eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresuWczesne wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-23

Białystok: Wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu: Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych.
Numer ogłoszenia: 225789 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku , ul. Złota 4, 15-016 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 7329867, 7328087, faks 0-85 7329865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cen.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu: Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu: Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz swoich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, na który składa ofertę, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego w danej tematyce

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje doświadczenie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego w danej tematyce

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cenb.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Edukacji Nauczycieli ul. Złota 4, 15-016 Białystok pokój nr 109 w godz. 9-14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Edukacji Nauczycieli ul. Złota 4, 15-016 Białystok pokój nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PEDAGOGIKA SPECJALNA /2.1.1/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prawa osób niepełnosprawnych, podstawowe dokumenty. 2. Karta i deklaracja praw osób z autyzmem i inne ważne dokumenty liczba godzin - 6, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PEDAGOGIKA SPECJALNA /2.1.2/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.System kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Doświadczenia krajowe i zagraniczne 2. Społeczne i edukacyjne wymiary oraz kryteria akceptacji, integracji i autonomii osób niepełnosprawnych 3. Strategie uczenia stosowane w pedagogice specjalnej i ocena ich efektywności. liczba godzin - 12, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PEDAGOGIKA SPECJALNA /2.1.3/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Główne nurty rewalidacji w poszczególnych działach pedagogiki specjalnej. 2.Wczesne wspomaganie rozwoju małych dzieci niepełnosprawnych lub zagrożonych niepełnosprawnością i wspomaganie ich rodzin. 3.Przegląd metod stosowanych w pedagogice specjalnej. liczba godzin - 12, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ELEMENTY PSYCHOLOGII KLINICZNEJ MAŁEGO DZIECKA /2.2.1/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Koncepcja rozwoju psychicznego człowieka 2.Norma a patologia; przedmiot i zadania psychologii klinicznej małego dziecka 3.Rozwój małego dziecka -koncepcja więzi emocjonalnych wg. Bowlby -koncepcja reprezentacji relacji matka- dziecko i reprezentacja siebie 4.Wczesne zaburzenia rozwojowe 5.Problemy rozpoznawania zaburzeń i diagnoza rozwojowa liczba godzin - 30, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WCZESNY AUTYZM DZIECIĘCY - DIAGNOZA I TERAPIA/2.3.1/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wczesny autyzm dziecięcy (symptologia, etiologia i epidemiologia) 2.Problemy biomedyczne, neurologiczne i sensoryczne występujące u osób autystycznych (diagnoza i strategie pomocy) 3.Diagnoza w autyzmie dziecięcym 4.Inteligencja osób autystycznych 5.Funkcjonowanie społeczno- emocjonalne osób autystycznych 6.Ekspresja słowna i trudności w porozumiewaniu się z osobami autystycznymi 7.Omówienie wybranych typologii osób autystycznych ( typologia Wing, Christie, Eawes i Nikolskiej), użyteczność różnych typologii w planowaniu działań terapeutycznych i edukacyjnych 8.Wybrane metody i formy terapii osób autystycznych -Terapia behawioralna -Niedyrektywne metody terapii liczba godzin - 100, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI AUTYSTYCZNYCH /2.4.1/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kompetencje nauczyciela realizującego zajęcia wczesnego wspomagania. 2.Funkcjonalna ocena rozwoju małego dziecka autystycznego z zastosowaniem wywiadu z rodzicami 3.Metody terapii, strategie oddziaływań i programy edukacyjne, które okazały się skuteczne w pracy z małymi dziećmi. 4.Strukturalizacja najbliższego otoczenia dziecka i zachodzących w nim zaburzeń 5.Struktura zadaniowa i dobór treści zadaniowych do indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju. 6.Zasady konstruowania planów z grupą. liczba godzin - 30, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: NAUCZANIE I WYCHOWANIE DZIECI AUTYSTYCZNYCH /2.5.1/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.System kształcenia uczniów (standardy dotyczące placówek oświatowych oraz form i metod edukacji) 2.Ocena gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole oraz wybór właściwej placówki. 3.Nauczanie indywidualne oraz funkcjonowanie uczniów autystycznych w szkołach masowych i integracyjnych. Rola nauczyciela wspomagającego. 4.Specyficzne aspekty procesu dydaktycznego i strategie nauczania oraz wychowywania stosowane na różnych etapach kształcenia. 5.Konstruowanie programów edukacji uczniów autystycznych w szkole podstawowej, gimnazjum i w liceum. 6.Ogólne zasady planowania pracy w szkole 7.Planowanie bieżącej pracy (konstrukcja planów pracy z grupą w określonym przedziale czasowym, planowanie pracy dziennej, konstruowanie konspektów i scenariuszy zajęć lekcyjnych oraz zapis w dzienniku, monitorowanie rozwoju uczniów i ocenianie poziomu ich funkcjonowania, planowanie współpracy z rodziną). 8.Przygotowanie do nauki szkolnej 9.Techniki ułatwiające uczniom autystycznym koncentrację na zadaniu i kontrolowanie emocji i nastroju 10.Przysposobienia do pracy uczniów autystycznych w aspekcie ich możliwości psychofizycznych. 11.Autyzm a dojrzewanie 12.Jakość życia dorosłych osób autystycznych. liczba godzin - 90, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: STYMULACJA I INTEGRACJA SENSORYCZNO- MOTORYCZNA /2.6.1/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Percepcja dzieci autystycznych. Wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na uczenie się i zachowanie. 2.Teoria integracji sensorycznej Jean Ayres - podstawowe pojęcia. 3.Funkcjonowanie zmysłów i integracja sensoryczna we wczesnym dzieciństwie 4.Sensoryzm i deficyty integracji sensorycznej (diagnoza, strategie postępowania i terapii) 5.Konstruowanie programu podstawowego (dobór ćwiczeń stymulujących poszczególne zmysły i normalizujących funkcjonowanie kanałów sensorycznych, integracja sensoryczno- motoryczna). 6.Warunki realizacji programu i prowadzenia dokumentacji. 7.Okresowa analiza dokumentów pod kątem oceny zmian w funkcjonowaniu dziecka. 8.Ocena efektów terapii liczba godzin - 10, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: METODY KOMUNIKACJI ALTERNATYWNEJ /2.7.1/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Komunikacja wspomagająca i alternatywna (terminologia, rodzaje znaków i symboli, dobór systemów znaków) 2.Wielospecjalistyczne badania i diagnoza potencjalnych uczestników komunikacji alternatywnej 3.Nauczanie w sytuacjach naturalnych i w placówce (miejsce prowadzenia i czas trwania zajęć, kreowanie sytuacji uczenia, generalizacja). 4.Strategie nauczania i dobór pierwszych znaków 5.Konstruowanie wypowiedzi złożonych z kilku znaków i dalszy rozwój słownictwa. 6.Umiejętności prowadzenia rozmowy 7.Albumy aktywności 8.Pomoce dydaktyczne liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: STYMULACJA ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO MAŁEGO DZIECKA /2.8.1/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rozwój mózgu i umysłu w pierwszych pięciu latach życia. 2.Rozwój zdolności zapamiętywania i uczenia się we wczesnym dzieciństwie 3.Zasady, metody i techniki stymulowania rozwoju psychoruchowego. 4.Diagnoza możliwości rozwojowych dzieci autystycznych oraz zasady, metody i techniki pracy edukacyjno- terapeutycznej 5.Etapy pracy terapeutyczno - edukacyjnej z dziećmi autystycznymi (nawiązanie kontaktu, pobudzanie zmysłów, integracja zmysłowo- ruchowa, poznanie i rozumienie swojego ciała, wypracowanie gotowości do uczenia, edukacja elementarna. liczba godzin -20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KOMPETENCJE INSTYTUCJONALNE W PRACY NAUCZYCIELA TERAPEUTY, PRAWO OŚWIATOWE /2.9.1/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Struktura systemu edukacji 2.Struktura systemu pomocy społecznej 3.Analiza porównawcza polskich systemów z rozwiązaniami przyjętymi w wybranych krajach Unii Europejskiej 4.Wybrane zagadnienia prawne - Prawo oświatowe, obowiązujące ustawy i akty wykonawcze - Rozwiązania prawne oraz regulacje dotyczące funkcjonowania placówek kształcenia specjalnego i ośrodków terapeutycznych - Udział organizacji pozarządowych liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.