To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 225826 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 153800 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. 2. Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe, zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.5. stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 086-190/2008. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na 5 (pięć) części: 1) część 1 zamówienia - obejmuje dostawę bębnów, głowic, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych - załącznik numer 1.1. do SIWZ; 2) część 2 zamówienia - obejmuje dostawę tonerów do drukarek laserowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ; 3) część 3 zamówienia - obejmuje dostawę taśm do drukarek igłowych - załącznik numer 1.3. do SIWZ; 4) część 4 zamówienia - obejmuje dostawę tuszów do drukarek atramentowych - załącznik numer 1.4. do SIWZ; 5) część 5 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, np.: dostawę napędów, baterii do płyty głównej, różnego rodzaju kabli, kart sieciowych, klawiatur, myszy optycznych i laserowych, chusteczek do monitorów, pianki do czyszczenia plastiku, płyt CD-R i CD-RW, DVD+/-R i DVD+/-RW, podkładek pod mysz, powietrza sprężonego, przełączników KVM z kompletem kabli, przełączników drukarkowych LPT, stacji dyskietek, uchwytów na dokumenty, USB DATA, zasilaczy, zestawy pisaków do opisywania płyt CD/DVD wodoodpornych i niezmywalnych, których rodzaj, nazwy, typy urządzeń i wymagane ilości asortymentu określono szczegółowo w załączniku numer 1.5. do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.11.10 - 28.21.11.10 28.41.92.00 - 28.41.92.00 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.21.71.00 - 30.21.71.00 30.21.71.10 - 30.21.71.10 30.21.72.00 - 30.21.72.00 30.21.73.20 - 30.21.73.20 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.31.31 - Napędy dyskietek 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.23.32.11 - 30.23.32.11 32.58.11.10 - Kabel do transmisji danych z wielokrotnymi przewodnikami 32.58.20.00 - Nośniki danych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 145556.15 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę bębnów, głowic, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych - załącznik numer 1.1. do SIWZ
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. MULTIKOM Adam Papierski Biuro Handlowe, Ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 30969,41
- Oferta z najniższą ceną: 30969,41 oferta z najwyższą ceną: 41838,27
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę tonerów do drukarek laserowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WOLFF TRADING Spółka z o.o., ul. Trakt Lubelski 187, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51806,08
- Oferta z najniższą ceną: 51806,08 oferta z najwyższą ceną: 132262,64
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę taśm do drukarek igłowych - załącznik numer 1.3. do SIWZ
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. MULTIKOM Adam Papierski Biuro Handlowe, Ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1612,38
- Oferta z najniższą ceną: 1612,38 oferta z najwyższą ceną: 12429,36
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę tuszów do drukarek atramentowych - załącznik numer 1.4. do SIWZ
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski Artykuły Biurowe, Ul. Lotnicza 15D/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4986,66
- Oferta z najniższą ceną: 4986,66 oferta z najwyższą ceną: 7964,16
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, np.: dostawę napędów, baterii do płyty głównej, różnego rodzaju kabli, kart sieciowych, klawiatur, myszy optycznych i laserowych, chusteczek do monitorów, pianki do czyszczenia plastiku, płyt CD-R i CD-RW, DVD+/-R i DVD+/-RW, podkładek pod mysz, powietrza sprężonego, przełączników KVM z kompletem kabli, przełączników drukarkowych LPT, stacji dyskietek, uchwytów na dokumenty, USB DATA, zasilaczy, zestawy pisaków do opisy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
- MET M. Raczyński, A. Latacz Spółka jawna, ul. Krakowska 50-52, 50-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 23880,91
- Oferta z najniższą ceną: 23880,91 oferta z najwyższą ceną: 23880,91
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.