To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-27
Tarnów: Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie od 1 listopada 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. - dla około 170 osób miesięcznie -do około 16 940 godzin
Numer ogłoszenia: 226037 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209781 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Al. Matki Bożej Fatimskiej 9, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 20 20, faks 14 688 20 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie od 1 listopada 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. - dla około 170 osób miesięcznie -do około 16 940 godzin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla osób uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego - w formie podstawowych usług opiekuńczych - zwanych dalej usługami, w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców. Przy świadczeniu usług mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Podstawowe usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem, a w szczególności: 1) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej: - mycie świadczeniobiorcy w łóżku, - kąpanie świadczeniobiorcy, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - zmiana pampersa, 2) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, 3) pielęgnacja ran i odleżyn, 4) stały kontakt z lekarzem prowadzącym i pielęgniarką środowiskową, 5) realizacja recept oraz nadzór nad prawidłowym przyjmowaniem leków, 6) pomoc przy usprawnianiu ruchowym poprzez ćwiczenia rehabilitacyjne oraz korzystanie ze sprzętu rehabilitacyjnego, 7) dbanie o kondycję psychoruchową: - organizowanie spacerów, - podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich, - czytanie prasy, - prowadzenie rozmów, 8) utrzymanie czystości pokoju świadczeniobiorcy, kuchni, łazienki i urządzeń sanitarnych, 9) pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży, prasowanie, 10) zanoszenie i odbiór odzieży oraz bielizny pościelowej z pralni, 11) przynoszenie opału i palenie w piecu, jeśli środowisko tego wymaga, 12) zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego, 13) przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety lub przynoszenie posiłków z lokalu gastronomicznego, 14) pomoc przy spożywaniu posiłków, 15) załatwianie spraw urzędowych. Wymiar godzinowy obejmuje 60 minut świadczenia usług w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, a także załatwienie spraw urzędowych świadczeniobiorcy, zakup dla świadczeniobiorcy podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego. Usługi będą mogły być świadczone codziennie w godzinach od 7:00 do 20:00, na rzecz świadczeniobiorców zamieszkałych na terenie Miasta Tarnowa, wskazanych przez Zamawiającego w okresie od 1 listopada 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r. W związku z niemożliwością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób objętych usługami oraz/lub liczby godzin usług. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. W takiej sytuacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych usług.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA SP. Z O.O.
- NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA - SPÓŁKA Z O. O., UL. RZEŹBIARSKA 88, 04-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175498,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175498,40
Oferta z najniższą ceną: 175498,40 / Oferta z najwyższą ceną: 175498,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2014 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 182 z późn. zm.) do zadań Zamawiającego należy m. in. organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych. W okresie 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. na podstawie umowy z dnia 30 grudnia 2013 r. realizację usług opiekuńczych w formie podstawowych usług opiekuńczych zlecono Wykonawcy: Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o., Warszawa. W umowie określono, że łączna liczba godzin w okresie realizacji zamówienia wynosić będzie do 86 440 godzin. W okresie styczeń 2014 r. - sierpień 2014 r. Wykonawca zrealizował 67 164 godzin, do realizacji postało 19 276 godzin. Liczba ta jest niewystarczająca w stosunku do występujących potrzeb. Biorąc pod uwagę powyższe dane ustalono, że istnieje konieczność świadczenia - w okresie listopad 2014 r. - grudzień 2014 r. - dodatkowo około 16 940 godzin. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki - w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W przedmiotowym przypadku zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - Dz. U./S S 226 - Nr 393747-2013 PL z dnia 21 listopada 2013 r. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrotomu rotacyjnego, kriostatu, aparatu USG dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawa myjni - dezynfektora dla potrzeb Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Budowa boiska przy ul. Bitwy o Wał Pomorski w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opiekuńcze i zdrowotne dla uczestników projektu pn. ,,Przystań Pluskowęsy" w Gminie Chełmża z podziałem na zadania
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 35 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.05.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.