Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Krościenko nad Dunajcem: Dostosowanie - Projektu planu ochrony Pienińskiego Parku Narodowego na lata 2001-2020 - do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie sporządzania projektu planu ochrony dla parku narodowego
Numer ogłoszenia: 225929 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pieniński Park Narodowy , ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 2625601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieninypn.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie - Projektu planu ochrony Pienińskiego Parku Narodowego na lata 2001-2020 - do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie sporządzania projektu planu ochrony dla parku narodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostosowanie - Projektu planu ochrony Pienińskiego Parku Narodowego na lata 2001-2020 - do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie sporządzania projektu planu ochrony dla parku narodowego, w zakresie określonym w punkcie 2 SIWZ oraz w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamówienie realizuje PPN. Zasadniczym celem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę uzgodnionego i zaopiniowanego przez właściwe organy i instytucje projektu rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie projektu planu ochrony Pienińskiego Parku Narodowego na lata 2010-2029 wraz z tymi opiniami i uzgodnieniami. Opis części zamówienia: a) dostosowanie opracowanego w latach 1997-2001 Projektu planu ochrony dla obszaru Pienińskiego Parku Narodowego na lata 2001-2020 do wymagań rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 roku (Dz. U. Nr 94, poz. 794) określającego tryb sporządzania projektu planu ochrony, zakres prac na potrzeby sporządzenia projektu, tryb dokonywania zmian w planie, zakres i sposoby ochrony zasobów, tworów i składników przyrody w tym przede wszystkim wykonanie nowego operatu ochrony ekosystemów leśnych w części dotyczącej gruntów w zarządzie Pienińskiego Parku Narodowego o pow. około 1075 ha, b) opracowanie projektu rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie planu ochrony dla PPN na 20 lat, c) opracowanie systemu informacji przestrzennej GIS dla Pienińskiego Parku Narodowego d) przeprowadzenie konsultacji społecznych, uzyskanie opinii i uzgodnień od instytucji i organów określonych w ustawie o ochronie przyrody, dotyczących opracowanego przez Wykonawcę projektu rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie planu ochrony dla PPN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.20.00 - Planowanie środowiska naturalnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy o zamówieniach publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach oświadczeniach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - w zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2 SIWZ wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie zamówienia, posiadanie niezbędnego potencjału technicznego a także dysponowanie osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia. Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1 SIWZ - w zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.2 SIWZ. - w zakresie warunków wskazanych w punkcie 5.1.1 i 5.1.4 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien: a) złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). b) dołączyć wykaz prac podobnych do niniejszego zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat. Pod pojęciem usług o podobnym charakterze rozumie się prace o złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających (wzór wykazu prac stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ), w tym co najmniej: -1 (jedno) z wymienionych dalej opracowań planistycznych takich jak: plan ochrony dla parku krajobrazowego bądź narodowego lub plan ochrony rezerwatu przyrody lub plan ochrony Obszaru Natura 2000 lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub plan zagospodarowania przestrzennego, -1 (jeden) plan urządzania lasu, -1 (jedna) cyfrowa ortofotomapa i numeryczny model rzeźby terenu, opracowane metodami fotogrametrycznymi. Wykonawca musi wykazać się realizacją wszystkich powyższych prac, które nie muszą być zrealizowane łącznie w ramach jednego zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub zlecania prac podwykonawcom w/w warunki mogą być spełnione łącznie. c) dołączyć imienny wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia w poszczególnych branżach z wyszczególnieniem posiadanych uprawnień (wzór wykazu pracowników stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć potwierdzenia posiadanych uprawnień bądź ich odpisy. d) dołączyć wykaz podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie powierzone będzie podwykonawcom (wzór wykazu stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ), Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.3.2 SIWZ : Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.3.3 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: a) oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy (zał. Nr 3 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo), c) w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i przedstawią dokument potwierdzający ten fakt; Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; b) wymienione dokumenty mogą być złożone w formie określonej przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pieninypn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pieniński Park Narodowy, ul. Jagiellońska 107D/1, 34-450 Krościenko n/D..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Pieniński Park Narodowy, ul. Jagiellońska 107D/1, 34-450 Krościenko n/D..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i będzie udzielone pod warunkiem podpisania umowy dotacji..
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.