Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Wrocław: Dostawa i instalacja sterylizatora parowego - autoklawu: WIWagz/ZP/22/07.
Numer ogłoszenia: 225700 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu, ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3677016, 3732775, fax 071 3677647.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sterylizatora parowego - autoklawu: WIWagz/ZP/22/07..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja sterylizatora parowego o poj. użytkowej 135 litrów (± 5 litrów). 1. Wymagania ogólne: 1.1. Urządzenie musi być dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem. 1.2. Urządzenie musi być fabrycznie nowe. 1.3. Urządzenie musi posiadać instrukcję obsługi w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski (należy dostarczyć wraz z dostawą urządzeń) - wymagana forma pisemna, forma elektroniczna dopuszczalna jako dodatek do formy pisemnej. 2. Wymagania szczegółowe określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Wymagania dotyczące szkolenia pracowników zamawiającego określono we Wzorze Umowy, który jest załącznikiem nr 6 do SIWZ. 4. Warunki gwarancji i serwisu określono we Wzorze Umowy, który jest załącznikiem nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 50.94.30.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego Kod CPV wg słownika 2008: 51.43.00.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wymagane dokumenty i oświadczenia. 2.1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.1. oświadczenie Wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ (dot. art. 22 i art. 24 ustawy PZP) 2.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.2.1. formularz ofertowy (oferta) sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr1 do SIWZ; 2.2.2. formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem arkusz cenowy-tabela (zał. 1A do SIWZ) 2.2.2.1. w celu umożliwienia jednoznacznej identyfikacji towaru oraz właściwej oceny ofert w załączniku nr 1A należy w odpowiednich miejscach wpisać wszystkie czynniki cenotwórcze wraz z uzupełnieniem odpowiednio wszystkich kolumn i wierszy, 2.2.3. oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 4 do SIWZ (dot. treści SIWZ i Wzoru Umowy) wraz z parafowanym na każdej stronie Wzorem Umowy. 2.2.4. specyfikacje techniczne producenta zaoferowanych urządzeń, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia 2.2.5. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane urządzenia są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymagania Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j.Dz.U.04.204.2087 ze zm.) jak również Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 15 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U.05.259.2172) oraz są zgodne z dyrektywą PED 97/23/EC (Pressure Equipment Directive 97/23/EC) i Dyrektywą Niskonapięciową 73/23/EEC (Low - Voltage Directive 73/23/EEC).- wzór oświadczenia zał. 5 do SIWZ. 2.3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie pisemnej można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego (50-983 Wrocław, ul.Januszowicka 48) lub kurierem na koszt Wykonawcy, po uprzednim złożeniu wniosku o jego wydanie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 48..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.