Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Ostrów Wielkopolski: cyfryzacja szkoły w zakresie rozbudowy lokalnej sieci komputerowej kablowej oraz bezprzewodowej, dostawy klienckich urządzeń systemu sieciowego wraz z serwerem, tablicy interaktywnej wraz z rzutnikiem, wizualizera oraz pilotów do testów w Szkole Podstawowej nr 13 im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 225968 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Stefana Rowińskiego , ul. Świetlicowa 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 735 69 95, faks 0-62 735 69 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp13.osw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: cyfryzacja szkoły w zakresie rozbudowy lokalnej sieci komputerowej kablowej oraz bezprzewodowej, dostawy klienckich urządzeń systemu sieciowego wraz z serwerem, tablicy interaktywnej wraz z rzutnikiem, wizualizera oraz pilotów do testów w Szkole Podstawowej nr 13 im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbudowa lokalnej sieci komputerowej kablowej oraz bezprzewodowej (w 8 salach lekcyjnych), 2. Dostawa, montaż i uruchomienie a) 7 sztuk klienckich urządzeń systemu sieciowego wraz z serwerem - klienckie urządzenia dostępowe systemu sieciowego pozwalające na instalację i użytkowanie oprogramowania firm trzecich: multimedia, gry i programy edukacyjne, programy biurowe, klienci poczty elektronicznej, systemy tworzenia i zarządzania bazami danych, (podgląd, zamknięcie aplikacji, wylogowanie, komunikaty tekstowe), b) 1 sztuki tablicy interaktywnej z mocowaniem wraz z rzutnikiem i uchwytem ściennym, c) 1 sztuki wizualizera, d) zestawu składającego się z 32 pilotów do testów na podczerwień..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.1 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1)wydruk ze strony internetowej (http://www.cpubenchmark.net - dla procesorów oraz http://www.antutu.com/Ranking.shtml - dla tabletów) potwierdzający że oferowany w komputerach oraz tabletach procesor uzyskał wymaganą ilość punktów w teście (PassMark - CPU Mark: dla procesorów oraz ANTUTU BENCHMARK: dla tabletów) lub jeżeli procesor zainstalowany w oferowanych komputerach i/lub tabletach nie znajduje się w tabeli wyników testów (nazwa testu) dokument i/lub oświadczenie, w którym potwierdzone zostanie, że w oferowanych komputerach i/lub tabletach procesor został poddany ww. testowi i uzyskał w nim wymaganą ilość punktów, 2)oświadczenie, że sprzęt komputerowy jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (załącznik nr 5a do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom wg załącznika nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp13.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 13 im. Stefana Rowińskiego, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Świetlicowa 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 11:45, miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej nr 13 w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Świetlicowa 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup busa 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników WTZ "Tęcza" w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie odnowy oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski 2025-2026
- Przebudowa drogi nr 5318P ul. Klasztorna w Ostrowie Wielkopolskim - Etap II na odc. dł. ok. 630m
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
- "Lewków - budowa chodnika ul. Krótka", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.