Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Częstochowa: Podział działek położonych na terenie gminy Przyrów
Numer ogłoszenia: 225690 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podział działek położonych na terenie gminy Przyrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie podziału działek położonych na terenie gminy Przyrów: - w miejscowości Bolesławów, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 474, 473, 472, 471, 470, 528, 529, 527/1, 527/2, 526, 525, 524, 522/1, 521,519, 518, 452, 517, 516, 515, 514, 512/1, 512/2, 511/2, 510, 509, 508, 507, 443, 505, 504/1, 504/2, 503/2, 502 - k.m.3, zajętych pod drogę powiatową w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn.zm.), - w miejscowości Przyrów, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 59, 60 - k.m.1 zajętych pod drogę powiatową w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) wykonanie analizy działek leżących w pasie drogi powiatowej nr 1096 S w miejscowości Bolesławów, gmina Przyrów, celem wskazania działek zajętych pod w/w drogę oraz wymagających podziału. Analiza powinna obejmować działki na odcinku od działki nr 539 k.m.3 do działki ewidencyjnej nr 485 k.m.3 po obu stronach drogi. Przewidywana liczba działek do analizy - ok. 76. Wykonawca przekaże całość dokumentacji do PODGiK celem przeprowadzenia stosownej kontroli i przyjęcia do zasobu. Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 a nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 25 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie. Zamawiający powinien otrzymać: a) mapy z projektem podziału działek położonych w miejscowości Bolesławów, gmina Przyrów, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 474, 473, 472, 471, 470, 528, 529, 527/1, 527/2, 526, 525, 524, 522/1, 521, 519, 518, 452, 517, 516, 515, 514, 512/1, 512/2, 511/2, 510, 509, 508, 507, 443, 505, 504/1, 504/2, 503/2, 502 - k.m.3, zajętych pod drogę powiatową - w 5 egzemplarzach, b) mapy z projektem podziału działek położonych w miejscowości Przyrów, gmina Przyrów, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 59, 60 - k.m.1, zajętych pod drogę powiatową - w 5 egzemplarzach, c) ewentualną opinię techniczną, dot. braku konieczności podziału w/w działek d) opinię z prac polegających na ustaleniu działek zajętych pod drogę powiatową nr 1096 SS w miejscowości Bolesławów, gmina Przyrów na odcinku od działki ewidencyjnej nr 539 k.m.3 do działki ewidencyjnej nr 485 k.m.3 po obu stronach drogi. Z opinii powinno jednoznacznie wynikać, które z analizowanych działek zostały zajęte pod w/w drogę i wymagają podziału, a które nie zostały pod nią zajęte. Geodeta powinien również: - zapewnić udział w czynnościach geodezyjnych właścicielom dzielonych działek oraz Powiatowemu Zarządowi Dróg, z czynności tych sporządzić stosowny protokół, - brać udział w oględzinach przeprowadzanych w toku postępowania dotyczącego regulacji stanu prawnego działek zajętych pod drogę powiatową, celem okazania granic, - dokonać trwałej stabilizacji punktów granicznych oraz punktów podziałowych po zatwierdzeniu podziałów ostateczną decyzją administracyjną, - uzupełnić zasób PODGiK wynikami swoich pomiarów na wezwanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie. Prace podlegają zgłoszeniu w PODGiK..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być wykonanie podziału działek w celu przejęcia ich na własność Powiatu Częstochowskiego, wskazanych w opinii o której mowa w pkt 4 d Rozdziału II niniejszego SIWZ. Wynagrodzenie za całość przedmiotu zamówienia uzupełniającego nie może przekroczyć 50% ceny złożonej oferty.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1- go i 2 - ego lub też dysponować osobą posiadająca takie uprawnienia, które należy dołączyć do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 2) Projekt umowy zaparafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Tak. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa
lub mailem: przetargi@czestochowa.powiat.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Kontynuacja zagospodarowania terenu Promenady Olgi Aleksandry Sipowicz-Kory w Częstochowie
- zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 2 części
- Rozbudowa stanowiska laboratoryjnego do badania i analizy zjawisk kwantowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Utrzymanie i pielęgnacja drzewostanu na terenach zieleni miejskiej
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno -prawnej dot. podziału nieruchomości - 8 części
- Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy i jaj kurzych ( 2 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Elbląg"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej przebudowy drogi gminnej 340120W na odcinku Gotardy-Kościesze
- Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ul. Szkolnej w Kleszczewku wraz z doświetleniem przejść dla pieszych
- Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy i budowy dróg, budowy parkingów, budowy chodnika oraz wymiany ciągów pieszych.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.