eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegWykonanie projektów wykonawczych remontu drógKopanina, Krańcowa, Cicha, Nizinna, Kolejowa, Zaciszna, Ogrodowa, Słomki objętych Projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Priorytet II, działanie 2.1, schemat C

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Tarnobrzeg: Wykonanie projektów wykonawczych remontu dróg: Kopanina, Krańcowa, Cicha, Nizinna, Kolejowa, Zaciszna, Ogrodowa, Słomki objętych Projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Priorytet II, działanie 2.1, schemat C
Numer ogłoszenia: 225953 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201097 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów wykonawczych remontu dróg: Kopanina, Krańcowa, Cicha, Nizinna, Kolejowa, Zaciszna, Ogrodowa, Słomki objętych Projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Priorytet II, działanie 2.1, schemat C.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektów wykonawczych na remont ulic: Kopanina, Krańcowa, Cicha, Nizinna, Kolejowa, Zaciszna, Ogrodowa, Słomki objętych projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 priorytet II, działanie 2.1, schemat C 1. Przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa winna spełniać wymogi określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawnych, normach, normatywach, katalogach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. Dokumentacja musi być opracowana zgodnie z: + Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami). + Ustawą z dn. 10 kwietnia 2003 r. szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. + Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami). + Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. + Ustawą z 21 marca 1985 o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2004 nr 204 poz. 2086 z późniejszymi zmianami). + Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). + Ustawa z dnia 11 sierpnia 2001r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz.U. z 2001r. Nr 84 poz. 906 z póź. zmianami) + Ustawą Prawo zamówień publicznych z dn. 29 styczeń 2004 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) 2. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej w następującym zakresie: 1.Projekt odbudowy i remontu dróg gminnych w pasie drogowym tych ulic i niżej wymienionym zakresie: a/ ul. Kopanina 0+00 do 0 + 085 km, odbudowa konstrukcji jezdni wraz z nawierzchnią z tłucznia, odbudowa poboczy z materiału kamiennego, odbudowa przepustu, odbudowa zjazdów. b/ ul. Krańcowa 0+000 do 0+086 wykonanie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią z tłucznia, odbudowa poboczy z materiału kamiennego, odbudowa rowów i zjazdów. c/ ul. Cicha 0+000 do 0+226 wykonanie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią bitumiczną, odbudowa poboczy, oraz rowów zjazdów i przepustów. d/ ul. Nizinna 0+000 do 1+528 wykonanie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią bitumiczną na odcinku 100 mb, odbudowa konstrukcji jezdni wraz z nawierzchnią z tłucznia na odcinku 1428 mb, odtworzenie rowów i przepustów, odtworzenie zjazdów i utwardzenie poboczy. e/ ul. Kolejowa 0+000 do 1+568 wykonanie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią z tłucznia, odtworzenie rowów, zjazdów i przepustów, odbudowa poboczy z materiału kamiennego f/ ul. Zaciszna 0+000 do 0+531 wykonanie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią bitumiczną na odcinku 200 mb, odbudowa konstrukcji jezdni wraz z nawierzchnią z tłucznia na odcinku 331 mb, odtworzenie warstw konstrukcyjnych i położenie kruszywa, odbudowa rowów, zjazdów i przepustów. g/ ul. Ogrodowa 0+000 do 0+204 wykonanie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią z tłucznia, odbudowa zjazdów i utwardzenie poboczy z mat. kamiennego. h/ ul. Słomki 0+000 do 1+043 wykonanie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią z asfaltu na odcinkach niezbędnych, utwardzenie poboczy materiałem kamiennym, odbudowa zjazdów. 3. W ramach zleconej dokumentacji projektowej, należy opracować dla każdej ulicy oddzielnie następujące stadia i elementy: + projekt wykonawczy we wszystkich wymaganych branżach który powinien obejmować - remont ulicy w zakresach rzeczowych wyżej wykazanych (w ilości 6 kpl. w wersji papierowej projekt wykonawczy i 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) + opracowanie pomiarów natężenia ruchu z określeniem struktury rodzajowej i kierunkowej, (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej) + przedmiary robót dla wszystkich branż, (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) + kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż, (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) + specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) + materiały przetargowe w wersji elektronicznej w formie PDF obejmujące dokumentację projektową zbiorczą uwzględniające wszystkie ulice, w tym: projekty wykonawcze, przedmiary robót, STWiOR, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. z późn. zmianami, (w ilości 2 kpl.w wersji papierowej i elektronicznej). 4. Do Wykonawcy należy: 1. Uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację inwestycji, 2. Wykonawca zapewni sprawowanie czynności gwarancyjnych w ramach udzielonej gwarancji, jak w §6 umowy przez autorów opracowań (wszystkich branż). 3. Uzyskanie aktualnej numerycznej mapy do celów projektowych w formie elektronicznej i papierowej. 4. Uzyskanie w razie potrzeby w imieniu inwestora warunków technicznych , przebudowy i zabezpieczenia urządzeń infrastruktury technicznej, opinii, decyzji oraz innych uzgodnień wymaganych rozwiązaniami projektowymi, 5. Przygotowanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich materiałów do projektowania. 6. Dokonanie wizji w terenie i zapoznanie się z kopią mapy zasadniczej a tam gdzie istnieją wątpliwości sprawdzenie przy pomocy odkrywek sieci uzbrojenia podziemnego. 7. Wykonawca zobowiązuje do jednorazowej aktualizacji kosztorysów na wniosek zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące przekazania dokumentacji 1.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 2.Wykonana dokumentacja będzie branżowo wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia. 3.Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 20 ustawy Prawo budowlane, podpisane przez projektantów i sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i w stanie kompletnym z punku widzenia celu, któremu ma służyć. 4.Wykonawca dołączy do projektu wykonawczego komplet kopii wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wszelkie kopie dokumentów zamieszczonych w dokumentacji projektowej będą poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. + Wykonawca w opracowaniu projektowym zastosuje nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień z uwzględnieniem rozporządzenia Komisji WE nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. + Wykonawca w terminie wskazanym przez organ wydający zezwolenie formalno - prawne na realizację inwestycji wniesie ewentualne poprawki, uzupełnienia czy wyjaśnienia wskazane w postanowieniu organu. 5. W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. Projektant zobowiązuję się do opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami art. 29 , art. 30 i art. 31 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm..) W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów (tylko w przypadku określonym w ustawie) , wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, dopuści rozwiązania równoważne. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz.U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem w ramach Projektu Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta Tarnobrzeg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Priorytet II, działanie 2.1, schemat C.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie projektów wykonawczych na remont ulic: Kopanina, Krańcowa, Cicha, Nizinna, Kolejowa, Zaciszna, Ogrodowa, Słomki objętych projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 priorytet II, działanie 2.1, schemat C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarnobrzeskie Biuro Usługowo-Inżynierskie KONTRAKT Ewa Pomana Gosztyła, Pl.Tysiąclecia 4/9, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25285,11

  • Oferta z najniższą ceną: 25285,11 / Oferta z najwyższą ceną: 139691,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.