Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Chełm: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Chełmie
Numer ogłoszenia: 225684 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chełmie , ul. Obłońska 20A, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5650201 do 08, faks 082 5643331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Chełmie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Zamawiającego w okresie 12 miesięcy, tj od dnia 08.08.2012r. do dnia 07.08.2013r. (CPV: 30192000-1 wyroby biurowe; 30192113-6 wkłady drukujące; 30199230-1 koperty; 30197644-2 papier kserograficzny; 30234300-1 płyty kompaktowe ( CD ); 22800000-8 rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby z papieru lub tektury; 22600000-6 tusz; 24910000-6 kleje; 24950000-8 specjalistyczne produkty chemiczne; 30230000-0 sprzęt związany z komputerami; 39241100-4 noże; 39241200-5 nożyczki; 39263000-3 wyposażenie biurek; 39292500-0 linijki; 39525800-6 ściereczki do czyszczenia; 39541130-6 sznurek; 44316000-8 drobne wyroby żelazne). 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego z transportem oraz wniesieniem do pomieszczenia magazynowego (budynek A) Urzędu Skarbowego w Chełmie. 3.Szczegółowy wykaz poszczególnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych będących przedmiotem przetargu nieograniczonego zawiera formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.19.92.30-1, 30.19.76.44-2, 30.23.43.00-1, 22.80.00.00-8, 22.60.00.00-6, 24.10.00.00-6, 24.95.00.00-8, 30.23.00.00-0, 39.24.11.00-4, 39.24.12.00-5, 39.26.30.00-3, 39.29.25.00-0, 39.52.58.00-6, 39.54.11.30-6, 44.31.60.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ), b)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik Nr 4 do SIWZ), c)pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VII ust. 5 SIWZ, d)pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji zapisów projektu umowy w sposób nie pozostający w sprzeczności z SIWZ oraz nie pogarszający sytuacji faktycznej i prawnej Zamawiającego. 2.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia a mianowicie: a) zmiany danych adresowych i teleadresowych dotyczących Stron umowy; b)przewidywane zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe i eksploatacyjne ( określone w załączniku Nr 1 do SIWZ ) może ulec zmniejszeniu, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ciągu obowiązywania przyszłej umowy, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu wnosił jakichkolwiek roszczeń finansowych względem Zamawiającego; c) w zakresie rodzaju/modelu/typu przedmiotu umowy w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że zamiennik będzie posiadał parametry nie gorsze od zaoferowanych. Okoliczność wykazania braku dostępności na rynku, o której mowa w zdaniu 1, obciążają Wykonawcę. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Chełmie, ul. Obłońska 20A, 22-100 Chełm.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Chełmie, ul. Obłońska 20A, 22-100 Chełm, pok. 304, sekretariat pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Zakup paliw płynnych i gazowych
- Zakup środków czystości
- "Sukcesywna dostawa obuwia ochronnego"
- Weryfik. dokume. bud., udział w przygot. i przepr. post. przetarg. na wyboru wyk. robót bud. w ramach zad. pn. Dokończ.realizacji inwest. pn. Budowa budynku dydakt. Instyt. Nauk Med. PANS w Chełmie
- Przepr. praktyk zaw. dla studentów kier. Położnictwo w semestrze letnim roku akadem. 2024/2025 z przedm.: Iczęść Chirurgia,IIczęść Pediatria i piel. pediatr.,IIIczęść Położnictwo i opieka położnicza.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.