Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
Numer ogłoszenia: 225958 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, faks 22 59 79 043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na informację i promocję w ramach PROW 2007-2013, KSOW w Województwie Mazowieckim, PO RYBY 2007-2013 oraz na promocję Województwa Mazowieckiego w ramach uczestnictwa w Dożynkach Województwa Mazowieckiego. Część I - PROW: Zestaw piśmienniczy - 100 szt.; Portfel męski - 100 szt.; Portfel damski - 70 szt.; Bezrękawnik męski - 50 szt.; Bezrękawnik damski - 50 szt.; Torba na laptopa - 100 szt.; Torba podróżna - 100szt.; Ładowarka na baterie słoneczne - 100szt.; Pokrowiec na ubrania - 150szt.; Cooler piknikowy - 75szt.; Koc z polaru poduszka 2w1 - 120 szt.; Porcelanowy zestaw do herbaty - 100 szt.; Zestaw ceramiczny do kawy - 20szt.; Ceramiczny kubek - 120 szt.; Podkładka pod mysz - 150 szt.; Drewniany zestaw do malowania i rysowania - 150szt.; Ściereczka - 500szt.; Piłka plażowa globus - 300szt.; Opaska odblaskowa - 1 000 szt.; Długopis metalowy - 1 500szt. Część II KSOW: Długopis metalowy - 2 000 szt.; Zestaw piśmienniczy - 100szt.; Notes z gumką -1 000szt.; Torba na zakupy - 1 000 szt.; Pamięć USB - 200 szt.; Poduszka podróżna - 500szt.; Linijka ze szkłem powiększającym - 500szt.; Piłka do żonglowania Zośka - 2 000 Zestaw kredek - 500szt.; Torba na rower - 100szt.; Zestaw podróżny - 50 szt.; Kubek termoaktywny - 200szt.; Ładowarka samochodowa -100szt.; Kabel ładujący ze złączem USB - 100 szt.; Nóż wielofunkcyjny - 100szt.; Maskotka miś - 500szt. Część III - RYBY: Kurtka z polaru - 100szt.; Torba bawełniana - 100szt.; Kubek termoaktywny - 100szt.; Część IV UMWM: Ołówek - 750szt.; Czapka z daszkiem - 750 szt.; Smycz - 750szt.; Torba papierowa - 1 000 szt.; Metalowy brelok z żetonem do wózków - 750szt.; Długopis metalowy - 750szt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.24.00-9, 18.92.32.00-7, 18.23.54.00-9, 18.93.71.00-7, 18.93.10.00-4, 31.15.80.00-8, 18.90.00.00-8, 39.51.11.00-8, 39.22.11.21-1, 39.22.11.22-8, 39.22.11.20-4, 30.23.72.20-7, 39.29.23.00-8, 39.52.58.00-6, 37.52.50.00-4, 44.42.43.00-1, 30.19.21.21-5, 39.22.11.22-8, 30.23.45.00-3, 39.51.61.20-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących odpowiednio załączniki nr 2A-2D do specyfikacji, Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek (wzorów) następujących przedmiotów: CZĘŚĆ I PROW: zestaw piśmienniczy, portfel damski lub męski, bezrękawnik damski lub męski, cooler piknikowy, dzbanek z zestawu ceramicznego do kawy, kubek ceramiczny - odpowiadające przedmiotom opisanym w tabeli (pozycje 1,3,4,10,12,14) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2A do specyfikacji; CZĘŚĆ II KSOW: zestaw piśmienniczy, notes z gumką, pamięć USB, torba na rower, zestaw podróżny, nóż wielofunkcyjny - odpowiadające przedmiotom opisanym w tabeli (pozycje 2,3,5,10,11,15) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2B do specyfikacji; CZĘŚĆ III RYBY: kurtka z polaru, kubek termoaktywny - odpowiadające przedmiotom opisanym w tabeli (pozycje 1,3) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2C do specyfikacji; UWAGA: Wymienione powyżej próbki stanowić będą podstawę do oceny w kryterium walory jakościowe i estetyczne, dlatego też Zamawiający wymaga, aby próbki (wzory) opatrzone były opisem, zawierającym informacje na temat użytego materiału (np. gramatura, rodzaj użytego materiału (skóry). Zamawiający wymaga aby dostarczane próbki zawierały przykładowy nadruk, tłoczenie lub grawerkę (Zamawiający nie wymaga żeby to był logotyp wskazany w opisach przedmiotu zamówienia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) praw i obowiązków stron umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie ukształtowania zgodnie z nowymi regulacjami tych praw i obowiązków, które mają wpływ na wykonanie zamówienia; 2) wysokości wynagrodzenia umownego w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i netto, natomiast kwota wynagrodzenia brutto pozostanie bez zmian; 3) ograniczenia zakresu zamówienia w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha części dostaw, w przypadku wstrzyamnia dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub niemozliwych do przewidzenia; 4)podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcami, którzy będą realizowali zastępczo część lub cały zakres powierzony innym podwykonawcom lub nowy zakres dostaw; 5) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 6) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 7) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian wynikających ze zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną (dot. m.in. zmian wnoszonych do projektów unijnych oraz zapisów umów określających zasady dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej); 8) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności następstwem zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, Warszawa, ul. Jagiellońska 36, I piętro, pokój 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku udziału w postępowaniu. 4. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. 6. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu z Pomocy Technicznej PROW 2007-2013 Artykuły promocyjne i reklamowe dla beneficjentów PROW 2007-2013 - 2013 rok; w ramach projektu Wizualizacja i gadżety promocyjne KSOW - 2013 rok; w ramach projektu Działania informacyjno-promocyjne PO RYBY na rok 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na informację i promocję w ramach PROW 2007-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw piśmienniczy-100szt.; Portfel męski-100szt.; Portfel damski-70szt.; Bezrękawnik męski-50szt.; Bezrękawnik damski-50szt.; Torba na laptopa-100szt.; Torba podróżna-100szt.; Ładowarka na baterie słoneczne -100szt.; Pokrowiec na ubrania-150szt.; Cooler piknikowy-75szt.; Koc z polaru/poduszka 2w1-120szt.; Porcelanowy zestaw do herbaty-100szt.; Zestaw ceramiczny do kawy-20szt.; Ceramiczny kubek-120szt.; Podkładka pod mysz-150szt.; Drewniany zestaw do malowania i rysowania-150szt.; Ściereczka-500szt.; Piłka plażowa globus-300szt.; Opaska odblaskowa-1 000szt.; Długopis metalowy-1 500szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.24.00-9, 18.92.32.00-7, 18.23.54.00-9, 18.93.71.00-7, 18.93.10.00-4, 31.15.80.00-8, 18.90.00.00-8, 39.51.11.00-8, 39.22.11.21-1, 39.22.11.22-8, 39.22.11.20-4, 30.23.72.20-7, 39.29.23.00-8, 39.52.58.00-6, 37.52.50.00-4, 44.42.43.00-1, 30.19.21.21-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Walory jakościowe i estetyczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na informację i promocję w ramach KSOW w Województwie Mazowieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis metalowy -2 000szt.; Zestaw piśmienniczy-100szt.; Notes z gumką-1 000 szt.; Torba na zakupy-1 000szt.; Pamięć USB-200szt.; Poduszka podróżna-500szt.; Linijka ze szkłem powiększającym-500szt.; Piłka do żonglowania Zośka-2 000szt.; Zestaw kredek-500szt.; Torba na rower-100szt.; Zestaw podróżny-50szt.; Kubek termoaktywny -200szt.; Ładowarka samochodowa-100szt.; Kabel ładujący ze złączem USB-100szt.; Nóż wielofunkcyjny-100szt.; Maskotka miś -500szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5, 39.22.11.22-8, 39.29.24.00-9, 18.93.71.00-7, 30.23.45.00-3, 39.22.11.20-4, 39.51.61.20-9, 39.29.25.00-0, 37.52.50.00-4, 39.24.11.00-4, 37.82.21.00-7, 31.15.80.00-8, 44.51.29.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Walory jakościowe i estetyczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na informację i promocję w ramach PO RYBY 2007-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka z polaru-100szt.; Torba bawełniana-100szt.; Kubek termoaktywny-100szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 18.22.32.00-0, 39.22.11.21-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Walory jakościowe i estetyczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na promocję Województwa Mazowieckiego w ramach uczestnictwa w Dożynkach Województwa Mazowieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ołówek-750szt.; Czapka z daszkiem-750szt.; Smycz-750szt.; Torba papierowa-1 000szt.; Metalowy brelok z żetonem do wózków -750szt.; Długopis metalowy -750szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 44.31.64.00-2, 18.44.33.20-5, 18.93.00.00-7, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.