To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Mława: Przebudowa - rewitalizacja zabytkowego ratusza w Mławie - etap II
Numer ogłoszenia: 225 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496992 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - rewitalizacja zabytkowego ratusza w Mławie - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa - rewitalizacja zabytkowego ratusza w Mławie - etap II. Zakres zamówienia obejmuje m in. roboty: - remont i renowacja muru ogrodzeniowego wraz z nową brama wjazdową od strony północnej, - budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony dziedzińca, - przebudowa łazienki na I piętrze z dostosowaniem instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej, (wymiana oprzewodowania, kinkiet 2 szt., punkt świetlny 4 szt., włącznik podwójny 4 szt., gniazda podwójne 2 szt., zestaw podtynkowy kpl. z miską ustępową 2 szt., umywalki z bateriami i syfonami kpl. 2 szt., pisuary kpl. z syfonem 2 szt., zlewozmywak dwukomorowy z baterią i ociekaczem w zabudowie z blatem i szafką, podgrzewacz natynkowy podumywalkowy 5kW 2 szt. np. kospel amicus lub równoważne, glazura, terrakota na wzór istniejącej w obiekcie w sanitariatach np. tubądzin textile graphite, baige lub równoważne), montaż 2szt drzwi drewnianych na wzór sąsiadujących, - remont schodów przed wejściem głównym, - wymiana drzwi zewnętrznych wejścia głównego na dębowe wg. rys, drzwi na dziedziniec na dębowe na wzór istniejących (większe skrzydło światło 90 cm), - wymiana opaski wokół budynku ratusza, - remont studzienek przyokiennych do pom. piwnic, - przeniesienie drzwi p.poż. z łazienki na I piętrze na strych z robotami pomocniczymi, - wymiana posadzek w pom. WGNiPP i WGKMiOŚ, posadzki wykończone płytkami z gresu barwionego w masie o klasie ścieralności min. V. - malowanie korytarzy i klatki schodowej części głównej ratusza, - zagospodarowanie działki. W kosztach ogólnych należy uwzględnić przygotowanie sprawozdania z prowadzenia robót budowlanych wymaganego przez Konserwatora Zabytków do rozliczenia zadania inwestycyjnego. 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa. zawierająca: - Projekt techniczny budowlano - wykonawczy - Przedmiary robót. 1.3 Organizacja budowy: - Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego. - W ramach oferowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, świadectwa energetycznego (w przypadku konieczności opracowania) i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. - Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy. - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych niż określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. - Organizacja zaplecza budowy dla potrzeb własnych musi nastąpić w uzgodnieniu z Zarządcą budynku (Zamawiający nie udostępni pomieszczeń w budynku urzędu). - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny. - Przy organizacji robót należy uwzględnić fakt, iż prace będą prowadzone w czynnym obiekcie (prace mogące zakłócić standardowe warunki pracy przez spowodowanie długotrwałego hałasu należy prowadzić poza godzinami pracy urzędu). - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie. - Wykonawca zobowiązany jest na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. - Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych niezbędne będzie wydłużenie czasu pracy ponad czas pracy urzędu w dni robocze, lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, fakt ten należy uzgodnić z Zamawiającym. - Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. - Wykonawca zobowiązany jest do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót. - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obmiaru robót. - Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót. - Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. - Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Projektanta. - Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia pomieszczeń przed skutkami prowadzenia prac, w szczególności do: przeniesienia regałów, biurek na wskazane miejsce, zabezpieczenia folią przemieszczonych mebli wraz z dokumentami dla potrzeb wykonania prac remontowych wewnątrz budynku. - Po przeprowadzonych pracach remontowych należy gruntownie posprzątać pomieszczenia i ustawić regały z dokumentami na poprzednie miejsce. - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze). - W oferowanej cenie ofertowej należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami, budowa w obrębie wejść do budynku tymczasowych przejść, pomostów wraz z barierami i zadaszeniem, przenoszenie mebli celem przygotowania pomieszczenia do robót), których nie zawierają przedmiary robót, a które wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dowolnych części zamówienia w zależności od posiadanych środków finansowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Cezary Smoleński Usługi Budowlane "REMIRENT"
jakie przetargi wygrała firma
Cezary Smoleński Usługi Budowlane "REMIRENT"
- Usługi budowlane REMIRENT Cezary Smoleński, ul. Ogrodowa 23, 06-500 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222001,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 294423,41
Oferta z najniższą ceną: 294423,41 / Oferta z najwyższą ceną: 294423,41
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Dostawy gazów medycznych, azotu i innych gazów wraz z dzierżawą stacji zgazowania ciekłego tlenu medycznego
- Dostawa oleju napędowego wraz z kontenerową stacją paliw w ilości 2 szt. w formie dzierżawy w ROKU 2025
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.