eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstrońRemont drogi wywozowej w leśnictwie Hołcyna, nr inw. L30/62.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Ustroń: Remont drogi wywozowej w leśnictwie Hołcyna, nr inw. L30/62.
Numer ogłoszenia: 225604 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustroń , ul. 3 Maja 108, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8543521, fax. 033 8543416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ustron

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wywozowej w leśnictwie Hołcyna, nr inw. L30/62..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie obiektów na drodze wywozowej w leśnictwie Hołcyna. Zakres robót obejmuje remont i przebudowę 3 przepustów: obiekt w km 1+406,00, obiekt w km 1+926,00 i w km 2+580,00. Szczegółowy zakres określa projekt budowlany, przedmiar i specyfikacja wykonania oraz odbioru robót- załączniki nr 1,2,3, oraz projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000 zł ( dwa tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny ,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy -Prawo zamówień publicznych. b)Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkc.11 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił. c)Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. d)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę e)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: -Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania ,zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności. Solidarna odpowiedzialność wynika z art.,141 ustawy oraz artykułu 366 Kodeksu Cywilnego, -w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący do konsorcjum oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawo zamówień publicznych , -oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, -Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. -wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem(liderem). -wypełniając formularz ofertowy ,jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. f)Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - według załącznika nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ, c) parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, d) kosztorys ofertowy sporzadzony na podstawie przedmiaru robót i harmonogram prac e) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). f)dokument koncesji, zezwolenia lub licencji , jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem g)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i) aktualne zaswiadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji waściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert j) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert k) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swym rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, listy polecające, opinie. l) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca m) wykaz osób i pdmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności n) informacja na temat osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają odpowiednie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. o) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skłasdania ofert p) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Ustroń ul. 3 Maja 108 43-450 Ustroń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu w siedzibie zamawiającego, 43-450 Ustroń ul. 3 Maja 108, w sekretariacie Nadleśnictwa, pokój nr 4,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.