Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Opole: P/35/2007 Badania i konsultacje medyczne w 2008 R.
Numer ogłoszenia: 225833 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/35/2007 Badania i konsultacje medyczne w 2008 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie badań, konsultacji medycznych oraz usługi sterylizacji na potrzeby Zespołu w okresie od dnia 01.01.2008 r. do dnia 31.12.2008 roku podzielonych na 23 pakiety, w tym: Pakiet 1 na wykonanie usługi sterylizacji Pakiety od 2 do 5 na wykonanie badań medycznych Pakiety od 6 do 23 na wykonanie konsultacji medycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na pakiety i z wyszczególnieniem w nich nazw poszczególnych badań, konsultacji i sterylizacji zawiera załącznik nr 1 a do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach określonych w załączniku Nr 1a, a nawet mogą zostać niezrealizowane. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 85.12.10.00-3 85.12.12.00-5 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Wymagany termin płatności - do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 4. Termin realizacji zamówienia - 01.01.2008 - 31.12.2008 r. 5. Termin realizacji zamówień cząstkowych 5.1. Pakiet 1 na wykonanie usługi sterylizacji - do max. 2 dni od przekazania materiału do sterylizacji 5.2. Pakiety od 3 do 23 na wykonanie badań medycznych i konsultacji medycznych specjalistycznych 5.2.1. Wymagany czas przystąpienia do wykonania badania i/lub konsultacji licząc od dotarcia pacjenta do miejsca wykonywania badania i - lub konsultacji wynosi: - badania i - lub konsultacje CITO - wymagany natychmiastowy - badania i - lub konsultacje planowe - zgodnie z uzgodnionym terminem (data i godzina) nie przekraczającym dwóch dni. Świadczenia, o których mowa będą wykonywane w siedzibie wykonawcy. 5.2.2. W przypadku konsultacji gdy dotarcie pacjenta do miejsca wykonywania konsultacji jest niemożliwe z określonych przyczyn konsultacja następuje w siedzibie zamawiającego. Wymagany czas przystąpienia do wykonania konsultacji specjalistycznych licząc od momentu zgłoszenia potrzeby wykonania konsultacji wynosi: - konsultacje CITO - wymagany natychmiastowy (nie dłuższy niż 60 min) - konsultacje planowe - zgodnie z uzgodnionym terminem (data i godzina) nie przekraczającym dwóch dni. 5.3. Badania z pakietu 2 będą wykonywane będą: - wynik wstępnego badania w dniu przeprowadzenia sekcji do max. 3 dni, wynik ostateczny do 14 dni. 6. Transport: 6.1. Transport pacjenta na terenie miasta Opola zabezpiecza Zamawiający. 6.2. Wykonawca spoza terenu miasta Opola zabezpiecza transport pacjenta - materiału do badań na swój koszt - lub zabezpiecza go Zamawiający na koszt Wykonawcy. W przypadku transportu Zamawiającego do porównania cen ofertowych wykonawców spoza Opola doliczone zostaną koszty transportu pacjenta - badania do siedziby Wykonawcy oraz transportu powrotnego do Zamawiającego. W tym celu do ceny ofertowej Wykonawcy w poszczególnych pakietach zostanie doliczony iloczyn ilości wszystkich badań w pakiecie, aktualnej ceny jednostkowej karetki przewozowej (1,80 zł/km) i podwójnej odległości w km Wykonawcy od Zamawiającego wg. najkrótszej trasy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.10.00 - Usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.10.00 - Usługi medyczne Oryginalny kod CPV: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 23.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowania czyli.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Wykonawców posiadających uprawnienia do wykonywania działalności medycznej lub/i diagnostycznej, posiadający w zakresie prowadzonej działalności zakres określony przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawców dysponujących osobami wykonującymi zawody medyczne lub inne osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w określonym zakresie lub określonej dziedzinie medycyny oraz dysponuje sprzętem odpowiednim do wykonywania badań medycznych, konsultacji specjalistycznych i przeprowadzenie sterylizacji zgodnych z zakresem podanym w załączniku nr 1 a do siwz. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawców posiadających polisę ubezpieczeniową na kwotę minimum 100.000 zł w zakresie prowadzonej działalności. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dotyczącej przedmiotu zamówienia; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, muszą być poświadczone przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, do Sekretariatu (czynny od 7:25 do 15:00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: szczagółowy zakres zawiera załącznik nr 1 a, skrót Pakiet 1 na wykonanie usługi sterylizacji Pakiety od 2 do 5 na wykonanie badań medycznych (badania patomorfologiczne, badania TK głowy, UKG, TEE,) Pakiety od 6 do 23 na wykonanie konsultacji medycznych (w zakresie chirurgii dziecięcej chirurgii naczyniowej, chirurgii ogólnej, chirurgii szczękowo-twarzowej, chirurgii urazowo-ortopedycznej, chorób wewnętrznych, chorób zakaźnych, endokrynologii, ginekologii, kardiologii, laryngologii, nefrologii, neurochirurgii, okulistyki, onkologii, pulmonologii, reumatologii, urologii)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: badania UKG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: badania TK głowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję" - KPP Racibórz
- "Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję" - KMP Rybnik
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej lekarza do Klinicznego oddziału chorób wewnętrznych i endokrynologii w Szpitalu Wolskim Sp.zo.o.
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- "Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej koordynatora mieszkania treningowego dla osób z zaburzeniami psychicznymi do Wolskiego Centrum Zdrowia Psychicznego.
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.