Ogłoszenie z dnia 2017-02-09
Ogłoszenie nr 22579 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
Warszawa: Świadczenie usług portierskich na rzecz Instytutu Biotechnologii i Antybiotyków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355333
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biotechnologii i Antybiotyków, krajowy numer identyfikacyjny
120887200000, ul.
ul. Starościńska
5,
02516
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 37 86 340, faks
22 37 86 334, e-mail
jasinskij@iba.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.iba.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług portierskich na rzecz Instytutu Biotechnologii i Antybiotyków
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):573/16/112/I
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na: 1. Prowadzeniu kontroli ruchu osobowego - wpisy do księgi ewidencji wyjść, prowadzenie książki ewidencji kluczy dla pracowników Instytutu , wpisy do księgi wejść i wyjść dla gości wraz z wydawaniem identyfikatorów oraz prowadzenie książki dyżurów portierów. 2. Kontroli ruchu samochodowego wjeżdżającego na teren podwórza IBA i wyjeżdżającego z terenu IBA (otwieranie i zamykanie bramy samochodom uprawnionych pracowników IBA, samochodom dostawczym, ustalanie z kierownikiem Działu Technicznego możliwości wjazdu na teren Instytutu innych pojazdów itp.). 3. Łączeniu rozmów telefonicznych przychodzących z zewnątrz z odpowiednimi pracownikami i komórkami organizacyjnymi Instytutu. 4. Przyjmowaniu poczty i innych przesyłek kurierskich niewymagających potwierdzenia ich dostarczenia w godzinach pracy i po godzinach pracy IBA (za potwierdzeniem przyjęcia), a następnie poinformowanie bądź przekazanie ich do adresatów, 5. Kontroli pracy urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych zainstalowanych w pomieszczeniu portierni. 6. Niezwłocznym zgłaszaniu do Działu Technicznego, o wszelkich usterkach w działaniu urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych. 7. Prowadzeniu stałego monitoringu głównego wejścia do IBA z podglądem tv przemysłowej miejsc newralgicznych Instytutu w celu zabezpieczenia przed wejściem osób niepowołanych. 8. Dokonywaniu stałego obchodu pomieszczeń Instytutu (co 2 godziny od 2000 - 600) pod kątem ujawniania wszelkich zagrożeń w tym zalania, pożaru, włamania, itp. 9. W przypadku wystąpienia zagrożenia (stosownie do rodzaju) konieczne jest powiadomienie odpowiednich jednostek ratowniczych (straży pożarnej, policji, straży miejskiej itp.) oraz kierownika Działu Technicznego i osób podanych w schemacie powiadamiania zgodnie z instrukcją postępowania w razie awarii. 10. Przyjmowaniu i rejestrowaniu na odpowiednich formularzach zgłaszanych od osób postronnych informacji dotyczących reklamacji leków produkcji IBA oraz działań niepożądanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
98341120-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.