eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaZorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego i zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych) w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Łomża: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego i zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych) w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 226015 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego i zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych) w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Część I: - zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych przez specjalistę w dziedzinie fizjoterapii w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej dla 1 uczestnika projektu pn.Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Część II: Kurs dogoterapii dla osoby prowadzącej zajęcia z dogoterapii dla 1 uczestnika projektu pn.Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Część I: zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych przez specjalistę w dziedzinie fizjoterapii w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej dla 1 uczestnika projektu - wykonywania świadczeń zdrowotnych przez specjalistę w dziedzinie fizjoterapii w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej Termin wykonania usługi: do 30 listopada 2013 Miejsce wykonania usługi: Stare Kupiski, 18-400 Łomża Przewidywana liczba godzin rehabilitacyjnych: 25 Wykonawca w cenie usługi musi uwzględnić: Dojazd do miejsca zamieszkania osoby niepełnosprawnej Usługi rehabilitacyjne dostosowane do potrzeb osoby niepełnosprawnej m. in: ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, ćwiczenia mobilizacji i manipulacji stawów, nauka chodzenia o kulach, ćwiczenia równoważne, nauka czynności lokomocyjnych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, wykonujące działalność leczniczą lub osoba legitymująca się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym zakresie. Dodatkowym atutem jest posiadanie przez rehabilitanta umiejętności prowadzenia terapii Kaltenborn-Evjenth. Część II: Kurs dogoterapii dla osoby prowadzącej zajęcia z dogoterapii. Ilość uczestników: 1 Termin realizacji usługi: do 30 listopada 2013 Miejsce realizacji usługi: cała Polska Organizacja szkolenia: wykonawca może dołączyć uczestnika szkolenia do grupy szkoleniowej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, zajęcia powinny być skumulowane po kilka godzin szkoleniowych dziennie i odbywać się w trybie weekendowym Program kursu powinien zawierać następujące zagadnienia: Minimum jedno spotkanie z szkoleniowcem psów reprezentującym jedno ze służb państwowych np. z straży pożarnej, policji, straży granicznej itp. Minimum 8 godzin praktycznych realizowanych w oddziale szpitalnym (np. dziecięcym, psychiatrycznym). Udział w szkoleniu grupy ratowniczo poszukiwawczej, która wykorzystuje podczas akcji ratunkowych psy. Praktyczne techniki dogoterapii wspomagające rozwój dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Wizyta w klinice weterynaryjnej wraz z prezentacją nowoczesnych technik diagnostycznych. Przeprowadzenie zajęć z bezpiecznego przewożenia psów samochodem. Praktyczne przeprowadzanie testów predyspozycji psa do pracy w dogoterapii. Udział uczestnika kursu wraz z psem w otwartej imprezie edukacyjnej z udziałem psów, (np festyn. piknik, event) prowadzonej przez organizatora kursu. Metodyka szkolenia psów. Wymagania stawiane wykonawcom: Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sali dydaktycznej, specjalistycznej pracowni wyposażonej w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osprzętu i odzieży ochronnej. Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Ponadto każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć. Uczestnik podczas szkolenia musi mieć zapewnione bezpieczne i higieniczne warunki nauki, swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i niezbędnych środków czystości. Uczestnikowi szkolenia każdego dnia należy zapewnić catering, w skład którego ma wejść: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche lub sztukowe (różnego rodzaju), kanapki. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Budynek i sale szkoleniowe muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania kursu, numerze sali, w której odbywają się zajęcia ( musza też zawierać logotypy POKL, EFS oraz informacje o realizowanym projekcie). Kurs niekończący się egzaminem państwowym musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia i wydaniem zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z późn. zm.). Po zakończeniu każdego kursu uczestnik otrzyma 2 zaświadczenia: zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć Wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu oraz zaświadczenie zawierające dane wymienione w pkt. a wraz z umieszczonymi oznaczeniami Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs. Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu działań edukacyjnych, motywacyjnych i doradczych do 31.12.2020 r. 1Ponadto wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany do tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem) kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursu, w którym warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem): kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi, czytelnymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, kserokopię protokołu egzaminacyjnego, komplet materiałów dydaktycznych, ankiety ewaluacyjne, sprawozdanie z przeprowadzonego kursu oraz dokumentację fotograficzną zajęć kursu oraz zajęć rehabilitacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 85.12.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponować co najmniej 1 osobą uprawnioną do przeprowadzania kursu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27 w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych przez specjalistę w dziedzinie fizjoterapii w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej dla 1 uczestnika projektu pn.Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych przez specjalistę w dziedzinie fizjoterapii w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej dla 1 uczestnika projektu - wykonywania świadczeń zdrowotnych przez specjalistę w dziedzinie fizjoterapii w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej Termin wykonania usługi: do 30 listopada 2013 Miejsce wykonania usługi: Stare Kupiski, 18-400 Łomża Przewidywana liczba godzin rehabilitacyjnych: 25 Wykonawca w cenie usługi musi uwzględnić: 1. Dojazd do miejsca zamieszkania osoby niepełnosprawnej 2. Usługi rehabilitacyjne dostosowane do potrzeb osoby niepełnosprawnej m. in: ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, ćwiczenia mobilizacji i manipulacji stawów, nauka chodzenia o kulach, ćwiczenia równoważne, nauka czynności lokomocyjnych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, wykonujące działalność leczniczą lub osoba legitymująca się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym zakresie. Dodatkowym atutem jest posiadanie przez rehabilitanta umiejętności prowadzenia terapii Kaltenborn-Evjenth..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs dogoterapii dla osoby prowadzącej zajęcia z dogoterapii dla 1 uczestnika projektu pn.Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dogoterapii dla osoby prowadzącej zajęcia z dogoterapii. Ilość uczestników: 1 Termin realizacji usługi: do 30 listopada 2013 Miejsce realizacji usługi: cała Polska Organizacja szkolenia: wykonawca może dołączyć uczestnika szkolenia do grupy szkoleniowej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, zajęcia powinny być skumulowane po kilka godzin szkoleniowych dziennie i odbywać się w trybie weekendowym Program kursu powinien zawierać następujące zagadnienia: Minimum jedno spotkanie z szkoleniowcem psów reprezentującym jedno ze służb państwowych np. z straży pożarnej, policji, straży granicznej itp. Minimum 8 godzin praktycznych realizowanych w oddziale szpitalnym (np. dziecięcym, psychiatrycznym). Udział w szkoleniu grupy ratowniczo poszukiwawczej, która wykorzystuje podczas akcji ratunkowych psy. Praktyczne techniki dogoterapii wspomagające rozwój dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Wizyta w klinice weterynaryjnej wraz z prezentacją nowoczesnych technik diagnostycznych. Przeprowadzenie zajęć z bezpiecznego przewożenia psów samochodem. Praktyczne przeprowadzanie testów predyspozycji psa do pracy w dogoterapii. Udział uczestnika kursu wraz z psem w otwartej imprezie edukacyjnej z udziałem psów, (np festyn. piknik, event) prowadzonej przez organizatora kursu. Metodyka szkolenia psów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.