eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych oraz montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku A szpitala PCM Sp. z o.o. w Pleszewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Pleszew: Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych oraz montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku A szpitala PCM Sp. z o.o. w Pleszewie
Numer ogłoszenia: 225499 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. , ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych oraz montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku A szpitala PCM Sp. z o.o. w Pleszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu oddymiania klatek schodowych oraz montażu drzwi przeciwpożarowych w budynku A szpitala PCM Sp. z o.o. w Pleszewie Zakres robót obejmuje: - demontaż starych drzwi wraz z ościeżnicami, - montaż stalowych drzwi ppoż. z samozamykaczem wraz z ościeżnicami, - obróbka wykończeniowa ścian przy drzwiach ppoż. wraz z malowaniem, - obróbka wykończeniowa ścian przy klapach przeciwdymowych wraz z malowaniem, - wykucie projektowanych przejść instalacyjnych, - wykucie otworów w ścianie pod czerpnie ścienną, - wykucie otworu w ścianie pod kratki i wentylator nawiewny, - wykucie otworu w ścianie pod wentylator wywiewny, - przekucie ścian pod kabel, - montaż kabla dla linii dozorowych oraz kabla zasilającego, - montaż wentylatorów wywiewnych i nawiewnych, - montaż centralek oddymiania, - montaż centrali sygnalizacji pożaru, - montaż przycisków oddymiania, - montaż czujek wg projektu, plus dodatkowo montaż czujki dymu w pomieszczeniu serwera komputerowego, - montaż kratek, - roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 44.48.20.00 - Urządzenia przeciwpożarowe 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wadium o wartości 2000PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub, którzy będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w szczególności: Wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tzn. polegających na wykonaniu systemu oddymiania klatek schodowych o wartości nie mniejszej 50 tys. zł brutto (każde zamówienie) c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, warunków udziału w postępowaniu że wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, zostaną uznane roboty polegające na wykonaniu systemu oddymiania klatek schodowych o wartości nie mniejszej 50 tys. zł brutto (każde zamówienie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpleszew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ul. Poznańska 125A, 63-300 Pleszew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.