eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Transport odpadu o kodzie 19 05 03- kompost nie odpowiadający wymaganiom (nie nadający się do wykorzystania) - na trasieod Zamawiającego, tj. Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ul. Małyszyńska 180, 66 - 400 Gorzów Wlkp. - Chróścik do Odbiorcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Gorzów Wielkopolski: Transport odpadu o kodzie 19 05 03- kompost nie odpowiadający wymaganiom (nie nadający się do wykorzystania) - na trasie: od Zamawiającego, tj. Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ul. Małyszyńska 180, 66 - 400 Gorzów Wlkp. - Chróścik do Odbiorcy.
Numer ogłoszenia: 225556 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127643 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, faks 095 7225385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport odpadu o kodzie 19 05 03- kompost nie odpowiadający wymaganiom (nie nadający się do wykorzystania) - na trasie: od Zamawiającego, tj. Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ul. Małyszyńska 180, 66 - 400 Gorzów Wlkp. - Chróścik do Odbiorcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest: Transport odpadu o kodzie 19 05 03- kompost nie odpowiadający wymaganiom (nie nadający się do wykorzystania) - na trasie: od Zamawiającego, tj. Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180, 66 - 400 Gorzów Wlkp. - Chróścik do Odbiorcy a) Gostomia - obręb ewidencyjny nr 0085, powiat wałecki, województwo zachodniopomorskie (dz. nr 1/58, 4, 5/20 ,5/21, 5/22, 199/1, 201/1, 206, 207/1, 210, 294, 296, 298), b) Gospodarstwo Rolne w Stanowicach, obręb - Stanowice, gm. Bogdaniec, woj. lubuskie (dz. nr 1/38, 3/31 i 130/2). 1. Zamawiający przewiduje transport do lokalizacji wskazanej w ust. 1 pkt. a) w ilości ok. 80%, a do lokalizacji wskazanej w ust. 1 pkt b) w ilości ok. 20% całości kompostu przewidzianego do wywiezienia tj. 4 800 Mg, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zmiany w proporcjach transportu do wskazanych lokalizacji opisanych w przedmiocie zamówienia. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2015 r. z przerwą od momentu wystąpienia pierwszych przymrozków do 28.02.2015 r. lub do momentu, wystąpienia możliwości wjazdu na grunt (ze względu na warunki atmosferyczne), zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 05.04.2011 r. w sprawie procesu odzysku R10 (Dz.U. Nr 86 poz. 476), Decyzją Starosty Gorzowskiego z dnia 18.12.2013 r. BŚ-OŚ.6233.1.4.2013 z późn. zm., oraz Decyzja Starosty Wałeckiego z dnia 04.11.2013 r. OS.6233.22.2013. 3. Jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na terminowy wywóz odpadów ze względu na brak możliwości ich zagospodarowania w miejscu przeznaczenia, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zadania do momentu dogodnych warunków występujących na gruntach. II. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2015 r. III. Zakres prac obejmuje: 1. Odpad o kodzie 19 05 03- kompost nie odpowiadający wymaganiom (nie nadający się do wykorzystania) jest do odbioru w Zakładzie Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp., ul. Małyszyńska 180 - Chróścik. 2. Załadunek kompostu na samochody Wykonawcy leży po stronie Zamawiającego. 3. Realizacja niniejszego zamówienia, w ramach wynagrodzenia umownego, obejmować będzie: transport kompostu sprzętem Wykonawcy, z miejsca wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia - do miejsca przeznaczenia. 4. Zamawiający zakłada w okresie realizacji przedmiotu zamówienia przetransportować 4 800 Mg kompostu. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia tej ilości o 30%. 5. Załadunek i przewóz kompostu będzie odbywał się na podstawie zleceń przesłanych drogą elektroniczną lub dokonanych telefonicznie do Wykonawcy. Będzie to traktowane jako zlecenie na wykonanie zadania. Załadunek odbywać się będzie w dni robocze. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do wyznaczenia załadunku i przewozu w soboty. 6. Godziny załadunku w ZUO Sp. z o.o.: 7:00 - 21:00. 7. Godziny rozładunku na gruntach: od 7:00 do zmroku. 8. Podstawiony po załadunek i przewóz kompostu samochód będzie każdorazowo ważony przed załadunkiem i po nim, aby określić wagę ładunku. Masa przekazywanego kompostu zostanie wpisana w Dokument Wagowy, który następnie zostanie przekazany Kierowcy. 9. Wszelkie obowiązki związane z transportem przyjmie na siebie Wykonawca, a w szczególności:przygotowanie samochodu podstawionego do załadunku i rozładunku, przygotowanie odpadu do przewozu (odpowiednie zabezpieczenie ładunku), dostawę odpadu do miejsca przeznaczenia, (z wjazdem na obszar gruntu wskazany przez przedstawiciela Zamawiającego), opiekę nad odpadem w drodze, poinformowanie Zleceniodawcy o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie, - przestrzeganie przepisów BHP, a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie ZUO Sp. z o. o. 10. Na teren ZUO Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180 w Gorzowie Wlkp. będą mogły wjechać tylko samochody, które zostały wcześniej zgłoszone osobie wskazanej do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zgłoszenie odbywa się w formie elektroniczne lub telefonicznej- ze wskazaniem: a) numeru rejestracyjnego pojazdu, b) danych kierowcy (imię i nazwisko, seria i numer dowodu osobistego). 11. Środek transportu musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności być: a) sprawny technicznie, b) samowyładowczy, c) zapewniający wjazd na wyznaczone w zadaniu grunty biorąc pod uwagę zmienne warunki atmosferyczne, d) zabezpieczony przed wpływem czynników atmosferycznych (suchy w środku bez widocznych uszkodzeń i zabrudzeń itp.), e) przystosowany do załadunku i transportu kompostu drogami publicznymi (posiadający zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenie trasy przejazdu) o ładowności netto zapewniającej ciągły odbiór kompostu (ok. 25 Mg), f) dopuszczony do poruszania się po drogach, g) szczelny, h) stabilny (uniemożliwiający osuwanie się odpadu), i) mieć odpowiednią wytrzymałość przystosowaną i zapewniającą załadunek i wywóz odpadów, oraz pozwalającą na ich odbiór w wymaganym terminie realizacji. 12. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu odpadów, oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. 13. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku i czystości nawierzchni dróg (zakładowych i publicznych) w trakcie wykonywania usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji powodującej nie spełnienie powyższego warunku Wykonawca w trybie natychmiastowym przywróci zanieczyszczony teren do stanu pierwotnego. 14. Wszelkie ryzyko związane ze stanem fizycznym kompostu przechodzi na Wykonawcę od chwili podpisania dokumentu wagowego i fizycznego odbioru kompostu do momentu dostarczenia go do miejsca przeznaczenia. 15. W szczególności Wykonawca odpowiada za: - przyjęcie i realizację wszystkich otrzymanych zleceń (Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego zobowiązuje się, że jest w stanie w ciągu jednego miesiąca realizować zamówienie obejmujące przewóz ok. 600 Mg kompostu. W związku z wymaganą przerwą w wywozie kompostu uzależnioną od terminów, w jakich można stosować go na gruntach oraz możliwości przestojów związanych z niedogodnymi warunkami atmosferycznymi - zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 05.04.2011 r. w sprawie procesu odzysku R10 (Dz. U. Nr 86 poz. 476), Decyzją Starosty Gorzowskiego z dnia 18.12.2013 r. BŚ-OŚ.6233.1.4.2013 z późn. zm., oraz Decyzja Starosty Wałeckiego z dnia 04.11.2013 r. OS.6233.22.2013, Wykonawca zapewni wywóz ok. 500 Mg tygodniowo (w przypadku wystąpienia nagromadzenia odpadu u Zamawiającego), terminowe podstawienie środka transportu, dotrzymywanie uzgodnionych terminów przewozu, wg zleceń przekazywanych przez Zamawiającego. załadunek i transport i rozładunek kompostu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób nie stwarzający zagrożenia życia i zdrowia, zapewnienie możliwości kontaktu z kierowcą będącym aktualnie w trasie, opóźnienia w podstawieniu środków transportu do załadunku, opóźnienia w dostawie kompostu do miejsca przeznaczenia, 16.Wykonawca zobowiązuje się w przypadku opóźnienia podstawienia środka transportu przekraczającego czas 48 godzin od ustalonego wcześniej dnia załadunku kompostu, zapewnić Zamawiającemu zastępczy środek transportu, lub zobowiązuje do pokrycia udokumentowanych przez Zamawiającego kosztów najmu sprzętu w celu realizacji zadania. 17. W przypadku pokrycia udokumentowanych kosztów najmu sprzętu w sytuacji wskazanej w w/w punkcie, Wykonawca jest zobowiązany uregulować koszt usługi w ciągu 5 dni, w przeciwnym razie Zamawiający potrąci należność z przysługującemu Wykonawcy wynagrodzenia na koniec miesiąca. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji. 19. Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą pełniącą funkcję kierownika na wykonywanym zadaniu odpowiedzialną za koordynację działań Wykonawcy z Zamawiającym i Odbiorcą. 20. Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000 zł, ciągłość decyzji na przewóz odpadów o kodzie 19 05 03, oraz licencji na przewóz rzeczy w okresie obowiązywania umowy 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kursu powrotnego z ładunkiem w przypadku, gdy z różnych przyczyn nie będzie możliwości rozładunku kompostu na gruntach Zamawiający potraktuje tę sytuację jako ten sam kurs. 22. Rozliczenie będzie następować raz w miesiącu. 23. Sumaryczna ilość kompostu do wywozu na poziomie 4.800 Mg może ulec zmniejszeniu o 30% ze względu na bieżące możliwości produkcji kompostu przez Zamawiającego. Wykonawca zastrzega możliwość zmiany ilości objętych umową w przypadku wstrzymania dostaw komponentów - odpadów, z których produkowany jest kompost lub ze względu na zaistnienie zmian w specyfice rozwiązań technicznych i technologicznych cyklu produkcyjnego (mi.in.: systemu wagowego oraz warunków magazynowych). W zaistniałej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tego tytułu. 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości. 25. Niezrealizowanie całego przedmiotu umowy w okresie jej trwania nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 26. Wykonawca powinien świadczyć usługę objętą niniejszym postępowaniem z zachowaniem wszelkich, obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, a w szczególności Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. 2013 r. poz. 21. oraz aktów wykonawczych. 27. W razie awarii jednostek sprzętowych Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostek zastępczych na własny koszt i na warunkach określonych w umowie, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 28. Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. IV. Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 90 50 00 00-2 - Usługi związane z odpadami 90 51 10 00-2 Usługi wywozu odpadów 90 51 20 00-9 - Usługi transportu odpadów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. TRÓJKA Stanisław Turek z siedzibą w Węgorzynie, ul. Boczna 3, 73-155 Węgorzyno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192470,40

  • Oferta z najniższą ceną: 192470,40 / Oferta z najwyższą ceną: 192470,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.