Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Trzebiechów: Malowaniu dwóch klatek schodowych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie przy ul. Sulechowskiej 1
Numer ogłoszenia: 225739 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 068 3514126, fax. 068 3514126, 3514136, 3514111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.trzebiechow.bip.net.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowaniu dwóch klatek schodowych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie przy ul. Sulechowskiej 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b) Dokumentacja projektowa c) Przedmiar robót d) Decyzja LWKZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.40.00 - 45.42.40.00 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 1 500 ,- zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1. Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfikacja wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie, 2. Wykonawca udokumentuje: - swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot nin. zamówienia, a w szczególności, że wykonał siłami własnymi co najmniej 1 zamówienie w zakresie malowania pomieszczeń w obiektach zabytkowych w okresie ostatnich 5 lat, o wartości zamówienia co najmniej 50 000,00 zł, - że dysponuje osobami i podmiotami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, - że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności: kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz. 1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001 r., poz. 42). 3. Wykonawca udokumentuje: Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 4. Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 cyt. Ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 1 do nin. specyfikacji). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI nin. SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne dodatkowo obowiązuje załączenie umowy spółki, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: a) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem w pkt Vb do specyfikacji) w układzie tabelarycznym, wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do siwz), z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w układzie według wzoru stanowiącego (załącznik nr 3 do specyfikacji) wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji, zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robót należy podać również wartość tych robót wyliczoną wg kosztorysu ofertowego i wypełnić załącznik numer 4 do SIWZ. c) Kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, d) Kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych lub oświadczenie kierownika budowy - z nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi, czasokres zatrudnienia na tym obiekcie. Oświadczenie powinno obejmować posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych e) Zaświadczenie - dla kierownika budowy o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia ich z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć: informację banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej 50 000 zł. Informacja ta winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca przedstawi polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 50 000 zł. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI siwz- Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust. 1,2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605). 6. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie Vb ust. 4 do siwz oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VI ust. 1 do. SIWZ, które potwierdzą spełnienie warunków udziału w postępowaniu każdego wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 7. Do oferty winny być załączone również: a) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót z uwzględnieniem nr poz., podstawy wyceny, opisu robót, cen jednostkowych materiałów, robocizny i pracy sprzętu i inne które będą się składać na wartość oferty - załącznik nr 8 do siwz b) pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Warunki dodatkowe, które winien spełnić wykonawca: - wykona zamówienie w terminie wymaganym niniejszą specyfikacją, - udzieli rękojmi na wykonane prace na okres 3 lat, liczonych od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz gwarancji na 3 lata, liczonych od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, - wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.trzebiechow.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Sulechowska 1, biuro kadr, 66-132 Trzebiechów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI TRZEBIECHÓW
więcej: przetargi TRZEBIECHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.