Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Zambrów: Remont i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Roweckiego Grota na działce Nr 1759/4 przy Alei Wojska Polskiego 29A w Zambrowie z dostosowaniem obiektu dla potrzeb Ośrodka Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi - ETAP PIERWSZY
Numer ogłoszenia: 225667 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zambrowskiego , ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2712418, fax. 086 2712092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzambrowski.com.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Roweckiego Grota na działce Nr 1759/4 przy Alei Wojska Polskiego 29A w Zambrowie z dostosowaniem obiektu dla potrzeb Ośrodka Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi - ETAP PIERWSZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Roweckiego Grota na działce Nr 1759/4 przy Alei Wojska Polskiego 29A w Zambrowie z dostosowaniem obiektu dla potrzeb Ośrodka Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi - ETAP PIERWSZY Zakres zamówienia obejmuje wymianę i przebudowę instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej), - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - dane o doświadczeniu oferenta w wykonywaniu robót w zakresie objętym zamówieniem (roboty o technologii zgodnej z zamówieniem, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonywane w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie), poświadczone dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w przetargu jest ujęcie w wykazie co najmniej jednej zrealizowanej przez wykonawcę inwestycji zbliżonej do zamówienia, z potwierdzeniem, że została należycie wykonana przez Wykonawcę - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z kopiami uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, - wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, przewidzianego do realizacji zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres, - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy oświadczenie na podstawie art. 22 i 24 ustawy:.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Kosztorys ofertowy 3) Odpowiednie pełnomocnictwa. 4) Oświadczenie wykonawcy, w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Aktualny (czyli powinien potwierdzać stan istniejący na dzień przetargu, tzn. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub powinien być zaopatrzony w adnotację właściwego urzędu potwierdzającą aktualność danych dokumentu) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (od 1 września 2003 r. do 31 sierpnia 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać tylko roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości (z podsumowaniem ogółem), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy spełnić warunek opisany powyżej w punkcie 2. opisu warunków. 7) Dokumenty np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 8) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, datowanych nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 9) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 10) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów 11) Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 12) Wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, przewidzianego do realizacji zamówienia, 13) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres, 14) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzambrowski.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zambrowie
ul. Fabryczna 3
18-300 Zambrów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zambrowie ul. Fabryczna 3 18-300 Zambrów sekretariat - pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych przy użyciu emulsji i grysów na drogach Powiatu Zambrowskiego
- "Utwardzenie działek w Nowym Borku i Tabędzu" Część I: Utwardzenie działki w Nowym Borku Część II: Utwardzenie działki w Tabędzu
- Dobudowa do budynku Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Zambrowie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego na 33 łóżka
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Remont pokoi w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- ,,Przebudowa kotłowni gazowej z wymianą jednostek kotłowych na kaskadę kotłów gazowych kondensacyjnych ..."
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.