To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Wrocław: Dostawa środków czystości , worków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza
Numer ogłoszenia: 225555 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181453 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości , worków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, worków na śmieci, papierów higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości dla szpitala z podziałem na 7 pakietów. Pakiet nr 2 a - Środki czystości; Pakiet nr 2 b - Papiery higieniczne. Pakiet nr 2 c - Mydło antybakteryjne Pakiet nr 2 d - Mydło do dozowników w systemie zamkniętym Pakiet nr 2 e - Profesjonalne środki czystości Pakiet nr 2 f - Stelaże i nakładki bawełniane Pakiet nr 2 g - Worki na śmieci Zamawiający wymaga oby wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe (zdatne do użytku przez okres co najmniej 12 m-cy od daty dostawy) i pochodzić z bieżącej produkcji, oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie asortymentowo - ilościowym poszczególnych pakietów. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu oraz w zakresie wskazanym w art. 30 ust. 1-3 PZP. Intencją Zamawiającego było przedstawienie typu; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wątpliwości Zamawiający wykona ekspertyzę w niezależnym laboratorium na koszt Wykonawcy. Wymagania dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek do poszczególnych zadań wymienionych w formularzu asortymentowo - cenowym oraz ulotek informacyjnych i kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych (dla środków chemicznych). Próbki podlegają ocenie czy odpowiadają wymogom zawartym w SIWZ (czy wykazują cechy zgodne z opisem przedmiotu zamówienia)tzn. czy posiadają cechy zbieżne jak: gęstość, zawartość środków powierzchniowo-czynnych lub innych substancji aktywnych , pH koncentratu, stopień rozcieńczenia koncentratu, grubość, rozmiar, materiał z jakiego zostały wykonane itp. 2. Dla zadania nr 2 Profesjonalne środki czystości - Wykonawca ma obowiązek: - Oferowane wyroby muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - W celu dozowania produktów z pozycji 1,2,3,8 zamawiający wymaga użyczenia 14 sztuk przepływowych, zamkniętych systemów dozowania, na 4 produkty (wersja na 2 butelki i 2 wiadra) z dozowaniem w stężeniu od 0,1%, typu PENGUIN 4U - Dodatkowo do produktów zamawiający wymaga użyczenia na czas umowy zamykanych na klucz pojemników kompatybilnych z systemem dozującym, na 1L butelki z koncentratem z w/w produktów, uniemożliwiające dostęp do preparatu osobom postronnym - Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu w zakresie stosowania środków myjących ( przygotowanie, dozowanie, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w czasie stosowania preparatów chemicznych - Zamawiający wymaga dołączenia instrukcji, kart charakterystyki, piktogramów i naklejek na butelki dozujące określających zakres zastosowania oraz stężenia preparatów - Preparaty muszą być kompatybilne i pochodzić od jednego producenta - Zamawiający wymaga przeprowadzania przeglądów serwisowych dozowników, potwierdzonych odpowiednim raportem min. 1 raz na kwartał. - Wykonawca dokona montażu ww systemów dozujących zgodnie zaleceniem producenta, personelu szpitalnego na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Środki czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia BIS Sp. J Mieczysław Bojkowski, Jacek Sopel, ul. Podolska 2, 48-303 Nysa, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7609,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9514,54
Oferta z najniższą ceną: 9514,54 / Oferta z najwyższą ceną: 9514,54
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Papiery higieniczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH-Z MAWA Stanisław Makowiecki, Krzysztof Waligórski Sp. J., ul. Budowlanych 1, 64- 10 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32964,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40722,96
Oferta z najniższą ceną: 40722,96 / Oferta z najwyższą ceną: 66428,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Mydło Antybakteryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Flesz Sp. z o.o., ul. Cieślewska, 03-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1929,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2768,98
Oferta z najniższą ceną: 2768,98 / Oferta z najwyższą ceną: 4694,07
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Mydło do dozowników w systemie zamkniętym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-790 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20768,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25544,64
Oferta z najniższą ceną: 25544,64 / Oferta z najwyższą ceną: 25544,64
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Profesjonalne środki czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Henry Kruse Sp. z o.o.Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-044 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27544,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28960,80
Oferta z najniższą ceną: 28960,80 / Oferta z najwyższą ceną: 45489,90
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Worki na śmieci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
jakie przetargi wygrała firma
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
- Helplast J. Hałasik, M. Helbig, ul. Powstańców Śl.11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43413,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60023,02
Oferta z najniższą ceną: 60023,02 / Oferta z najwyższą ceną: 60023,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń w BCU w Lęborku
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- ROZBUDOWA BUDYNKU NR 2 O ZAPLECZE GAZÓW MEDYCZNYCH I ROZBUDOWA PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Budowa i wyposażenie żłobka
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.