Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Więcbork: Zaciągniecie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Więcbork na 2008 rok oraz spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 225563 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Więcborku , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3895207, fax. 052 3897212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągniecie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Więcbork na 2008 rok oraz spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągniecie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Więcbork na 2008 rok oraz spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 3 948 741,00 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków : 1. Odnośnie wiarygodności Oferenta : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy odpowiadają wymogom określonym w art. 22 i art. 23 i nie podlegają wykluczeniom z przyczyn podanych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655). Potwierdzenie spełnienia tych warunków jest złożenie pisemnego oświadczenia stanowiącego załącznik Specyfikacji. 2. Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa. 3. Pozostałe a) Uruchomienie kredytu: pierwsza transza w wysokości 2 000 000,00 zł. najpóźniej do dnia 10.10.2008 r., druga transza w wysokości 1 948 741,00 zł. do dnia 10.11.2008 r. b) Karencja spłaty kredytu : do dnia 30.09.2009 r. c) Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 3M d) Spłata kredytu: 6 lat w następujących ratach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa - karta przewodnia - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. 6. Aktualne zaświadczenie z ZUS - u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami i opłatami wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Bilans banku za 2007 rok. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Upoważnienie pracownika/osoby do reprezentowania firmy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty. 12.Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku
Ul. Mickiewicza 22
89-410 Więcbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Usługa dezynfekcji i sterylizacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu dla NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej z siedzibą w kompleksie Pałacowo-Parkowym w Suchorączku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie składników majątku Spółki KZK i ubezpieczenia komunikacyjnego posiadanych pojazdów na 2025 rok.
- Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego
- DOSTAWA AMBULANSU MEDYCZNEGO TYP C
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostrowskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZENIOWYCH OBEJMUJĄCYCH MIENIE TWORZĄCE RSS WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO WRAZ Z UBEZPIECZENIEM OC Z TYTUŁU POSIADANEGO MIENIA I PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI
- Zakup w formie leasingu i dostawa ambulansu medycznego typu A wraz z wyposażeniem medycznym dla Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Sanoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.