eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług eksperckich (w formie Grupy Eksperckiej) związanych z realizacją projektu 1.48 pt.Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym w 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Warszawa: Świadczenie usług eksperckich (w formie Grupy Eksperckiej) związanych z realizacją projektu 1.48 pt.: Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 225748 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 237 00 00, faks 22 237 00 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa podległa MPiPS.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksperckich (w formie Grupy Eksperckiej) związanych z realizacją projektu 1.48 pt.: Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksperckich w formie Grupy Eksperckiej (4 osoby), której zadaniem będzie analiza merytoryczna realizacji poszczególnych komponentów/etapów projektu i ocena postępów w realizacji zadań projektowych oraz wypracowanie produktów finalnych projektu i ich upowszechnienie wśród grup docelowych. Produkty finalne dotyczą: Modelu Lokalnej Współpracy, Regionalnych Platformy Współpracy oraz Systemu Certyfikacji Klubów Integracji Społecznej, a także opracowania Rekomendacji (projektów wytycznych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej) z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych w ramach projektu pilotaży,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi (projekty, programy, zlecenia), dotyczące sfery pomocy i integracji społecznej (w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej); w tym co najmniej jedna z wykonanych i wykazanych usług dotyczyła sfery zatrudnienia socjalnego (w rozumieniu ustawy o zatrudnieniu socjalnym) oraz co najmniej jedna z wykonanych i wykazanych usług miała wartość nie mniejszą niż 50 000zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1) Ekspert główny - który będzie uczestniczył w opracowywaniu raportów, standardów oraz rekomendacji i wytycznych , każdorazowo pełnił rolę redaktora merytorycznego i koordynował prace Grupy Eksperckiej: a) posiadającym dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich (II stopnia) na jednym z następujących kierunków: ekonomia, psychologia, socjologia, politologia, polityka społeczna, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, nauki społeczne, prawo; b) posiadającym co najmniej dwuletnie doświadczenie pracy/współpracy z klubami integracji społecznej i/lub centrami integracji społecznej; c) posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w sferze zatrudnienia socjalnego, w tym: udział w realizacji minimum 2 projektów/programów w charakterze eksperta merytorycznego, polegających w szczególności na: opracowywaniu raportów, ekspertyz, tworzeniu/współtworzeniu opracowań tematycznych i/lub specjalistycznych publikacji, opracowywaniu standardów usług i/lub narzędzi wykorzystywanych w systemie reintegracji społeczno-zawodowej wobec osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2) ekspertami (3 osoby z wyłączeniem eksperta głównego) - którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z których każdy: a) posiada dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich (II stopnia) na jednym z następujących kierunków: ekonomia, psychologia, socjologia, politologia, polityka społeczna, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, nauki społeczne, prawo; b) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie pracy/współpracy z klubami integracji społecznej i/lub centrami integracji społecznej; c) posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w sferze pomocy i integracji społecznej, w tym: udział w realizacji minimum 1 projektu/programu w charakterze eksperta merytorycznego, polegającym w szczególności na: opracowywaniu raportów, ekspertyz, tworzeniu/współtworzeniu opracowań tematycznych i/lub specjalistycznych publikacji, opracowywaniu standardów usług i/lub narzędzi wykorzystywanych w systemie reintegracji społeczno-zawodowej wobec osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie za zgodą Stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany Umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację Umowy; 2) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 3) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej (Instytucja Zarządzająca dla PO KL - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju) w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 4) Zmiany ustawowej stawki podatku VAT; w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 5) Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, o których Strony nie wiedziały przed zawarciem Umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. Zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy; 6) W zakresie zmiany końcowego terminu realizacji umowy (terminów etapów) w przypadku wystąpienia okoliczności o obiektywnym charakterze, niezależnych od Stron, które uniemożliwiają realizację umowy, zgodnie z pierwotnym terminem, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy; 7) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie liczby opracowywanych raportów/standardów/rekomendacji/zeszytów oraz prezentacji, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian lub zmiany wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia umowy lub zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i w konsekwencji w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane dla potrzeb projektu Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.