To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Wrzosowa: ODBIÓR NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW CZĘSTOCHOWSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 225905 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199365 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW CZĘSTOCHOWSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Odbiór nieczystości płynnych z Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. tj : - zawartość zbiorników fekalnych, - odciek składowiskowy. Zakres zamówienia: a) Maksymalna ilość nieczystości płynnych do odbioru w ramach zamówienia podstawowego w 2009r/2010r. - 45 500 Mg. b) Rozliczenie następuje w oparciu o wskazanie wagi Zamawiającego c) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami poboru ścieków i ich składem chemicznym. d) Wykonawca musi posiadać środki techniczne do odbioru 150 Mg ścieku/dobę. e) Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie dokument z PWiK Częstochowa, potwierdzający dokonanie zrzutu w punkcie zlewnym przy ul. Wały Dwernickiego, w ilości wynikającej z faktury. W/w dokument będzie każdorazowo dołączany do wystawianych faktur. f) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w ilości dobowej zleconej przez Zamawiającego w formie odrębnego, pisemnego zlecenia, przy czym Wykonawca realizując zlecenie zobowiązany jest do odbioru 25 Mg odcieku przed godziną 8.00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.46.00.00 - Usługi opróżniania basenów septycznych lub zbiorników septycznych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 586950 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. INTER - PLAST Tomasz Nowak, ul. Wspólna 11, 42-260 Kamienica Polska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 586950.00
- Oferta z najniższą ceną: 586950.00 oferta z najwyższą ceną: 723450.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.