eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja budynku-klatek schodowych z systemem oddymiania i robotami towarzyszacymi-ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Gliwice: Modernizacja budynku-klatek schodowych z systemem oddymiania i robotami towarzyszacymi-ETAP I
Numer ogłoszenia: 225892 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180492 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Witolda Budryka, ul. ks. Marcina Strzody 4, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2314369, faks 032 2314369.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku-klatek schodowych z systemem oddymiania i robotami towarzyszacymi-ETAP I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem pierwszego etapu dostosowania budynku szkoły do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych - pion drugiej klatki schodowej (głównej klatki schodowej) strona prawa budynku patrząc od wejścia od ulicy Strzody. Zakres podstawowych prac: a) wydzielenie przeciw pożarowe klatki schodowej Klatka schodowa wydzielona zostanie przy użyciu ścianek szklanych o odporności ogniowej REI 60 z drzwiami o szerokości 120 cm i odporności ogniowej EI 30. Drzwi wyposażone w samozamykacz. b) Oddymianie klatki schodowej Zaprojektowano klapę oddymiającą zlokalizowaną w stropodachu nad klatką schodową. Powierzchnia głównej klatki schodowej wynosi 55,18 m2. Wymagana minimalna powierzchnia czynna oddymiania wynosi 2,76 m2. Zaproponowano klapę o wymiarze 160x250 cm i powierzchni oddymiania wynoszącej 2,92 m2. Klapy otwierane automatycznie (elektryczny system alarmowania) w przypadku pożaru i ręcznie w celu przewietrzenia budynku. c) Napowietrzanie klatek schodowych W głównej klatce schodowej wymagana powierzchnia otworów napowietrzających wynosi 5,20 m2. Powierzchnia napowietrzania zapewniana przez drzwi (na podwórze i na ulice) wynosi 3,86 m2. Zaprojektowano okno o wymiarach 170x110 i powierzchni napowietrzania 1,68 m2 co razem z drzwiami wynosi 5,54 m2 Okna i drzwi napowietrzające (z klatki schodowej do wiatrołapu) otwierane automatycznie w przypadku pożaru oraz ręcznie przy codziennym użytkowaniu. d) montaż drzwi przeciw pożarowych W miejscach wskazanych w części rysunkowej należy zamontować drzwi przeciw pożarowe e) prace towarzyszące niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia Wszelkie prace wymienione i nie wymienione aby zamówienie było kompletne i gotowe do użytkowania. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp. - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych - uzyska, w imieniu zamawiajacego pozwolenie na użytkowanie, jesli jest wymagane. - wykona prace wykończeniowe związane z realizacja zamówienia, np.: uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe - wykonana przeróbki wszelkich instalacji kolidujacych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia - opracuje instrukcje obsługi instalacji oddymiania, - przeszkoli personel w zakresie obsługi instalacji oddymiania, - wykona tzw. przegląd zerowy instalacji oddymiania - wykona aktualizację posiadanej przez Zamawiającego instrukcji przeciw pożarowej/ewakuacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 7.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 7.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - przedmiary robót - załącznik nr 7.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - pozwolenia na budowę - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówien publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczaja, ze obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierajacych rozwiazania równoważne. Wykonawca, który powołuje sie na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzglednić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkowa odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne sa bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowo - Handlowa Firma Prywatna PWP Wojciech Pytlak, ul. Ogrodników 61, 42-520 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 331926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 225403,08

  • Oferta z najniższą ceną: 225403,08 / Oferta z najwyższą ceną: 402707,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.