wyposażone w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki. Nie dopuszcza się realizacji szkoleń w sali, w której podawane są posiłki (śniadanie, obiad, kolacja), i) zapewnić możliwość oznakowania plakatem holu, wejść oraz wnętrz sal, w których odbywają się szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, j) udostępnienie dla organizatorów miejsca na recepcję w celu umożliwienia prowadzenia rejestracji uczestników szkoleń (stoisko składające się ze stołu pokrytego materiałem ozdobnym, czterech krzeseł oraz zasilania). 5. Wyżywienie w trakcie szkoleń: a) śniadanie - podane w formie bufetu szwedzkiego - przynajmniej jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki, b) obiad - składający się z dwóch dań, uwzględniający zupę, mięsa, sosy do mięs, bukiet surówek, ziemniaki/ryż/frytki, pieczywo i inne dodatki w tym kompot/sok/napój oraz deser (herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka + ciastko lub lody, mus itp.) c) kolacja - jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki d) przerwa kawowa na którą składają się: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, zimne napoje (soki, woda mineralna) oraz ciastka lub drobne ciasteczka, świeże owoce, bakalie i suszone owoce. Dodatkowo wymagane są dwie 0,5 litrowe butelki wody mineralnej dla każdego uczestnika na każdy dzień szkolenia, e) w przypadku osób nie spożywających potraw mięsnych (lub innych produktów) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego wyżywienia, nie zawierającego wyżej wymienionych składników. Szczegółowe menu zostanie ustalone z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu. 6. Dokładny harmonogram szkoleń wraz z wyborem ostatecznej wersji menu, godzin posiłków, wykorzystania oraz ustawień sal konferencyjnych, godzinę przyjazdu i odjazdu - Zamawiający określi najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem szkoleni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Doskonalenie metodyki pracy asystenta rodziny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWRA Sp. z o.o., ul. Górnośląska 44, 43-460 Wisła, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5773,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5063,00
Oferta z najniższą ceną: 5063,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10984,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Praca metodą projektową
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TYCJAN" HOTEL, RESTAURACJA LIDIA TYC
jakie przetargi wygrała firma
"TYCJAN" HOTEL, RESTAURACJA LIDIA TYC
- TYCJAN Hotel, Restauracja Lidia Tyc, Plac Wolności 7, 34-360 Milówka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5773,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5037,00
Oferta z najniższą ceną: 5037,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10984,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - Praca metodą projektową
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZIELONEJ ENERGII SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZIELONEJ ENERGII SP. Z O.O.
- Hossa Sp. z o.o., ul. Hotelowa 12, 44-213 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5773,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8097,00
Oferta z najniższą ceną: 8097,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10984,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV - Praca metodą projektową
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TYCJAN" HOTEL, RESTAURACJA LIDIA TYC
jakie przetargi wygrała firma
"TYCJAN" HOTEL, RESTAURACJA LIDIA TYC
- TYCJAN Hotel, Restauracja Lidia Tyc, Plac Wolności 7, 34-360 Milówka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5773,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5037,00
Oferta z najniższą ceną: 5037,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8883,75
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V - Obsługa niżej wymienionych szkoleń: a). Trening radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym w pracy b). Superwizja pracy asystenta rodziny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZIELONEJ ENERGII SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZIELONEJ ENERGII SP. Z O.O.
- Hossa Sp. z o.o., ul. Hotelowa 12, 44-213 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11547,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15894,00
Oferta z najniższą ceną: 15894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21968,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI - Budowanie prawidłowych relacji z klientem pomocy społecznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWRA Sp. z o.o., ul. Górnośląska 44, 43-460 Wisła, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3223,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2808,00
Oferta z najniższą ceną: 2808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6303,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część VII - Negocjacje w interwencji kryzysowej - część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWRA Sp. z o.o., ul. Górnośląska 44, 43-460 Wisła, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3223,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2808,00
Oferta z najniższą ceną: 2808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4997,21
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część VIII - Budowanie prawidłowych relacji z klientem pomocy społecznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWRA Sp. z o.o., ul. Górnośląska 44, 43-460 Wisła, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3223,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2808,00
Oferta z najniższą ceną: 2808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6303,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- zapewnienie sprawności, w tym przeglądy techniczne, konserwacja i serwis techniczny, systemu sygnalizacji pożarowej oraz systemu klap i okien oddymiających
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych dla pracowników RCKiK w Katowicach i osób towarzyszących
- Remont instalacji hydrantowej w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach
- Najem urządzeń drukujących i kserujących
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży spoza OHP
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyjazdy pięciodniowe dla rodzin- uczestników projektu pn.:"Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów i szkoleń w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organ. wyjazdu i półkolonii (II)
- "Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów" - powt III
- Organizacja wypoczynku letniego nad Morzem Bałtyckim, w formie kolonijnej dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Żelazków w okresie wakacji w 2025 roku
- Usługa wynajęcia sal szkoleniowych wraz z usługami cateringowymi i noclegowymi w związku z realizacją szkoleń w ramach Projektu pn. "Realizacja szkoleń (...)" w ramach Narodowego Programu Zdrowia
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.