eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochniaremont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Bochni wraz z jego ociepleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22585

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bochnia: remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Bochni wraz z jego ociepleniem Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu w Bochni, do kontaktów: Bartosz Tomczyk Tadeusz Pietras, ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153700, fax 014 6153708, e-mail: zamowienia@bochnia.starostwo.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bochnia.starostwo.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Bochni wraz z jego ociepleniem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zespół Szkół Ogólnokształcących I LO pl. ks. A. Czaplińskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Bochni wraz z jego ociepleniem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Bochni wraz z jego ociepleniem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla pierwszej części przedmiotu zamówienia wynosi: 6.000,00 zł Kwota wadium dla drugiej części przedmiotu zamówienia wynosi: 5.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy, Wykonawcy przedstawią stosowne dokumenty ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ) potwierdzając fakt, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności, 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i przedstawionych dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć pisemnie oświadczenie, że: 1)spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2)nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust.1 i ust.2w/w ustawy, 3)zapoznał się z warunkami zawartymi w niniejszej siwz wraz z za-łącznikami i przyjmuje ją bez zastrzeżeń. Wykonawca musi przedłożyć dowód wniesienia kwoty wadium dla części lub dla całości zamówienia - kopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującą przedmiotowe zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)stwierdzające, że dysponuje osobą, która będzie wykonywała zamówienie, posiadającą aktualnie wymagane uprawnienia budowlane (zgodnie z Prawem Budowlanym) oraz członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego (Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa), tj. kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne badania lekarskie zaświadczające o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku i odpowiednie przeszkolenie w zakresie bhp (aktualne szkolenie bhp wstępne lub okresowe), 4)gwarantujące zatrudnienie osób posiadających: - aktualne badania lekarskie zaświadczające o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku, - odpowiednie przeszkolenie w zakresie bhp (aktualne szkolenie bhp wstępne lub okresowe), - wymagane jest wykazanie dysponowanie minimum 5-cioma osobami. 5)potwierdzające należyte wykonanie jednej roboty odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości przekraczającej 300 000 PLN brutto, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za okres prowadzenia działalności, 6)informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie niższą niż przedstawiony w ofercie koszt zrealizowania przedmiotu zamówienia), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000 PLN. W przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/podmiotowe/Zamowienia. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Starostwa Powiatowego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.05.2007, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31 - pokój nr 103.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Prace rozbiórkowe i wykończeniowe w sali gimnastycznej oraz w pomieszczeniach zaplecza socjalnego. 1) Krótki opis: Pierwsza część obejmuje prace rozbiórkowe i wykończeniowe w sali gimnastycznej oraz w pomieszczeniach zaplecza socjalnego: - demontaż drabinek do ćwiczeń, rozebranie posadzki z parkietu, podłogi ślepej - drewnianej i legarów z krawędziaków drewnianych, usunięcie rozebranej podłogi z budynku, rozebranie izolacji podpodłogowej i reparacja podłoża oraz wyrównanie wylewki. - ułożenie nowej izolacji podpodłogowej, ułożenie krzyżowo ślepej podłogi na legarach, ułożenie warstwy wygłuszającej, ułożenie parkietu z deszczułek dębowych na gwoździe, trzykrotne lakierowanie powierzchni parkietu, trasowanie i malowanie linii i znaków boiskowych, - montaż dębowych osłon na grzejniki, wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe, montaż zdemontowanych drabinek do ćwiczeń, szpachlowanie i malowanie emulsyjne płytek korytkowych, szpachlowanie i malowanie emulsyjne ścian, szpachlowanie i malowanie olejne ścian, odtłuszczanie i malowanie konstrukcji kratowej dachu, montaż siatki ochronnej na suficie i na ścianach, montaż kotary grodzącej z tkaniny i siatki, - ustawianie rusztowania ramowego, warszawskiego, - malowanie olejne stolarki drzwiowej, malowanie olejne elementów metalowych, uzupełnienie tynku resimarm, rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i kamieni, - gruntowanie podłoży, wykucie z muru elementów stalowych, osadzenie futryn i skrzydeł drzwiowych, układanie posadzki z płytek kamionkowych typu \Gres\, układanie posadzki drewnianej z deszczułek, lakierowanie posadzki drewnianej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Prace rozbiórkowe i wykończeniowe w sali gimnastycznej oraz w pomieszczeniach zaplecza socjalnego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Roboty dachowe i elewacyjne. 1) Krótki opis: Druga część obejmuje roboty dachowe i elewacyjne: - rozebranie pokrycia dachu z blachy falistej, rozebranie ołacenia dachu, rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych i wykonanie lekkiej obudowy dachu z płyt warstwowych \Atlantis\ wraz z wszystkimi obróbkami, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, tynku akrylowego i tynku resimarm na cokole budynku, - ustawianie rusztowania ramowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Roboty dachowe i elewacyjne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.