To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-20
Warszawa: ZP-39/FRSE/2010
Numer ogłoszenia: 225771 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184790 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 46 31 000, faks 22 46 31 025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja korzystająca ze środków publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-39/FRSE/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 18.93.00.00 - Worki i torby 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.50.00 - Notatniki 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.61.00 - Kalendarze do planowania spotkań 18.93.60.00 - Torby włókiennicze 30.23.46.00 - Pamięć flash .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków programów: Uczenie się przez całe życie, Europass, Eurydice, Salto, Eurodesk, Młodzież w działaniu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zapol Dmochowski Sobczyk Spółka Jawna, ul.Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152479,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134465,00
Oferta z najniższą ceną: 134465,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157291,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Stępniewski PROMS, ul. Karabeli 4 lok. 20, 01-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135368,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152318,00
Oferta z najniższą ceną: 152318,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152318,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- USŁUGA WYKONANIA I DOSTARCZENIA GADŻETÓW EDUKACYJNYCH WRAZ Z OZNAKOWANIEM
- U/21/2025 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Nauki i Obsługi Projektów Uniwersytetu Opolskiego
- " Dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby WF z AWF".
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.