To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-07
Koszalin: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, znak sprawy 10/SZP/szkol./09
Numer ogłoszenia: 225574 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184446 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, znak sprawy 10/SZP/szkol./09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów administracyjno - biurowych o parametrach określonych szczegółowo w załącznikach nr 5 - opis przedmiotu zamówienia. 2. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Dostarczone artykuły administracyjno - biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 4) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia aktualny katalog (wyciąg z katalogu) lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem artykułów, jakie Wykonawca oferuje lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 3. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w załączniku nr 5 - opis przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów administracyjno - biurowych, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. W niektórych pozycjach Zamawiający podał konkretne typy produktów, jakie chciałby otrzymać. 3) Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, równoważnych. 4) W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności i estetyki wykonania produktowi wskazanemu przez Zamawiającego. 5) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 - opis przedmiotu zamówienia lub c) dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności, wydajności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 4. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy będzie magazyn LOCO siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 2) Dostawa odbędzie się jednorazowo w terminie do 10 dni licząc od momentu podpisania przedmiotowej umowy. 3) Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4) Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.54.00 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 22.61.20.00 - Tusz kreślarski 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 24.91.00.00 - Kleje 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.23.01 - 30.19.23.01 30.19.40.00 - Przybory kreślarskie 30.19.42.00 - Punkty, taśmy i folie kreślarskie 30.19.59.11 - Akcesoria do tablic do pisania 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.97.60 - Etykiety .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26040.98 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER IKA-90 Spółka Jawna Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22808.95
- Oferta z najniższą ceną: 22808.95 oferta z najwyższą ceną: 25570.52
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.