To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Warszawa: Dostawa wyposażenia meblowego dla UDT
Numer ogłoszenia: 225807 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153443 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia meblowego dla UDT.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienia mebli biurowych, mebli wnękowych oraz mebli nietypowych w siedzibach Urzędu Dozoru Technicznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: demontaż, wyniesienie, wywiezienie i utylizację starego wyposażenia meblowego przeznaczonego do likwidacji (wg. uznania upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego) z pomieszczeń, w których będą montowane nowe meble w siedzibach UDT wymienionych w załączniku nr 10 do SIWZ będącym załącznikiem nr 4 do wzoru umowy. 3. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania. Dostawa powinna być awizowana właściwej jednostce UDT faksem lub telefonicznie na minimum 5 dni roboczych przed datą dostawy. 4. Dokładne wymiary, kolory i kształty mebli, wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ Wykonawca powinien uwzględnić (na miejscu) w siedzibach jednostek UDT, dokonując wizji lokalnej i pomiarów z natury, po podpisaniu umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej w siedzibach UDT przed terminem składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6. Wykonawca zobowiązuje się, że dostarczony przedmiot zamówienia spełnia aktualne wymagania określone w Polskich Normach oraz posiadają atesty lub certyfikaty zgodności z PN i CE. 7. Przywołane w załączniku nr 9 do SIWZ będący załącznikiem nr 3 do wzoru umowy - modele mebli oraz producenci są doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia, możliwe jest zaoferowanie przedmiotów równoważnych. 8. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem zachowania parametrów określonych w Specyfikacji mebli i rozdzielniku adresowo-ilościowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach i jakości. 9. Jeżeli w załączniku nr 9 do SIWZ tj. Specyfikacji mebli i rozdzielnika adresowo-ilościowego, wpisano konkretny asortyment lub słowo równoważne lub inne słowo o takim znaczeniu, Wykonawca ma obowiązek podać w formularzu cenowym (w kolumnie asortyment) konkretną nazwę tego asortymentu oraz symbol oferowanego produktu. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku braku wpisania nazwy asortymentu Zamawiający uzna, że zaoferowano asortyment określony w ww. załączniku. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu całkowitej gwarancji jakości mebli będących przedmiotem umowy na okres 24 miesięcy, a na systemy jezdne drzwi przesuwnych w szafach wnękowych 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, przy czym udzielona gwarancja, nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja producenta. 11. Miejsce wykonania zamówienia: jednostki Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie podanymi adresami wyszczególnionymi w załączniku nr 10 będącym jednoznacznie załącznikiem nr 4 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Szczegółowe terminy dostaw oraz miejsca dostaw Wykonawca każdorazowo uzgadnia z upoważnionym przedstawicielem UDT, zgodnie z umową. 13. Dostawy będą wykonywane w godzinach pracy Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa, ul. Bydgoska 1, 89-120 Potulice, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270012,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192397,83
Oferta z najniższą ceną: 192397,83 / Oferta z najwyższą ceną: 361592,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Część I - Dostawa krzeseł biurowych i foteli gabinetowych Część II - Dostawa mebli o konstrukcji drewnianej Część III - Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem regałów i tapczanów do DS. Laura
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.