eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegPrzetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Brzeg: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 225734 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, fax 077 4441390 do 2.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu, o następujących parametrach minimalnych: 1 Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania: 1.1 Laptop - 3 sztuki - Procesor: Intel Core Duo T2450 (2.00 GHz, 2MB cache) lub inny równoważny - Przekątna ekranu LCD: 15,4 cali - Nominalna rozdzielczość LCD: 1280 x 800 pikseli - Typ ekranu: błyszczący (glare) - Wielkość pamięci RAM: 2 048 MB - Typ zastosowanej pamięci RAM: DDR2 (677 MHz) - Pamięci RAM rozszerzalna do: 4 096 MB - Dysk twardy - pojemność: 120 GB - Dysk twardy - rodzaj: 5400 RPM Serial ATA - Napęd optyczny: DVD+/-RW DL - Karta graficzna: Intel Graphics Media Accelerator (GMA) 950 lub inna równoważna - Karta graficzna - złącza: wyjście video [tv-out], wyjście D-Sub - Pamięć karty graficznej: 251 MB - Maks. czas pracy na baterii: około 2,5 godz. - Karta dźwiękowa: stereo, posiada wejście mikrofonu - Czytnik kart pamięci: SD, xD, MS-Pro, MMC, Memory Stick - Komunikacja: WiFi IEEE 802.11a/b/g, modem analogowy, LAN 100 Mbps, Bluetooth - Interfejsy: FireWire, ExpressCard, 4x USB - Zainstalowany system operacyjny: Microsoft Windows Vista Home Premium - Dodatkowe informacje: obsługa audio w formacie HD, zgodny z SM BIOS - Mysz optyczna 1.2 Drukarka atramentowa - 3 sztuki - Druk Photo: tak - Maks. rozmiar nośnika: A4 - Maks. szybkość druku mono: 30 stron/min - Maks. szybkość druku w kolorze: 24 strony/min - Rozdzielczość: 9600 x 2400 dpi (adresowalna) - Ilość pojemników z tuszem: 5 - Złącze USB: tak - Druk dwustronny (duplex): tak (automatyczny) - Podajnik na 1 płytę CD/DVD: tak - Obsługiwane nośniki: Papier A4, papier A5, papier B5, karty, koperty, papier foto - Port wydruków bezpośrednich: tak - Pojemność podajnika papieru: podajnik górny: ok. 150 kartek; podajnik przedni: ok. 150 kartek - W komplecie powinny się znajdować: kabel zasilający, instrukcja obsługi, oprogramowanie i sterowniki na płycie CD/DVD - Kabel USB do podłączenia drukarki 1.3 Drukarka laserowa - 1 sztuka - Wydruk: czarny-biały - Maks. rozmiar nośnika: A4 - Maks. szybkość druku: 26 stron/min - Rozdzielczość w pionie: 1200 dpi - Rozdzielczość w poziomie: 1200 dpi - Normatywny cykl pracy: 15 tyś stron/miesiąc - Zainstalowana pamięć: 32 MB - Maks. pamięć: 288 MB - Obsługiwane języki: HP PCL 6, HP PCL 5e, emulacja HP PostScript Level 3 - Pojemność podajnika papieru: 250 arkuszy - Druk dwustronny (duplex): tak (automatyczny) - W komplecie powinny się znajdować: instrukcja obsługi, oprogramowanie i sterowniki na płycie CD/DVD - Kabel USB do podłączenia drukarki 1.4 Pendrive - 2 sztuki - Pojemność: 4GB - Interfejs: USB 2.0 - Maks. prędkość odczytu: 11 MB/s - Maks. prędkość zapisu: 7 MB/s - Blokada zapisu: tak 1.5 Przełącznik sieciowy - 2 sztuki - 8 portów gigabitowych 10/100/1000 Mb/s (RJ-45) - Szybkość przesyłania danych do serwera 2000 Mb/s w trybie pełnodupleksowym - Matryca przełączająca 16 Gb/s - Wydzielone szerokości pasma dla serwerów i stacji roboczych - Kontrola przepływu - Automatyczne rozpoznawanie konfiguracji sieci - Automatyczne łącze nadrzędne MDI/MDIX do każdego portu - Bufor RAM z automatycznym przypisaniem do każdego złącza - Prosta instalacja Plug and Play - Kontrolki z przodu sygnalizujące działanie urządzenia oraz ruch w sieci 1.6 Napęd optyczny - 2 sztuki - interfejs - E-IDE/ATAPI - obsługiwane dyski - zapis: DVD-RAM; DVD-R/RW; DVD+R/RW; DVD±R DL; CD-R/RW; odczyt: DVD-RAM, DVD-R/RW; DVD+R/RW,DVD±R DL; DVD-ROM; CD-R/RW; CD-ROM Mode 1, 2 CD-DA; CD-ROM XA; Mixed CD; CD-Extra; CD-Text; CD Audio Disc; Photo-CD Multi session; Video CD; - prędkości zapisu - CD-R 48x; CD-RW 32x; DVD-R 18x; DVD-RW 6x; DVD+R 18x; DVD+RW 8x; DVD+R 10x; DVD-R 10x; - prędkość odczytu - CD-ROM/R - 48MAX; DVD-ROM - 16MAX; - średni czas dostępu - CD-ROM - 120ms; DVD-ROM - 140ms; DVD-RAM - 200ms - pojemność bufora - 2 MB; - Buffer Under-Run Prevention Function lub równoważny - sposób montażu - poziomo lub pionowo; 1.7 Pakiet biurowy - 3 sztuki - Microsoft Office Small Business 2003 PL BOX lub równoważny W przypadku oprogramowania MS Office, oferta równoważna musi spełniać następujące kryteria: - w pakiecie musi być zawarty program do tworzenia publikacji - odpowiednik programu MS Office Publisher, - możliwość uruchamiania skomplikowanych makr Visual Basic napisanych w programach pakietu MS Office, bez konieczności ich poprawiania, - bezproblemowe otwieranie skomplikowanych dokumentów Microsoft Word, zawierających np. złożone elementy osadzone, bez konieczności ich poprawiania, - poprawne działanie formularzy np.: Formularz PEFS - Podsystem monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego (do pobrania z: http://archiwum.parp.gov.pl/pefs.html) lub Formularz do zbierania danych o beneficjentach ostatecznych (ze strony http://www.wup.opole.pl/efs/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=47). Formularze oraz ich elementy nie mogą być modyfikowane. 2 Dostawa programu do prowadzenia inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi wraz z wyposażeniem- 1 sztuka 2.1 Oprogramowanie użytkowe Założenia do inwentaryzacji Zakłada się trwałe oznakowanie tabliczkami inwentarzowymi wszystkich środków trwałych. Tabliczki inwentarzowe utworzone zostaną za pomocą etykiet samoprzylepnych, na których znajdować się będzie: -numer inwentarzowy, -kod kreskowy, -nazwa środka trwałego Kod kreskowy będzie pozwalał na elektroniczną identyfikację za pomocą czytnika kodów kreskowych środka trwałego podczas spisu z natury. Etykiety przeznaczone do oznakowania środków trwałych będą posiadały minimum dziesięcioletnią trwałość oraz będą odporne na działanie czynników zewnętrznych takich jak: woda, środki chemiczne, środki myjące, kurz, nasłonecznienie, temperatura otoczenia. WYMOGI TECHNICZNE I FUNKCJONALNE PROGRAMU DO INWENTARYZACJI I ZARZĄDZANIA ŚRODKAMI TRWAŁYMI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM Wymogi techniczne systemu -oprogramowanie powinno być obsługiwane poprzez minimum przeglądarkę internetową Internet Explorer lub Firefox, z szybkim i bezproblemowym dostępem z każdego stanowiska; -oprogramowanie powinno pracować jako aplikacja sieciowa w architekturze klient-serwer; -licencja na oprogramowanie musi być udzielona na czas nieograniczony; -licencja powinna obejmować nieograniczoną ilość użytkowników; -oprogramowanie powinno pracować oparte o motor bazy danych; -oprogramowanie powinno współpracować z mobilnymi kolektorami danych; -oprogramowania powinno współpracować z drukarkami kodów kreskowych z wykorzystaniem sterownika MS Windows; -oprogramowanie powinno pracować pod kontrolą systemów operacyjnych minimum MS Windows 2000, MS Windows XP Professional, MS Windows Server 2003 lub nowszego; -interfejs oprogramowania powinien być przejrzysty i prosty w obsłudze; -oprogramowanie powinno być łatwe w dalszej rozbudowie i wprowadzaniu nowych funkcjonalności; -wsparcie techniczne na oprogramowanie ma być udzielone bezpłatnie w okresie trwania gwarancji tj. minimum na 12 miesięcy; -w ramach wsparcia technicznego ma być zapewnione prawo do aktualizacji oprogramowania. Wymogi funkcjonalne oprogramowania System powinien umożliwiać realizację następujących procesów związanych z ewidencją oraz zarządzaniem środkami trwałymi (ST) i wyposażeniem: a.przyjęcie środka trwałego / wyposażenia do ewidencji b. możliwość opisu składników danego środka trwałego w oddzielnym oknie c. możliwość modyfikacji informacji o środkach trwałych (edycja) d. system powinien umożliwiać wprowadzenie podstawowych informacji o środku trwałym: - nazwy środka trwałego, - określenie typu środka trwałego ( środki trwałe / wartości niematerialne i prawne / przedmiot niskocenny / wyposażenie) - określenie grupy klasyfikacji środków trwałych - określenie lokalizacji środka trwałego / wyposażenia - wykonanie zmiany osoby odpowiedzialnej - wykonanie zmiany jednostki organizacyjnej - określenie daty zakupu środka trwałego / wyposażenia - określenie numeru dokumentu zakupu środka trwałego / wyposażenia e. czynności likwidacji środka trwałego / wyposażenia f. znakowanie środków, składników oraz wyposażania przy użyciu etykiety zawierającej przynajmniej następujące dane: - kod kreskowy - numer ewidencyjny, unikalny numer dla każdego ze znakowanych elementów majątku - numer inwentarzowy g. system powinien umożliwiać wydruk etykiet pojedynczo i hurtowo h. prowadzenie amortyzacji podatkowej środków trwałych: - określenie wartości początkowej środka trwałego, od której będzie naliczana amortyzacja - określenie daty przyjęcia do użytkowania środka trwałego. Od następnego miesiąca od tej daty będą naliczane umorzenia dla danego środka trwałego - określenie wartości aktualnej środka trwałego (po dokonaniu odpisów amortyzacyjnych) - możliwość wyboru okresu naliczania amortyzacji: miesięcznie kwartalnie półrocznie rocznie - określenie modelu amortyzacji: liniowa degresywna jednorazowa nie podlega - określenie stawek amortyzacji; - możliwość tworzenia planu amortyzacji środków trwałych i. przeprowadzanie inwentaryzacji całego majątku firmy przy użyciu kolektora (czytnik kodów kreskowych) danych w sposób automatyczny w zakresie wprowadzania danych, z podziałem na: - ze względu na rodzaj majątku: środki trwałe wyposażenie wszystko - ze względu na przypisanie majątku: według osoby odpowiedzialnej według lokalizacji Wykonanie wszystkich wyżej wymienionych procesów związanych z majątkiem firmy, powinno być zakończone wydrukiem odpowiedniego dokumentu, potwierdzającego wykonanie danej czynności : - likwidacji całkowitej lub częściowej (dokument LT, LN) - przyjęcie, modernizacji (dokument OT) - zmiana miejsca użytkowania (dokument MT, MN) - przekazanie / przejęcie środka trwałego (dokument PT) Wszystkie wymienione wyżej procesy, dotyczące majątku powinny być zapamiętane w historii elementu majątku, którego dotyczą. System powinien umożliwiać generowanie następujących raportów oraz zestawień związanych z ewidencją majątku firmy: a. raport środków trwałych / wyposażenia według osoby odpowiedzialnej b. raport środków trwałych / wyposażenia według lokalizacji c. zestawienie środka trwałego / wyposażenia z możliwością zapisu zestawienia do pliku w formacie MS Excel oraz sortowania i filtrowania według kombinacji warunków dotyczących dowolnych parametrów: - nr ewidencyjny - nr inwentarzowy - nazwa środka - osoba odpowiedzialna - lokalizacja - data przyjęcia - wartość aktualna - grupa własna - grupa klasyfikacji środków trwałych System powinien umożliwiać generowanie w sposób automatyczny, stosownie do zakresu i rodzaju inwentaryzacji następujących raportów oraz zestawień związanych z inwentaryzacją majątku formy : - spis z natury - raport nadwyżek - raport niedoborów System powinien umożliwiać prowadzenie następujących rejestrów/kartotek, związanych z ewidencją oraz zarządzaniem majątkiem firmy: - kartoteka środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych - kartoteka środków trwałych o niskiej wartości - wyposażenia - kartoteka pracowników - rejestr lokalizacji - rejestr klasyfikacji środków trwałych - rejestr grup własnych - rejestr typów środków trwałych 2.2 Kolektor danych- szt. 1 WYMAGANIA FUNKCJONALNE KOLEKTORA DANYCH System powinien umożliwiać realizowanie w oparciu o technologię skanowania kodów kreskowych następujących procesów przy użyciu przenośnego kolektora danych : a. inwentaryzację całego majątku firmy wedle uprzednio zdefiniowanego zakresu b. identyfikację elementów majątku. Po zczytaniu kodu kreskowego powinny zostać wyświetlone podstawowe dane dotyczące środka trwałego, składnika lub wyposażenia: - numer inwentarzowy - nazwa środka WYMAGANIA TECHNICZNE SPRZĘTU Specyfikacja przenośnego kolektora danych z czytnikiem kodów kreskowych wraz z podstawką komunikacyjną: Parametry optyczne: - Źródło światła: Dioda laserowa 650 nm - Odległość odczytu 4-30 cm - w zależności od kodu kreskowego Odczytywane kody kreskowe: Code 39, Industrial 25, Interleave 25, Codabar, Code 93, Code 128, UPCE, UPCE with ADDON 2, UPCE with ADDON 5, EAN8, EAN8 with ADDON 2, EAN8 with ADDON 5, EAN13, EAN13 with ADDON 2, EAN13 with ADDON 5. Parametry funkcjonalne: - Pamięć programu/pamięć FLASH: 1 MB - Pamięć danych/pamięć RAM: 2 MB - Wyświetlacz Graficzny LCD 100x64 punktów z podświetlaniem - Dostępne złącza komunikacyjne: RS-232 dostępne z podstawki, USB dostępne z podstawki Parametry elektryczne: - Zasilanie terminala Akumulator Ni-MH lub baterie AA - Czas pracy baterii zasilających Akumulator: 40 godzin przy założeniu, że co 5 sekund będzie dokonywany odczyt kodu trwający mniej niż 1 sekunda - Baterie AA: 78 godzin przy założeniu, że co 5 sekund będzie dokonywany odczyt kodu trwający mniej niż 1 sekunda - Akumulator podtrzymujący pamięć - Czas pracy akumulatora podtrzymującego Co najmniej 30 dni - Wskaźnik poziomu napięcia wyświetlany na wyświetlaczu kolektora - Akumulator zasilający ładowany przez podstawkę komunikacyjną, akumulator podtrzymujący ładowany z baterii lub akumulatora zasilającego. Parametry środowiskowe: - Dopuszczalne temperatury Pracy: (-20 - +60)°C - Dopuszczalna wilgotność Praca: (5 - 95)% - Odporność na wstrząsy Test upadku z wysokości 1.5m na powierzchnię betonową Parametry fizyczne: - Ciężar czytnika niewiększy niż 200 g (z akumulatorem) Specyfikacja techniczna podstawki komunikacyjnej - Czas ładowania akumulatorów 8 godzin - Dostępne złącza komunikacyjne RS-232, USB - Szybkości transmisji RS-232: 1200-115200 bitów na sekundę - Standardowe złącze komunikacyjne RS-232 gniazdo DB9pin żeński Urządzenia powinny zawierać oprogramowanie w języku polskim kompatybilne z zamawianym oprogramowaniem. System powinien umożliwiać realizowanie w oparciu o technologię skanowania kodów kreskowych następujących procesów przy użyciu przenośnego kolektora danych: a. inwentaryzację całego majątku firmy wedle uprzednio zdefiniowanego zakresu b. identyfikację elementów majątku. Po z czytaniu kodu kreskowego powinny zostać wyświetlone podstawowe dane dotyczące środka trwałego, składnika lub wyposażenia: - numer inwentarzowy - nazwa środka 2.3 Drukarka etykiet - szt. 1 Specyfikacja drukarki do etykiet - Metoda druku: termotransferowa, termiczna - Maksymalna szerokość druku: 104 mm - Maksymalna długość druku: 279 mm - Prędkość: druku 102 mm/s - Rozdzielczość: 203 dpi - Pamięć: 512 KB FLASH/ 256 KB SRAM - Zasilanie: Zasilacz zewnętrzny 230V 50 Hz - Interfejsy: Centronics, USB, RS 232 - Ciężar niewiększy niż 2 kg 2.4 Materiały eksploatacyjne - etykiety foliowe standardowe - kolor biały rozmiar 50x25 mm( ilość 1000 szt.)- 2 opakowania 2.5 Materiały eksploatacyjne - taśma barwiąca, 55 mmx74m - 1 szt. 2.6 Instalacja i szkolenie pracowników w siedzibie klienta -1 szt. 3 Dostawa infokiosków - 2 szt. Obudowa infokiosku 1. Obudowa kiosku - konstrukcja wolnostojąca; obudowa stalowa oparta na konstrukcji stalowej; odporna na uszkodzenia i uniemożliwiająca niepowołanym osobom dostęp do jednostki sterującej oraz monitora, zabezpieczona zasuwą i zamkiem na klucz; zapewniająca odpowiednią cyrkulację powietrza wewnątrz, zabezpieczająca tym samym podzespoły przed przegrzaniem; 2. Podstawa infokiosku - stabilna, ciężka, o wadze nie mniejszej niż 35kg; zabezpieczająca urządzenie przed przypadkowym wywróceniem; wyposażona w wyjście dla przewodu zasilającego oraz przewodu sieciowego LAN 3. Instalacja elektryczna kiosku - przystosowana do zasilania z sieci 230V/50Hz; wykonana zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi bezpieczeństwa; włącznik główny dostępny wyłącznie dla obsługi, ukryty wewnątrz infokiosku; 4. Wysokość infokiosku - od 120 cm do 170 cm. Wyposażenie infokiosku 1. Monitor - LCD 17 cali o rozdzielczości co najmniej 1280x1024; kąt widzenia co najmniej 160/160 stopni; czas reakcji matrycy nie większy niż 8ms; kontrast co najmniej 600:1; środek monitora na wysokości pozwalającej na swobodne korzystanie z infokiosku w pozycji stojącej użytkownika; 2. Ekran dotykowy - zapewniający 95% przejrzystości; ekran dotykowy szklany wykonany w technologii fali powierzchniowej - Surface Acustic Wave; odporny na zadrapania, porysowania, zabezpieczony przed zalaniem; uszczelniony od strony użytkownika; 3. Jednostka sterująca infokioskiem - obudowa: microtower lub minitower lub miditower z 1 lub 2 portami USB z przodu; procesor architektura x86 o częstotliwości co najmniej 1,8 GHz; płyta główna obsługująca pamięć DDR i/lub DDR2, pamięć operacyjna co najmniej 512MB RAM; karta graficzna zintegrowana z płytą główną; karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną; karta sieciowa zintegrowana z płytą główną 10/100 Mbit/s, porty zewnętrzne: 4x USB, 2x PS/2, RJ45, Audio, LPT, COM; dysk twardy co najmniej 80GB, napęd optyczny DVD; stacja dyskietek 1,44MB; 4. Głośniki stereo wewnątrz obudowy; 5. Klawiatura PS/2 - zamknięta w obudowie, z możliwością wyjmowania z obudowy do celów serwisowych; 6. Mysz PS/2 - zamknięta w obudowie, z możliwością wyjmowania z obudowy do celów serwisowych; 7. System operacyjny - Microsoft Windows XP Home PL lub równoważny + nośnik instalacyjny. System musi umożliwiać współpracę z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem firmy DASOFT S.A. Infokiosk Informator Wymagania dodatkowe 1. Kiosk musi zapewniać poprawną współpracę z oprogramowaniem INFOkiosk - projekt MPiPS zrealizowany przez firmę DASOFT S.A. 2. Kolor infokiosku szary/stalowy/zielony lub połączenie tych kolorów; 3. Trwale zamieszczone logo Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu na froncie obudowy monitora. Dopuszcza się zastosowanie naklejki wodoodpornej. 4. Instrukcja instalacji i obsługi kiosku w języku polskim w formie dokumentacji papierowej i elektronicznej na CD 5. Dostarczone urządzenie musi być w pełni zgodne z wymaganiami określonymi przez obowiązujące Prawo Polskie i UE. 6. Okres gwarancji na kiosk co najmniej 24 miesiące. 7. Dostarczenie infokiosku do Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu. 4 Dostawa oprogramowania Novell - w ramach umowy CLA: 7138756 z MPiPS - 15 sztuk - Novell Open Enterprise Server & Prior 1-User Licence - Novell Open Enterprise Server 1-User 1 Year Upgrade Protection Zakup dla 15 stanowisk w ramach umowy CLA: 7138756 z MPiPS (licencja użytkownika + roczne ubezpieczenie)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. b. Wykonawca musi udzielić, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, chyba, że inaczej stanowi szczegółowa specyfikacja techniczna. c. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne. d. Wykonawca w razie awarii urządzenia w okresie gwarancyjnym musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. e. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego. f. Zamawiający żąda, a dostawca przed wprowadzeniem wyrobu do obrotu wystawia deklarację zgodności i umieszcza oznakowanie CE na każdym egzemplarzu wyrobu, w instrukcji użytkowania wyrobu oraz w dokumencie gwarancyjnym. g. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. h. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie na wzorze formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP b. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu potwierdzająca zgodność z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ. c. Szczegółowa kalkulacja cenowa oferowanego przedmiotu zamówienia. d. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. e. Wykonawcy, którzy nie spełniają powyższych warunków zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania w przypadku, gdy nie złożą lub nie uzupełnią żądanych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych w pkt. 8. Zamawiający skorzysta z przysługującego mu na podst. art. 26 ust.3 i 4 ustawy PZP prawa do wezwania Wykonawców do uzupełnienia tych dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, w określonym terminie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49 300 Brzeg, pok. - 25,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, pok. - 16,(sekretariat I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - 3 sztuki;Drukarka atramentowa -3 sztuki; Drukarka laserowa - 1 sztuka; Pendrive - 2 sztuki; Przełącznik sieciowy - 2 sztuki; Napęd optyczny - 2 sztuki; Pakiet biurowy Microsoft Office Small Business 2003 PL BOX lub równoważny - 2 sztuki;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa programu do prowadzenia inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi wraz z wyposażeniem:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do przeprowadzania inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi inwentaryzacji - 1 sztuka; Kolektor danych (fabrycznie nowy) - 1 sztuka; Drukarka do etykiet (fabrycznie nowa) - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa infokiosków:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Infokiosk - 2 sztuki;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania Novell - w ramach umowy CLA: 7138756 z MPiPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Novell Open Enterprise Server & Prior 1-User Licence - 15 sztuk; Novell Open Enterprise Server 1-User 1 Year Upgrade Protection- 15 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.