eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących budynku biurowo - usługowego z częścią laboratoryjną i badawczo - rozwojową oraz przychodnią zdrowia na terenie Regionalnego Parku Przemysłowego ŚWIDNIK w Świdniku. Projekt współfinansowany jest z



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Świdnik: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących budynku biurowo - usługowego z częścią laboratoryjną i badawczo - rozwojową oraz przychodnią zdrowia na terenie Regionalnego Parku Przemysłowego ŚWIDNIK w Świdniku. Projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013 w ramach działania 1.3 Wsparcie innowacji pt.: Zapewnienie rozwoju innowacji poprzez modernizację i rozbudowę infrastruktury oraz stworzenie bazy dla klastra producentów lotniczych i Centrów Badawczo-Rozwojowych w Regionalnym Parku Przemysłowym ŚWIDNIK
Numer ogłoszenia: 225557 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Park Przemysłowy ŚWIDNIK Sp. z o. o. , Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 0-81 468 09 17, fax. 0-81 751 71 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących budynku biurowo - usługowego z częścią laboratoryjną i badawczo - rozwojową oraz przychodnią zdrowia na terenie Regionalnego Parku Przemysłowego ŚWIDNIK w Świdniku. Projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013 w ramach działania 1.3 Wsparcie innowacji pt.: Zapewnienie rozwoju innowacji poprzez modernizację i rozbudowę infrastruktury oraz stworzenie bazy dla klastra producentów lotniczych i Centrów Badawczo-Rozwojowych w Regionalnym Parku Przemysłowym ŚWIDNIK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących budynku biurowo - usługowego z częścią laboratoryjną i badawczo - rozwojową oraz przychodnią zdrowia na terenie Regionalnego Parku Przemysłowego ŚWIDNIK w Świdniku o powierzchni użytkowej 2510 mkw, którego opis zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W skład przedmiotu zamówienia budynku biurowo - usługowego z częścią laboratoryjną i badawczo - rozwojową oraz przychodnią zdrowia na terenie Regionalnego Parku Przemysłowego ŚWIDNIK w Świdniku Sp. z o.o., o którym mowa powyżej wchodzi: 1) wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji programowo-przestrzennej, na którą składają się: a) projekt budowlany, b) projekty wykonawcze we wszystkich branżach, 2) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), o których mowa w art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072, z póź. zm.), 3) prace wyburzeniowe istniejącego budynku o wymiarach 12,66 x 48,86 o wysokości 3,60 m, konstrukcja stalowa ramowa, obudowa aluminiowa typu Metalplast, 4) uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż. , sanit-hig., bhp, ochroną środowiska i inne wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę, 5) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na budowę, 6) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), 7) wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu obiektu o powierzchni użytkowej 2510 mkw. - wg. opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanym na tej podstawie przez Wykonawcę pozwoleniem na budowę i STWiOR oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym, których zakres określa załącznik nr 6 do SIWZ, 8) wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 10) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, szkoleń, jak również odbioru końcowego całości robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 11) sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania obiektu budowlanego i oddania go do użytkowania, 12) wykonanie dokumentacji audytu energetycznego zrealizowanego obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 74.20.00.00 - 74.20.00.00 74.23.00.00 - 74.23.00.00 74.22.20.00 - 74.22.20.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.21.46.20 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków badawczych i testowych 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), najpóźniej do chwili składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 , poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek BRE Bank 67114010940000230500001001 przed terminem składania ofert, z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony nr sprawy RPPS/PN/1/2008. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopia przelewu winna być załącznikiem do oferty, zgodnie z rozdziałem VI SIWZ. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Regionalny Park Przemysłowy ŚWIDNIK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę nieprzerwanie w całym okresie związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. jest zarejestrowany jako podmiot gospodarczy w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, a zakres działalności określony we wpisie jest zgodny z zakresem zamówienia. 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: a/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - na poparcie warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 8 000 000 zł. netto (słownie: osiem milionów złotych netto). Robota musi dotyczyć opracowania dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i projektów wykonawczych), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wykonanym na jej podstawie obiekcie budowlanym, w którym występują wszystkie roboty branżowe z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania jak również załączenia dokumentów potwierdzających, że robota została należycie wykonana. b/ dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, c/ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na poparcie warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowaną kadrą kierowniczą nadzorującą poszczególne odcinki robót, która posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi oraz do projektowania bez ograniczeń: uprawnienia projektowe w następujących branżach: * architektoniczne, * konstrukcyjno- budowlane, * sanitarne, * elektryczne, * drogowe, uprawnienia wykonawcze w następujących branżach: * konstrukcyjno- budowlane, * sanitarne, * elektryczne, * drogowe. Osoby te muszą należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego potwierdzone zaświadczeniem oraz posiadać obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3/ zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na poparcie tego warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca przedstawił: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w kwocie nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa milionów złotych), b/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych), 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655) - na poparcie tego warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca podpisał i przedstawił w ofercie oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych w Rozdziale VI siwz na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek określony powyżej w pkt. 1 musi spełnić każdy z Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa on wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) formularz stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ zawierający dane na temat wykonanej roboty budowlanej, o której mowa w rozdziale IV ust. 2 SIWZ, o wartości minimum 8 000 000 zł netto, 4) dokumenty w formie listów referencyjnych, protokółów odbioru końcowego potwierdzające, że robota budowlana, o której mowa w pkt 4 została wykonana należycie, 5) wykaz osób, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, 6) decyzje o nadaniu uprawnień do projektowania i decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu zawodowego dla projektantów i kierowników robót w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej, 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta powinna zaświadczać, że jej wystawca: bank lub SKO-K, prowadzi rachunek wykonawcy oraz, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.000.000,00 zł, 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony zł), 9) kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem będąca dowodem wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu wniesienia wadium w formie niepieniężnej złożony w kopercie wraz z ofertą, 10) wycena elementów rozliczeniowych wg załącznika nr 7 do SIWZ, 11) jeśli Wykonawcy ubiegają się o zamówienie wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Pzp należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.park.swidnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Park Przemysłowy ŚWIDNIK Sp. z o.o. Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, pokój 239.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 12:00, miejsce: RPP ŚWIDNIK Sp.zo.o. Al.Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, p.239, biurowiec PZL Świdnik, wejście przez Biuro przepustek PZL. Wystawienie przepustki nastąpi za okazaniem dowodu tożsamości..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013 w ramach działania 1.3 Wsparcie innowacji pt.: Zapewnienie rozwoju innowacji poprzez modernizację i rozbudowę infrastruktury oraz stworzenie bazy dla klastra producentów lotniczych i Centrów Badawczo-Rozwojowych w Regionalnym Parku Przemysłowym ŚWIDNIK..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.