To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 42/PN/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 225953 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159119 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 42/PN/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. 2. Obowiązek serwisowania aparatury medycznej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 z póź. zm.). 3. Przedmiotowa usługa obejmuje: - wykonanie: kwartalnych/półrocznych/rocznych czynności konserwacyjno - przeglądowych z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych, wymiany części zużywalnych czy materiałów eksploatacyjnych ( m.in.żarówka, bateria, bezpiecznik), - nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, - wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności, - legalizację w przypadku urządzeń, które podlegają legalizacji, - kalibrację jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek,, - sprawdzenie instalacji (bezpieczeństwa mechanicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia), - ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów - w ramach ceny sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, - zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, - w miarę potrzeby w ramach przeglądów mogą być prowadzone w ramach ceny instruktaże dla użytkownika, 4. Ponadto przeglądy techniczne obejmują sprawdzenie prawidłowości działania poszczególnych podzespołów danego aparatu lub urządzenia medycznego i stwierdzenie jego sprawności, co warunkuje dopuszczeniem do dalszego użytkowania. 5. Zakres czynności i czasookres przeglądów technicznych urządzenia medycznego lub aparatu medycznego określa producent w dokumentacji techniczno ruchowej urządzenia. 6. Propozycja harmonogramu przeglądów zostanie przedstawiona przez Wykonawcę na piśmie w ciągu 4 tygodni od dnia zawarcia umowy serwisowej, po przedyskutowaniu z Zamawiającym najbardziej dogodnych terminów. Każdy termin określony w harmonogramie winien być ostatecznie potwierdzony przez obie strony najpóźniej na tydzień przed wyznaczonym terminem. 7. Termin wykonania przeglądu (rozumiany jako data) musi być każdorazowo uzgodniony z komórką organizacyjną Szpitala z uwagi na zapewnienie ciągłości jego pracy. 8. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie do 14 dni roboczych od dnia ustalonego w harmonogramie. 9. W przypadku wyłączenia aparatu/ urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/ urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać. 10. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu (koszt przesyłki) aparatury. 11. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta (instrukcje, standardy, norma) aparatury, sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. POŻ. . Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów wysyłki. 12. Wynikłe w czasie przeglądu naprawy (przekraczające zakres przeglądu technicznego) związane z koniecznością wymiany jakiejkolwiek części lub podzespołu (jeśli nie zostały ujęte w harmonogramie przeglądu) mogą być dokonane wyłącznie odrębnym zleceniem zgodnie z zapisem raportu serwisowego. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Sekcją Aparatury Medycznej z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez osoby reprezentujące Zamawiającego, Głównego Księgowego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych w ofercie. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych. 14. Wykonawca zapewnia stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emtel Waldemar Śliwa, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33751,20
Oferta z najniższą ceną: 3444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33751,20
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHNIKA I MEDYCYNA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
TECHNIKA I MEDYCYNA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Technika i Medycyna Sp. z o.o., ul. Smolenia 20, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 821,64
Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 821,64
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Pakiet 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mediland Grażyna Wykland, ul. Chrzanowskiego 64B/1, 80-278 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3444,00
Oferta z najniższą ceną: 3444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3444,00
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Pakiet 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHNIKA I MEDYCYNA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
TECHNIKA I MEDYCYNA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Technika i Medycyna Sp. z o.o., ul. Smolenia 20, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3985,20
Oferta z najniższą ceną: 3985,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3985,20
Waluta: PLN.
Część NR: 29
Nazwa: Pakiet 29
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szylling 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN.
Część NR: 30
Nazwa: Pakiet 30
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN.
Część NR: 42
Nazwa: Pakiet 42
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBIGNIEW KARTASIŃSKI PRACOWNIA ELEKTRONIKI MEDYCZNEJ
jakie przetargi wygrała firma
ZBIGNIEW KARTASIŃSKI PRACOWNIA ELEKTRONIKI MEDYCZNEJ
- Pracownia Elektroniki Medycznej Zbigniew Kartasiński, ul. Dzielnicowa 25, 04-666 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2460,00
Oferta z najniższą ceną: 2460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00
Waluta: PLN.
Część NR: 46
Nazwa: Pakiet 46
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1328,40
Oferta z najniższą ceną: 1328,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1328,40
Waluta: PLN.
Część NR: 47
Nazwa: Pakiet 47
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8610,00
Oferta z najniższą ceną: 8610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 48
Nazwa: Pakiet 48
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup zestawu do badań urodynamicznych dla Przychodni Brackiej Staszic
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Wykonanie opracowania obejmującego ocenę stanu technicznego oraz projekt wykonania remontu oraz przebudowy załadowni nad torem nr 8 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę właściwego organu nadzoru budowlanego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Wykonanie instalacji c. o i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Gliwickiej 10 w Rudzie Śląskiej
- Wykonanie instalacji c.o. i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 24 w Rudzie Śląskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej dla budowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Kalinowej w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pogwarancyjnego serwisu dla aparatów: RTG Evolution i RTG Evolution Puls dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- Wykonywanie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej [...] w Szpitalu Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.