eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Kraków: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13
Numer ogłoszenia: 226012 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 190667 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4295222, fax 012 4295222 w. 1610.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pzredmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13. Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1: Stół konferencyjny - 25 szt., Komoda - 2 szt. ZADANIE NR 2: Biurko do pracy z kontenerem - 4 szt., Biurko pod komputer - 4 szt., Fotel gabinetowy - 4 szt., Szafa aktowa - 9 szt., Szafa ubraniowa - 4 szt., Witryna - 1 szt., Obudowa sejfu - 1 szt., Stolik okolicznościowy - 2 szt., Krzesła do stolika - 9 szt., Krzesła dla stron - 8 szt., Lada łukowa do pracy z kontenerami dla dwóch osób - 1 kpl., Przystawka do lady - 1 szt., Szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt., Siedziska dla stron min. po dwie osoby - 2 szt., Półki - 3 szt., Stół konferencyjny - 8 szt., Komoda - 5 szt. ZADANIE NR 3: Krzesła - 18 szt. ZADANIE NR 4: Szafka z żaluzją - 11 szt., Regał - 2 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 112955 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Krzesła do Sali Narad.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KFM Krakowska Fabryka Mebli G. Kostrz, M. Pieprzyca - Ptasznik, R. Kaszowski, ul. Kościuszki 36, 30-105 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5940
  • Oferta z najniższą ceną: 5400 / oferta z najwyższą ceną: 5940
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.