To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-24
Poznań: Organizacja Salonu Ekoinnowacji w ramach Targów
POLEKO 2014 dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 225673 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185271 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Salonu Ekoinnowacji w ramach Targów POLEKO 2014 dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja Salonu Ekoinnowacji. Salon będzie stanowił wydzieloną w ramach jednego z pawilonów część, gdzie będzie rozmieszczonych 20 zabudowanych stoisk oraz przestrzeń pod zaplecze organizatora 20m2. W jego ramach odbędzie się równieS dwudniowa konferencja n t. ekoinnowacji, na potrzeby której udostępnienia z ostanie w ramach Targów sala konferencyjna wraz z wyposaSeniem AV dla 200 uczestników konferencji wraz z zabudową recepcji oraz zaplecza wspólnego (dla organizatora). Zamówienie obejmuje organizację Salonu Ekoinnowacji, pozyskanie jego uczestników oraz zapewnienie cateringu. Zamówienie obejmuje: -wynajem 260m2 powierzchni niezabudowanej (w pawilonie) w układzie szeregowym (20 stoisk x 12 m2 + przestrzeń pod zaplecze organizatora 20m2). Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 14; 60-734 Poznań w wydzielonej w ramach jednego z pawilonów części -20 stoisk wystawiennicz ych zabudowa stoisk (20 szt. x 12 m2) oraz zapewnienie w ramach opłaty rejestracyjnej dla kaSdej ze wskazanej przez Zamawiającego firm/instytucji: kart wystawcy uprawniających do wstępu na tereny targowe, wpisu wystawcy (nazwa i dane teleadresowe firmy) w katalogu drukowanym i/lub w Internecie, wpisu wystawcy w Spisie wystawców wg zakresu tematycznego (do 5 grup towarowych) w katalogu drukowanym i/lub w Internecie, 1 egzemplarza katalogu, 40 szt. zaproszeń dla gości targowych, kosztu udziału dwóch przedstawicieli wystawcy w wieczorze branSowym i innych otwartych http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=18... 1 z 5 2014-08-29 11:07 wydarzeniach towarzyszących targom, ubezpieczenia OC wystawcy (deliktowe i kontraktowe) na okres montaSu, demontaSu i targów, a takSe bezprzewodowego dostępudo Internetu -karta WIFI na czas trwania targów oraz montaSu i demontaSu (maksymalnie do 7 dni). -Dwudniowa konferencja pozyskanie uczestników konferencji (200 osób), udostępnienie w ramach Targów sali konferencyjnej wraz z wyposaSeniem AV dla uczestników konferencji, zabudowa recepcji oraz zaplecza wspólnego (dla organizatora), obsługa organizacyjna Salonu Ekoinnowacji w recepcji (rejestracja gości, wydawanie materiałów konferencyjnych, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wydarzenia), Zamówienie obejmuje równieS: -zapewnienie zamieszczenia informacji o Salonie Ekoinnowacjina stronie internetowej targów, w katalogach wystawców, programie targów itp. -zapewnienie wejściówek dla prelegentów, oznakowania przestrzeni w systemie informacji w trakcie targów, a takSe promocji poprzez stronę targów POLEKO -wysyłkę mailingu do ok. 10 000 tys. osób z branSy ochrony środowiska (3 emisje) oraz pozyskanie uczestników Salonu Ekoinnowacji z zastrzeSeniem, Se o ich ostatecznym wyborze decyduje Zamawiający -przygotowanie i wydruk identyfikatorówdla 200 zaakceptowanych przez Zamawiającego uczestników konferencji -produkcję 500 zaproszeń naSalon Ekoinnowacji wraz z kopertami do ich wysyłki(o ostatecznym wyborze zaproszonych gości decyduje Zamawiający). -Catering obejmuje lunch i przerwę kawową dziennie. Przerwę kawową ok. godz. 9:30 i lunch ok.godz. 14:00. Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 14; 60-734 Poznań w wydzielonej w ramach jednego z pawilonów części -Przerwa kawowa: Kawa i herbata, cukier, mleko, cytryny pokrojone, woda mineralna niegazowana z cytryną i miętą w dzbankach 1,5 litrowych. Ilość: ok. 0,5 l. kawy i herbaty oraz ok. 0,5 l. wody na przerwę kawową na osobę; ciastka kruche ok. 100 gram na osobę/jedna przerwa kawowa, ciasto z owocami lub droSdSowe ok. 120 gram na osobę/przerwa kawowa. Ponadto, filiSanki do kawy, szklanki do wody, talerzyki i łySeczki do ciasta. Lunch: mięso ok.100 gram, ziemniaki ok. 180 gram, surówka ok. 150 gram, sok, woda mineralna. Ponadto, szklanki do wody, talerzyki, sztućce i serwetki. Liczba osób i terminy: w dniach 16-17.10.2014 r. dla 200 osób (konferencja) Liczbaosób i terminy mogą ulec zmianie. Zamawiający poinformuje o dokładnym terminie usługi i liczbie osób 5 dni roboczych przed realizacją. Zamówienie słuSy realizacji projektu Jesteś kreatorem? Zostań ekoinnowatorem! o numerze 308/2014. Projekt ten jest dofinansowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.13.00.00 - Wynajem nieruchomości stanowiących własność 75.11.00.00 - Usługi administracji ogólnej 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie służy realizacji projektu Jesteś kreatorem? Zostań ekoinnowatorem! o numerze 308/2014. Projekt ten jest dofinansowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196800,00
Oferta z najniższą ceną: 196800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w związku z organizacją konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
- Wynajem sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch szkoleń na terenie województwa dolnośląskiego.
- Zabezpieczenie logistyczne Konferencji Naukowo - Technicznej ARMTECH 2025
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch edycji ogólnopolskiego turnieju oraz dwóch konferencji w ramach Branżowego Centrum Umiejętności w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki.
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajem sali konferencyjnej podczas Szkolenia Instruktorsko-Metodycznego Kierowniczego Personelu ZLT Sił Zbrojnych RP.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.