eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPostępowanie o zamówienie publiczne w trybie zapytania o cenę na wykonywanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości posesji oraz terenów przyległych nieruchomości gminnych administrowanych przez AN BSI w okresie od 01.08.2012r. do 31.12.2012r.



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Łódź: Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie zapytania o cenę na wykonywanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości posesji oraz terenów przyległych nieruchomości gminnych administrowanych przez AN BSI w okresie od 01.08.2012r. do 31.12.2012r.
Numer ogłoszenia: 225636 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Stare I", ul. Wojska Polskiego 49, 91-432 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6406584, 6552030, faks 42 6406583.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie zapytania o cenę na wykonywanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości posesji oraz terenów przyległych nieruchomości gminnych administrowanych przez AN BSI w okresie od 01.08.2012r. do 31.12.2012r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonywanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości posesji oraz terenów przyległych nieruchomości gminnych administrowanych przez AN BSI w okresie od 01.08.2012r. do 31.12.2012r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AN-STA Stanisław Nowaczewski, ul. Gołygowska 37a, 95-080 Głuchów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112961,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14152,55

  • Oferta z najniższą ceną: 14152,55 / Oferta z najwyższą ceną: 36148,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Natkański TADMAR P.U., ul. Lutomierska 10 m. 3, 91-058 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112961,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108258,30

  • Oferta z najniższą ceną: 108258,30 / Oferta z najwyższą ceną: 206603,65

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zaprosił do składania ofert 8 wykonawców świadczących w ramach prowadzonej działalności usługi będące przedmiotem zamówienia co zapewniało konkurencję, oraz wybór najkorzystniejszej oferty. Wraz z zaproszeniem do składania ofert przesłano Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie zgodne z przepisami art. 69 - 73 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.