To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Kraków: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej 3/2011
Numer ogłoszenia: 225797 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166069 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej 3/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych .Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Dostawa mebli biurowych .Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ; Dostawa mebli biurowych .Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Dostawa mebli biurowych . Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ; Dostawa mebli biurowych .Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Dostawa szaf, regału i biurek. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ; Dostawa biurek i foteli. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa biurek i foteli. . Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla L-17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe BIUROTECH - 2 mgr inż.Andrzej HACHUŁA, ul. Racławicka 1, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6245,00
Oferta z najniższą ceną: 4940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9730,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli dla L-18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJK MEBLE Sp. zo.o., ul.Bp.H.Bednorza 2a / 6, Katowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3269,34
Oferta z najniższą ceną: 2908,95 / Oferta z najwyższą ceną: 5170,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla L-0
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MAREK GUZIK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALTALENA"
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo-Usługowe s.c ALTALENA, ul. Bagrowa 9, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10824,00
Oferta z najniższą ceną: 10295,10 / Oferta z najwyższą ceną: 16750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.