Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-04
Warszawa: Świadczenie usług eksperckich (w formie Grupy Eksperckiej) związanych z realizacją projektu 1.48 pt.: Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 225748 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 237 00 00, faks 22 237 00 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa podległa MPiPS.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksperckich (w formie Grupy Eksperckiej) związanych z realizacją projektu 1.48 pt.: Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym w 2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksperckich w formie Grupy Eksperckiej (4 osoby), której zadaniem będzie analiza merytoryczna realizacji poszczególnych komponentów/etapów projektu i ocena postępów w realizacji zadań projektowych oraz wypracowanie produktów finalnych projektu i ich upowszechnienie wśród grup docelowych. Produkty finalne dotyczą: Modelu Lokalnej Współpracy, Regionalnych Platformy Współpracy oraz Systemu Certyfikacji Klubów Integracji Społecznej, a także opracowania Rekomendacji (projektów wytycznych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej) z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych w ramach projektu pilotaży,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi (projekty, programy, zlecenia), dotyczące sfery pomocy i integracji społecznej (w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej); w tym co najmniej jedna z wykonanych i wykazanych usług dotyczyła sfery zatrudnienia socjalnego (w rozumieniu ustawy o zatrudnieniu socjalnym) oraz co najmniej jedna z wykonanych i wykazanych usług miała wartość nie mniejszą niż 50 000zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1) Ekspert główny - który będzie uczestniczył w opracowywaniu raportów, standardów oraz rekomendacji i wytycznych , każdorazowo pełnił rolę redaktora merytorycznego i koordynował prace Grupy Eksperckiej: a) posiadającym dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich (II stopnia) na jednym z następujących kierunków: ekonomia, psychologia, socjologia, politologia, polityka społeczna, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, nauki społeczne, prawo; b) posiadającym co najmniej dwuletnie doświadczenie pracy/współpracy z klubami integracji społecznej i/lub centrami integracji społecznej; c) posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w sferze zatrudnienia socjalnego, w tym: udział w realizacji minimum 2 projektów/programów w charakterze eksperta merytorycznego, polegających w szczególności na: opracowywaniu raportów, ekspertyz, tworzeniu/współtworzeniu opracowań tematycznych i/lub specjalistycznych publikacji, opracowywaniu standardów usług i/lub narzędzi wykorzystywanych w systemie reintegracji społeczno-zawodowej wobec osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2) ekspertami (3 osoby z wyłączeniem eksperta głównego) - którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z których każdy: a) posiada dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich (II stopnia) na jednym z następujących kierunków: ekonomia, psychologia, socjologia, politologia, polityka społeczna, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, nauki społeczne, prawo; b) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie pracy/współpracy z klubami integracji społecznej i/lub centrami integracji społecznej; c) posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w sferze pomocy i integracji społecznej, w tym: udział w realizacji minimum 1 projektu/programu w charakterze eksperta merytorycznego, polegającym w szczególności na: opracowywaniu raportów, ekspertyz, tworzeniu/współtworzeniu opracowań tematycznych i/lub specjalistycznych publikacji, opracowywaniu standardów usług i/lub narzędzi wykorzystywanych w systemie reintegracji społeczno-zawodowej wobec osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie za zgodą Stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany Umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację Umowy; 2) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 3) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej (Instytucja Zarządzająca dla PO KL - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju) w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 4) Zmiany ustawowej stawki podatku VAT; w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 5) Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, o których Strony nie wiedziały przed zawarciem Umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. Zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy; 6) W zakresie zmiany końcowego terminu realizacji umowy (terminów etapów) w przypadku wystąpienia okoliczności o obiektywnym charakterze, niezależnych od Stron, które uniemożliwiają realizację umowy, zgodnie z pierwotnym terminem, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy; 7) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie liczby opracowywanych raportów/standardów/rekomendacji/zeszytów oraz prezentacji, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian lub zmiany wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia umowy lub zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i w konsekwencji w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane dla potrzeb projektu Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.