Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Wojciechów: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: /Każdy jest inny, wszyscy jesteśmy równi. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych/
Numer ogłoszenia: 225668 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów , Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów, woj. lubelskie, tel. 081 5177241 w. 30, faks 081 5177665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojciechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: /Każdy jest inny, wszyscy jesteśmy równi. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 80.10.00.00 - 5 usługi szkolnictwa podstawowego. 1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. /Każdy jest inny, wszyscy jesteśmy równi. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych/ nr POKL.09.01.02-06-308/10 w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wojciechów. 2. Zamówienie obejmuje 15 części. Zamówienie obejmuje: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w czterech szkołach podstawowych w Łubkach, Miłocinie, Palikijach i Wojciechowie, w ramach projektu /Każdy jest inny, wszyscy jesteśmy równi. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych/ POKL.09.01.02-06-308/10 w roku szkolnym 2011/2012. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, plastycznych, rozwijających kreatywność artystyczną i muzyczną. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu /Każdy jest inny, wszyscy jesteśmy równi. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych/ i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu. Szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 15 części zamówienia. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zajęcia będą przeprowadzane w następujących szkołach: Szkoła Podstawowa w Łubkach: Cz. 1 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 180 godz. (3 grupy (11 dzieci) x 60 godzin). Cz. 2 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 120 godz. (2 grupy (10 dzieci) x 60 godz.). Cz. 3 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć matematyczno-przyrodniczych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (1 grupa (10 dzieci) x 60 godzin). Szkoła Podstawowa w Miłocinie: Cz. 4 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 120 godz. (2 grupy (8 dzieci) x 60 godzin). Cz. 5 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godz. (2 grupy (5 dzieci) x 30 godzin). Cz. 6 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć matematyczno-przyrodniczych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (2 grupy (20 dzieci) x 30 godzin). Szkoła Podstawowa w Palikijach: Cz. 7 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godz. (1 grupa (13 dzieci) x 60 godzin). Cz. 8 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godz. (2 grupy (10 dzieci) x 30 godzin). Cz. 9 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć matematyczno-przyrodniczych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (1 grupa (13 dzieci) x 60 godzin). Szkoła Podstawowa w Wojciechowie: Cz. 10 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 90 godz. (3 grupy (11 dzieci) x 30 godzin). Cz. 11 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 80 godz. (2 grupy (15 dzieci) x 40 godzin). Cz. 12 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 90 godz. (3 grupy (11 dzieci) x 30 godz.). Cz. 13 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć matematyczno-przyrodniczych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (2 grupy (11 dzieci) x 30 godzin). Cz. 14 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć plastycznych rozwijających zainteresowania uczniów. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (2 grupy (15 dzieci) x 30 godzin). Cz. 15 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie i muzycznie. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć teatralnych i muzycznych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (2 grupy (11 dzieci) x 30 godzin)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, braku podstaw do wykluczenia z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z pkt. X SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę, wymagane w pkt. 3. Warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, uważać się będzie za spełnione, jeżeli złożone zostaną wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty określone w pkt. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów. Warunki dotyczące pkt. IX.1.a), b) i d) SIWZ uznawać się będzie za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wymagane pkt. IX.3.a) SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dot. pkt. IX i pkt. X SIWZ: Dokumenty wymagane pkt. IX. 3 oraz pkt. X. 2. SIWZ, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z tym że oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane pkt. IX. 3. a) należy złożyć w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia oraz w przypadku podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia (podwykonawcy) i innych podmiotów wynikających z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Zobowiązani są wtedy wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 (art. 23 ust. 3 ustawy Pzp). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są osobno spełniać wymagania pkt. X i na potwierdzenie tego muszą złożyć każdy z osobna oświadczenia oraz dokumenty wymagane pkt. X. 2. a), b) SIWZ, natomiast łącznie wykazać spełnianie warunków pkt. IX.1 i na potwierdzenie tego złożyć dokumenty wymagane pkt. IX.3. Wykluczenie z postępowania chociażby jednego członka konsorcjum eliminuje z postępowania całe konsorcjum.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący pkt. IX.1.c) SIWZ uznawać się będzie za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu przez Wykonawcę, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania danej części zamówienia, posiadającymi stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej z terapią pedagogiczną, bądź pedagogiką korekcyjną, bądź oligofrenopedagogiką - dla części: 1, 2, 4, 7, 10, 12 zamówienia; - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej - dla części: 3, 6, 9, 13, 15 zamówienia; - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem w zakresie pedagogiki z plastyką - dla części: 14 zamówienia ; - wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii - dla części: 5, 8, 11 zamówienia; i poda informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ponadto, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, wówczas w/w warunki uznawać się będzie za spełnione, po udowodnieniu dodatkowo, iż Wykonawca będzie dysponował powyższymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Nie wykazanie przez Wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. brak dokumentów, brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp), jeśli będzie korzystał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - art. 23 ust 2 ustawy Pzp (jeśli dotyczy). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które mogą mieć miejsce w stosunku do terminu i ilości zajęć w poszczególnych semestrach na warunkach określonych w umowie, tj. w przypadku aneksowania umowy Zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych lub wyższych kwalifikacjach; wystąpienie siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://wojciechow.netbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów 5, 24 - 204 Wojciechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wojciechów (pok. Nr 4), Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz. 1 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Łubkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 1 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 180 godz. (3 grupy (11 dzieci) x 60 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz. 2 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Łubkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 2 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 120 godz. (2 grupy (10 dzieci) x 60 godz.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cz. 3 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Łubkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 3 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć matematyczno-przyrodniczych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (1 grupa (10 dzieci) x 60 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cz. 4 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Miłocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 4 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 120 godz. (2 grupy (8 dzieci) x 60 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cz. 5 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Miłocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 5 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godz. (2 grupy (5 dzieci) x 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Cz. 6 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Miłocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 6 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć matematyczno-przyrodniczych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (2 grupy (20 dzieci) x 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cz. 7 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Palikijach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 7 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godz. (1 grupa (13 dzieci) x 60 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cz. 8 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Palikijach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 8 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godz. (2 grupy (10 dzieci) x 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cz. 9 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Palikijach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 9 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć matematyczno-przyrodniczych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (1 grupa (13 dzieci) x 60 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cz. 10 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Wojciechowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 10 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 90 godz. (3 grupy (11 dzieci) x 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cz. 11 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Wojciechowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 11 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 80 godz. (2 grupy (15 dzieci) x 40 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cz. 12 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w szkole Podstawowej w Wojciechowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 12 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 90 godz. (3 grupy (11 dzieci) x 30 godz.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Cz. 13 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Wojciechowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 13 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć matematyczno-przyrodniczych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (2 grupy (11 dzieci) x 30 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Cz. 14 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć plastycznych rozwijających zainteresowania uczniów w Szkole Podstawowej w Wojciechowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 14 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć plastycznych rozwijających zainteresowania uczniów. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (2 grupy (15 dzieci) x 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Cz. 15 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie i muzycznie w Szkole Podstawowej w Wojciechowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 15 zamówienia: Usługi edukacyjne w zakresie zajęć rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie i muzycznie. Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć teatralnych i muzycznych. Łącznie dana część zamówienia obejmuje 60 godzin (2 grupy (11 dzieci) x 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.